The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Try Slow Down or Shift Up при V8*

#1
Мараба пичуви,

Одеве се возих с приятел и викам ский как реве осмака, брат. Бях на Цариградско с около 70-80км/ч и прилепих педала. Нямам идея колко предавки върна, но оборотомера се озова на около 5500, че може и отгоре малко (явно кутията не сметна добре на коя предавка да мине). Смени предавката една на горе и колата се осветка леко.. "Try Slow Down or Shift Up" и триъгълник. В първият момент не се усетих, викам.. баахти, тва да не е 1000кс, че тръгна да боксува със 100. Прочетох съобщението и върнАх газта. Маркирах го като "read" и след малко я тествах пак. В работата и вървенето на мотора/колата никаква промяна или проблем. Съобщението си изчезна само след около 1-2 минутки. Единствено не помня дали я тествах повторно преди или след като изчезна съобщението. Оставих моят приятел в тях и я припомпах още няколко пъти да видя как ще се държи, никакви драми. Това което ми направи впечатление е че кутията върна предавка в "ебати" оборотите. Дет се вика загубите от смяната на една предавка повече са по-големи отколкото ако смени на по-висока предавка ама е в малко по-ниски обороти. Та.. четейки съобщението и това че я върна в ебати предавката ме накара да мисля, че е някакво защитно предупреждение... породено от не знам какво обаче.

Прибрах се и порових в нета и след няколко линка попаднах на тема в swedespeed-a специално за V8.. и има дооста колеги които са получавали съобщението само и единствено след като са смачкали газта. Естествено не е влизал инжинер от Волво който да обясни естеството на предупреждението.. но явно нещо не сработва за някви милисекунди като хората (съвсем примерно TPSа) и триангъла светва. Не съм я чел с VIDA или Delphi.. момчетата от темата са го правили и не са намирали никакви грешки в ECUто.

Ще видим как ще се държи следващите дни.. ще я тествам периодично :mrgreen:

* отнася се за V8 в заглавието, защото това е моторът при който в различни купета се появява грешката при смачкване на газта и масово без последствия. Попаднах на теми за появя на грешката и при други двигатели без да е настъпвана колата, по-малки бензини, май и при дизели, ала-бала.. при спокойно каране, бам warning!. В някои бензинови случаи е ставало въпрос за misfiring -> бобина.

Та така.. не че има много V8ци, ама колеги, ако сте с V8, играете си с газта и съобщението излезе, без първоначална паника. Не е задължително да има проблем с колата. Както казах, в повечето случаи (по-точно във всички които прочетох за V8) така и не изниква счупена част. Естествено, аз или вие може да сме от ония без късмет и нещо да е "гръмнало".. :roll:
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#2
Правил ли си актуализация на софта на кутията?
Аз го направих преди две седмици в МП и съм повече от доволен. Преди скоростите си ги местеше малко дразнещо и често мудно. Сега все едно аз ги редя ръчно Smile

п.п. Как се държи на градското в Сф джипката и колко ти похапва?
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
Не съм правил, честно казано. Това може да се корегира, обаче. Само не знам със свободното време как ще се разберем. :x

Държи се идеално. Кеф ми е. Разхода.. Редута -> Бизнес Парка на Младост в сутрешен час пик за работа е 22 по борд. Занулен на тръгване. Тва по повод една друга тема в подфорума го тествах. На колонка нямам идея, ама трябва да е малко повече, обикновено компютъра показва по-нисък разход. И те така, пие го като вода то'а бензин :mrgreen: .
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#4
Iago само не разбрах авера ти какво вика после? За триъгълника и съобщението което те е разтревожило мисля че е нормално. Нещо не е синхронизирало като хората. Имаш голям въртящ момент. Чета че са ти прибуксували гумите. Ако е превъртяла гуми (не разбрах шега ли е всъщност) може и да е от това. НЕ би трябвало да се получава. 5500 оборота като за двигател замислен за лодка не би трябвало да са проблем, дори би трябвало да ги държи за един дълъг период без проблеми.
Шведките са деликатни създания, много носят ама по-полека. Според мен няма проблеми, просто много си я награбил.
Относно разхода на бензин - яката кола и яката мадама си похапват. Така поставен въпроса колата е по-малкия проблем. Сетих се сега защо мразя Амазон, но това е една друга тема...

Понеже двигателя е правен за лодка, пробвай във вода как ще се държи :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#5
Всъщност беше аверка, ама не исках да влизам в конкретика. Общо взето констатирахме, че осмака звучи хубаво. :lol:

Не, не е превъртяла гуми, шегувах се. 5500 са напълно ок, даже ми малеят. По-скоро мисълта ми беше, че да върне няколко предавки назад, така че да сложи примерно втора на 5500 оборота не е оптимално при все, че е малко преди редлайна. Защото след малко идва смяна от която се губи време. По-резонно е да сложи директно трета. От чисто моторспортна гледна точка говоря. :mrgreen:

Хахахаха, мда, прав си.. колата е бях кахър при така поставена констатация :? Само да падне снежец и ше го прайм снегоход.. да види защо в завода са му турнали заден деференциал и раздатка :geek:

И аз не мисля че има драма, ама реших да напиша темата дет се вика да спестя малко паника на другите Ве Осмацъри в клуба ако им е за сефте Smile
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#6
iago Wrote:Не съм правил, честно казано. Това може да се корегира, обаче. Само не знам със свободното време как ще се разберем. :x

Държи се идеално. Кеф ми е. Разхода.. Редута -> Бизнес Парка на Младост в сутрешен час пик за работа е 22 по борд. Занулен на тръгване. Тва по повод една друга тема в подфорума го тествах. На колонка нямам идея, ама трябва да е малко повече, обикновено компютъра показва по-нисък разход. И те така, пие го като вода то'а бензин :mrgreen: .

Зимата лимузинката до 25 при такъв трафик ми е давала - да не се пУашиш ... Smile
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#7
bell Wrote:Правил ли си актуализация на софта на кутията?
Аз го направих преди две седмици в МП и съм повече от доволен....
Съжелявам, че се мешам в темата, но каква е процедурата по актуализиране? В смисъл пакет ли е, само за двигател, само за скорости? Предварително ли се записваш или на място и каква пара струва. Аз бих ъпдейтнал на хц 70-ата скоростите.
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30
Reply

#8
При мен се оказа това <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=43128">viewtopic.php?f=10&t=43128</a><!-- l -->
но обикновено се появява при проблем в запалителната система(свещи или бобина).
На шестака неработата на един цилиндър се усеща(само като я настъпиш) ама на осмака може и да не се забелязва.
ex XC90
Reply

#9
Не е изключено и тук да е такъв случаят. Изводите си ги правя от прочетеното в американският форум, но реално е още рано да правя такива на база личен опит. Днес пак и "го подадох" един два пъти, не съм усетил драма. Скоро ще трябва да я чета така или иначе, че свалях тавана и се осветка ербега, та ще видя дали е записала нещо и в мАторя.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#10
Здравейте колеги.
bell може ли да споделиш какво разбираш и усещаш под израза "все едно аз ги редя ръчно" От МП казаха ли в какво се състои актуализацията на софтуера за TF-80SC, какви подобрения дава новият софт и ако някъде може да се прочете с VIDA версията, то твоята каква е - моля ако има някой вещ в VIDAuuuu магията да сподели къде да гледаме ние лаиците... другият ми въпрос е колко е струвало упражнението в МП?

iago на теб пожелавам да няма повече лампи и Slow down надписи и да се раздава щялата газ без проблеми ...поздрави на всички и ще следя темата с интерес :lol:
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)