The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Изхвърля хидравлично масло през капачката на казанчето

#1
Здравейте, колеги. Моля за помощ и съвет. Колата е V70 II 2.5 тди.
Маслото в казанчето на хидравликата държа винаги на нормално ниво студено, но когато хидравликата се натовареше, да кажем по път с повече завои започваше да се чува виене от помпата. Когато отворех казанчето то беше пълно с пяна и имаше налягане и изхвърлено масло през капачката. След като пяната се утяваше нямаше виене в помпата и вървеше нормално но само за кратко, след това си бе същото.
Смених маслото (според изискванията за марката) и промих системата. Сега шум от помпата много малко се чува при същите условия (много завои), но продължава да изхвърля масло през капачката (въпреки, че го държа на ниво пълно студено или по-ниско!) и се налага да доливам, защото горещо изобщо не докосва нивомера на капачката. Маркучът за ниското налягане от казанчето към помпата е здрав, дори пробвах и с друг - не е от него. Помпата няма течове... В казанчето има утаител на пяна.
Моля споделете опит. Възможно ли е причината да е в рейката и какви биха били симптомите за това.
Благодаря предварително колеги.
Reply

#2
Случва се. Нова капачка от МП решава проблема. По спомени 18лв май беше.
Reply

#3
Капачката ли решава въпроса, аз мислех помпа, рейка... Какво ли не...
Reply

#4
Tisho Wrote:Случва се. Нова капачка от МП решава проблема. По спомени 18лв май беше.
+1
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#5
Още утре ще се опитам да опра до МП Люлин.
Reply

#6
Капачката в МП е 21,83лв. Смених я. На пръв поглед е много стегната при завиване за разлика от старата. Днес минах само 100-тина километра и не смея да кажа... Ще трябва да я пробвам повече и ще пиша. :roll:
Поздрави.
Reply

#7
Колега пиши като минеш малко повече кил че и аз съм със същия проблем. Предварително благодаря.
Reply

#8
Имах подобен проблем, но с капачката на маслото на 960-ката. Гумения уплътнител се беше втвърдил като теракот... Big Grin. Изхвърляше масло от капачката и двигателя все омазан. Нова капачка реши проблема кардинално. Вероятно и при вас е така с уплътнението.
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#9
Силно се надявам да е така! До сега никой не знаеше какво е. Дори попитах приемчика в МП, човека също се зачуди...
Ще пиша като покарам малко повече.
Не съм предполагал, че пък и на двигателя може да се случи. Колко малко му трябва по някога на човек/на волво/.
Big Grin
Поздрави.
Reply

#10
Е, чак пък никой. Почти всички собственици на коли от P2 платформата, ако не са сменяли капачка ще я сменят. Аз съм сменял на S80-то, което карах преди, и на XC-то ако преди мен някой не я е сменил, някой ден ще я сменя . Big Grin

Накратко прецаква се уплътнението на капачката(става като дъвка и лепкаво) и течността която се връща в казанчето излиза.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)