Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2018
Reputation:
0
Здравейте, не намерих информация във форума, затова пускам нова тема. Много харесвам шведските коли, но все не стигам до това да си взема такава. В момента карам Лагуна 2, но взе да ми гълта много пари за ремонти и ще ми излезе по-евтино да си купя нов автомобил. Ще ми трябва и друга кола обаче, която да ползвам за пренасяне на леки товари и каране по черен път, понеже имам къща, до която се стига само по черен път. Въпросът ми е, до колко си заслужава подобен автомобил. Екземплярът, който гледам е 1991г., бензин, 111 коня с газ, поне така е обявен. Далеч съм от мисълта, че няма да има нужда от ремонти, предвид възрастта, но и не искам да наливам пари в каца без дъно. Всякаква информация ще ми е от полза.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
То че ремонти ще има, така е...
Само дето голям процент от частите няма да ги имаш веднага налични по магазините...
А понякога чакането нерви! Особено ако ти трябват "за вчера".
Имам известен опит с 960-ката....
Иначе колата си е истинско Волво!!!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2018
Reputation:
0
Колега, много благодаря за мнението. Принципно, това, че няма да ги има веднага не ме притеснява. Както казах колата ще я ползвам да си ходя до селската къща, до която се кара доста по черно. Принципно, ако не нося нещо тежко или обемисто, мога да спирам в началото на пътя и да ходя пеша. Мисля да имам и друга кола, която да ползвам за далечни пътувания и изобщо за всичко останало. Повече ме притеснява цената на частите и има ли някакви скъпи ремонти. Тази Лагуна, която карам в момента, ми гълта по 1 000 лева на година за ремонти, което за стара барака ми е много и не искам да давам такива пари. Освен това колата е дизел и на косъм висят ремонти от сорта на турбо, маховик, дюзи и т.н. Рейката й е рециклирана, но това не е решение, а нова е 1 500 лева.
Ако вложа в това Волво да речем около 2 000 лева за ремонт, без да броя нормалните обслужвания, дали ще са достатъчни на първо време да имам кола, на която да разчитам. Как стои и въпросът с майсторите, защото Лагуната, макар, че е 2001г., общо-взето в Шумен не намерих някой, който наистина да ги чува нещата.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
bbb12 Wrote:Колега, много благодаря за мнението. Принципно, това, че няма да ги има веднага не ме притеснява. Както казах колата ще я ползвам да си ходя до селската къща, до която се кара доста по черно. Принципно, ако не нося нещо тежко или обемисто, мога да спирам в началото на пътя и да ходя пеша. Мисля да имам и друга кола, която да ползвам за далечни пътувания и изобщо за всичко останало. Повече ме притеснява цената на частите и има ли някакви скъпи ремонти. Тази Лагуна, която карам в момента, ми гълта по 1 000 лева на година за ремонти, което за стара барака ми е много и не искам да давам такива пари. Освен това колата е дизел и на косъм висят ремонти от сорта на турбо, маховик, дюзи и т.н. Рейката й е рециклирана, но това не е решение, а нова е 1 500 лева.
Ако вложа в това Волво да речем около 2 000 лева за ремонт, без да броя нормалните обслужвания, дали ще са достатъчни на първо време да имам кола, на която да разчитам. Как стои и въпросът с майсторите, защото Лагуната, макар, че е 2001г., общо-взето в Шумен не намерих някой, който наистина да ги чува нещата.
Покажи екземпляра който те интересува и току виж се окаже че някой колега има информация за него.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2018
Reputation:
0
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11534512334858074&slink=83hyl6">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=83hyl6</a><!-- m -->
Това е колата
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11534147282795342&slink=83hyl6">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=83hyl6</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11526362924334914&slink=83hyl6">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=83hyl6</a><!-- m -->
Тези двете също евентуално, но, ако не бъркам това са върховите модели на марката и предполагам части и поддръжка ще са солени.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Върховия модел от тези години е 960.
Аз лично бих избрал някоя от 940-ките...
Малко по-често срещани са като модели (все пак се произвеждат до 1998 г.), по-големи и по-комфортни...
Също мисля и че като поддръжка ще са по-лесни, а като цени на части няма да са по-скъпи и са по-достъпни...
Успех!
ПП. Ако и други колеги си изкажат мнението, ще бъде прекрасно, за да не те подвеждам
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
|