The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Запушен dpf

#1
Запушен е dpf volvo xc90 185кс да го почиствам ли или софтуерно да го изключа и отстраня ? Някой да се е сблъсквал с този проблем
Reply

#2
Зависи в какво състояние е, ако може да се регенерира направи го, ама ако вече си е изпял песента го махай.
Нов струва... доста.
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
Reply

#3
Другари, не подценявайте възможността, утре на преглед (ГТП), или вдругиден на пътя КАТ, да спрат от движение автомобила, след "хардуерно" и "софтуерно" елиминаре на DPF! Wink
За "чужбина" да не говорим, там може да стане страшно, ако те хванат...
ПП. Пък и нали уж сме европейци, все пак! Big Grin
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#4
volvo_sps Wrote:Запушен е dpf volvo xc90 185кс да го почиствам ли или софтуерно да го изключа и отстраня ? Някой да се е сблъсквал с този проблем

При запушен DPF, първо си оправете проблемите с мотора(горене на масло, неправилна гориво-въздушна смес и т.н. саждо-образуващи), после през VIDA регененерация и не би трябвало да създава повече проблеми. Smile


А ако е затлачен, така че не може да се регенерира - сменя се с нов! Все пак трябва и децата ни да имат какво да дишат... :evil:
Reply

#5
Масло не харчи ,само от време навреме прекъсва и спира турбината при диагностика показва само топлинен датчик на dpf.Нов dpf от Германия е 120евро.
Reply

#6
Spurs Wrote:Другари, не подценявайте възможността, утре на преглед (ГТП), или вдругиден на пътя КАТ, да спрат от движение автомобила, след "хардуерно" и "софтуерно" елиминаре на DPF! Wink
За "чужбина" да не говорим, там може да стане страшно, ако те хванат...
ПП. Пък и нали уж сме европейци, все пак! Big Grin
Категорично, ДА!! Европа ще започне да забранява дизелите, ние в БГ ги правим още "по-натюрел" като махаме всичко което се опитва да го прави по-еко.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#7
volvo_sps Wrote:Масло не харчи ,само от време навреме прекъсва и спира турбината при диагностика показва само топлинен датчик на dpf.Нов dpf от Германия е 120евро.

Защо при проблеми с термометъра решихте, че дпф-а е запушен?
Прекъсването на турбината може и да е от друго, закарайте колата на сервиз.
Reply

#8
Замяна на DPF-а не решава проблема, проблемният датчик е причината да не рециркулира. Аз имах проблем с датчик за диференциално налягане и беше вдигнал до към 40 мпа. При над 90 се препоръчва смяна, но има алтернативни решения с демонтаж. Третирах с добавка за почистване и си карах колата (около 2 000 км) докато оправя датчика. Вече над 50 000 км няма грижи с това..
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)