The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Подгряващи свещи V50 2.0d.

#1
Здравейте колеги,
Имам Volvo V50, 2.0D, 2007.Мога ли да помоля за за линк как да си сменя свещите. Тъй като не съм в България, тук Google ми отваря само локални сайтове, а там не излиза нищо.
Само за информация на колегите, свещите се разхлабват на горещ двигател. На предишната ми кола, която беше с Common Rail, си ги смених без проблеми. Това беше Renault Grand Scenic 1.9d и там те се виждаха. Само се разхлабват на горещ двигател и след това като двигателя изстине, се сменят с новите.

Благодаря предварително!
Reply

#2
Здравей, колега надявам се да си доста сръчен защото за да се сменят свещите си е истинско предизвикателство за дома. За да си смениш свещите трябва да свалиш EGR клапана и охладителя на EGR клапана и след това вече имаш достъп до свещите, а дали ще се развият лесно е друг въпрос. Успех!!!
Reply

#3
Здравейте,
Найстина не предполагах, че за едни свещи трябва да се разглоби половината двигател. Както споменах по горе имах Renault Grand Scenic 1.9 dCi, 2004. На него ги смених без проблеми. Преди два месеца на Volvo_то му смених водната помпа, всички ремъци и оптегачи плюс семеринга на колянов вал. Но за едни подгряващи свещи да свалям EGR+охладителя мисля че за това ще се ходи до сервиза.
Reply

#4
Колега, свещите превантивно ли мислиш да ги сменяш или има конкретни признаци, водещи към заключение, че се нуждае подмяната им?
Reply

#5
Здравейте колеги,
мислех да ги сменя превантивно. Но след разговор със сервиз ми казаха, че ако има изгоряла ще ми свети сервизната лампа на таблото. Замислих се за смяна, защото понякога като чели пали малко трудно. Ще пробвам да сменя бензиностанцията и ще видя пак.
Reply

#6
Не ти свети нищо,имах две изгорели и нищо не светеше.
Reply

#7
ivofen Wrote:Не ти свети нищо,имах две изгорели и нищо не светеше.

Точно това щях да питам, че от както захладня при мен взе да пали една идея малко по-трудно. Трябва малко повече да държа ключа. Освен това като запали изпушва яко дим отзад и после мирише на сурова нафта в купето. Предполагам са свещи, но като прочетох по-горе, че светела лампа, ако има изгоряли се зачудих. Така или иначе понеделник отива на майстор, че като видях къде са навряни... Big Grin
Reply

#8
Здравейте,
Забелязах че наистина откакто захладня сутрин трябва малко да задържа на стартер. Но като запали отзад не виждам никакъв пушек. Когато паля през деня си пали нормално. Като сравня с колата на баща ми, неговата пали с чукване на ключа. Той има Голф 2008, 2.0 TDI, 140 коня.
Reply

#9
А лампа ако не свети , записва ли поне грешка?
И аз имам малки съмнения . Не съм имал проблеми с паленето и на -15 но пали с доста бял пушек от ауспуха .
Reply

#10
При мен ми го засякоха с Делфи.Билият пушек не е само от свещите това си разпространен проблем.При мен също го има,при някой изчезва след смяна на дюзи други с някакъв датчик на подгревните свещи и така.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)