The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Покупка на XC40 - Т4 или D4

#61
ivobivo Wrote:Колега che4ef, ти винаги си бил много полезен в мненията си и в този случай няма как да те съдим за една малка неточност...виж тези от МП са си за е*ане Wink
+1
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#62
marsianeca Wrote:Здравейте,
предстои ми покупка на XC40, но съм тотално нов в марката и мисля, че няма да намеря по-компетентни хора за съвет от членуващите тук.
Избора ми е между Т4 или D4 екстрите не ги коментираме защото както всички знаем всичко е въпрос на вкус.
Гледайки краткосрочно и на бързо всеки би се спрял на D4 и това ми е ясно,НО заслужава ли си?
Гледайки Т4 си мисля, че по този начин ще изолирам всички глупости с Адблу, ЕГР, ДПФ и всички тези еко измишльотини.
От друга страна пък дизела е с 1,5 литра по-икономичен. И съм в голямо чудене а времето ми за решение намалява все повече.
Какво ще ме посъветвате?
Да се включа и аз...с въпрос:
Гришо...ти ли си бре?
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#63
Yankov Wrote:
marsianeca Wrote:Здравейте,
предстои ми покупка на XC40, но съм тотално нов в марката и мисля, че няма да намеря по-компетентни хора за съвет от членуващите тук.
Избора ми е между Т4 или D4 екстрите не ги коментираме защото както всички знаем всичко е въпрос на вкус.
Гледайки краткосрочно и на бързо всеки би се спрял на D4 и това ми е ясно,НО заслужава ли си?
Гледайки Т4 си мисля, че по този начин ще изолирам всички глупости с Адблу, ЕГР, ДПФ и всички тези еко измишльотини.
От друга страна пък дизела е с 1,5 литра по-икономичен. И съм в голямо чудене а времето ми за решение намалява все повече.
Какво ще ме посъветвате?
Да се включа и аз...с въпрос:
Гришо...ти ли си бре?



Ooooooo Яворе Smile ТИ СИ главния виновник за това XC40 Smile
Reply

#64
Хаха, добре дошъл!
И нали знаеш - черпиииииии Wink
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#65
marsianeca Wrote:Ooooooo Яворе Smile ТИ СИ главния виновник за това XC40 Smile
Айде другия път и мен да ме "набуташ" да си купя едно ново ХС90 Т8 Хибрид, пък в краен сслучай и на D5 ще се навия... Big Grin Big Grin Big Grin
ПП. Плос препоръката... :lol:
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#66
Yankov Wrote:Хаха, добре дошъл!
И нали знаеш - черпиииииии Wink

Почерпих Smile който бил тук бил 8-)
Reply

#67
Ааа за Т8 да взема и аз да се наредя на опашката...може и по-скромното XC60 да е Wink
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#68
Quote:Гледайки Т4 си мисля, че по този начин ще изолирам всички глупости с Адблу, ЕГР, ДПФ и всички тези еко измишльотини.

Само да вметна, че Т4, Т5, Т6 и Т8 имат и двустепенен ЕГР (единият с водно охлаждане), имат филтър за фини прахови частици (GPF), както и директно впръскване на бензина с 250 бара и нанайси колко катализатора.

Всички съвременни бензинови двигатели с директно впръскване вече задължително трябва да имат филтър за фини прахови частици и още толкова еко-глупости, че са значително по-бъгави от дизелите, защото при тях тази технология вече е отработена дълги години. Само напишете Gasoline Particulate Filters и ще ви се изправят космите ....

Отворете който решите форум (на БМВ, на Волво, абе който решите) и се прочетете за невероятните проблеми на съвременните бензинки с директно впръскване (дюзите струват колкото тия на комън-рейл, ама още никой не може да ги рециклира). За задирането на буталата поради измиване на масления слой при регенериране на филтъра няма да споменавам, БМВ провеждат сервизни акции практически всяка година и още не могат да овладеят проблема.
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06 [Image: 492232.png]
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Reply

#69
Колега включи се точно когато минах 10 000 вече с Т4 ката. Ако се беше включил по-рано май щях да се замисля още повече.
Reply

#70
Carburettor Wrote:...Само напишете Gasoline Particulate Filters и ще ви се изправят космите ....
Колега, Карбуратор вярно доста късно се включи в дискусията и стискам палци Марсианеца да не е сбъркал с този Т4...не знам за космите, но аз като чета всичко от твоя пост май ще си карам V8-ка до пенсия - поне си е атмосферен Old school :roll:
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)