The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво XC70 - дневник

#21
kynad Wrote:Колеги, днес взех молата от МП. Някакси докато не беше обслужена не чувствах нещата като напълно готови, така че за мен днес е денят, в който реално съм взел колата.

Човекът, който я е обслужил каза, че е приятно впечатлен от колата (за стреляне в тъмното при новия внос) На реалните километри е и няма нищо притеснително. Сменихме всички масла и филтри (+АСК) ремъка и обтегачите. Филтрите, които са свалени били оригинални, което говори, че е обслужвана добре, а обтегачът бил от някакъв нов модел (не разбрах точно), така че най-вероятно това също е било обслужено, но няма как да знаем със сигурност. Всичко ми излезе 1400лв.

На диагностиката няма някакви притеснителни грешки. Единствено имало нещо в предна дясна брава във вратата, но реално тя в момента не прави никакъв проблем. Не знам какво може да очаквам. Първата снимка, кояти съм качил са грешките, които са излезли. Подчертали са ми ги - някой ако знае какво по-конкретно са и дали са повод за притеснение ще се радвам да каже.
Това с грешките по бравите е нещо нормално. Едва ли има кола от P2 и P3 платформата която да няма поне веднъж записана грешка за бравите. Smile Оглеждай дали заключва, макар, че тази кола има Death-lock и дори да не заключи, при сработване на Death-lock-а вратата се заключва. Изглежда малко странно на пръв поглед - лостчето в положение отключено а вратата няма отваряне. Big Grin
kynad Wrote:За климатикът не остана време да оправим - вероятно фреонът му е малко, защоъо не духа много студено. Нещото, което го мисля повече е едно зъркане, което се чува като работи. Нямам идея от какво е, вероятно мобе да излезе нещо покрай климатика, но го оставям за по-натам засега.
Ако е малко фреона има опасност да си замине и компресора.
kynad Wrote:Друго странно, което забелязах е, че не ми работи reset бутона. Не ресетва меренето на разхода и не занулява километрите (това поне мога и от таблото). Всичко друго по лостчето си работи, което още повече ме озадачава. Възможно ли е само ресет-ада е отказал?
Със сигурност работи. Избираш си показанието което искаш да ресетваш с въртене на пръстенчето, след което натискаш и задържаш бутон ресет за няколко секунди. Wink
kynad Wrote:И едно странично питане - голата е без леген в багажника. Със сигурност искам да си взема - дори да не е оригиналният леген може и гумена постелка просто. Гледам в стелки. Бг и подобно сайтове и само ме притеснява да не миришат на гума много. Някой ако има опиъ откъде да взема ще съм благодарен да сподели.

Качвам и малко снимки за финал основно на интериора, че отвътре така и не съм я снимал като хората. Втората е за спомен - километрите, на които я взимам. Да е живот и здраве ще видим до колко ще изкара. Още нямам много впечатления, сигурно около 60км съм и направил градско само, но едно е сигурно - усещането е корено различно и ми доставя голямо удоволствие. Мисля че тепърва трябва да се потвърждава това.

Малко по-дълъг стана поста, но няма как за първи реален пост. Big Grin
Reply

#22
За проблема на бравата - има едно клипче на volvosweden в YouTube. Там е обяснено за проблема и как се решава, когато се появи.
Reply

#23
Това ли е клипчето за ремонта на бравата - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=vIZmJFqoDKk">https://www.youtube.com/watch?v=vIZmJFqoDKk</a><!-- m --> ???
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#24
И аз предполагам, че това клипче визира колегата. Благодаря, като се появи проблема ще знам как да отреагирам. Big Grin

Иначе ресет-а наистина не си работи. Странна работа, всичко друго по лостчето е окей. Моят човек в МП каза, че около сто и няколко лева излизало такова лостче, но засега ще карам така, пък натам ще видим - в някакъв момент в обозримо бъдеще със сигурност ще го сменя.

Друго няма към момента - само карам и се наслаждавам засега. Big Grin По някое време мисля да я оставя да и сменят езика (volvo tune line), както и един диск за навигацията да взема. Разбрах че има неоригинални варианти за сто и няколко лева.
Reply

#25
Оказа се, че колата е с печка. Реално не съм държал на тази екстра и дори не съм ги гледал за нея, но е добре дошла. Поразчетох се из форума и ако съм разбрал правилно в този си вид печката се задейства, когато температурата е под определени градуси и така подпомагат по-бързото загряване на автомобила? Вече ако искам аз да си настроя печката да се включва в определен час трябва да я "отключа", което май в МП е около 400-500 лева. Дали има други алтернативи за отключването й (например volvo tune line?)
Reply

#26
kynad Wrote:...дали има други алтернативи за отключването й - например volvo tune line?
дам то им го пише и на банера отгоре "таймер на печка" - ще успеят да ти помогнат и цената ще е доста по-адекватна от на МП Wink
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#27
Още една седмица си мина, а за радост удоволствието, което изпитвам докато карам Волвото става все по-голямо. За жалост все още не съм пътувал на дълъг път (само едно кратко каране до Перник, но него не го броя), така че най-хубавото навярно предстои. Big Grin За сметка на това вече на няколко пъти се възползвах от багажника. Качвам и една снимка, като дори имаше още място за книги - рай.

Забелязах и един проблем - не ми мери правилно колко гориво имам. Някой път като запаля колата дава, че ми остават 400-420 километра, друг път го дава над 500. Реалното е второто, защото при напълнен резервоар и изминати около 100 километра няма как да остават 400км. Отделно на няколко пъти като покарам по-дълго показанията постепенно се покачват. В МП ми казаха, че е излязла някаква грешка с датчика, но не знаеха дали дава отражение реално. До колкото се ориентирам грешката е POT-B108467 Boot/trunk motor close switch. Качвам снимка на цялото - някой ако сподели опит от какво може да е ще съм благодарен.

Иначе следващата седмица мисля да я оставя да видят климатика и може да я закарам за печката и смяната на езика.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#28
Не съм 100% сигурен вторта грешка за кой "мотор" се отнася, но доколкото подразбирам (интернет не казва много за тая грешка) няма нищо общо с горивомера. Но ако се замислиш, ще видиш, че оставащият пробег няма как да бъде сметнат точно, а на база моментното ти потребление. В смисъл ако караш само градско и разхода ти е 20/100, с пълен резервоар ще минеш примерно 350км. Обаче излизаш извън града с 10/100.. пробега става 700км. ЕКУ-то няма как да знае ти как ще си караш колата, така че това е само приблизителен показател.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#29
POT = power operated tailgate module - модула за управление на капака на багажника.
Имаш 4 грешки , които обаче не са активни, нещо може да се изгубило връзка за момент , може би моторчето е тръгнало да сдава багажа.

От друга грешка се вижда че имаш електрически проблем ( късо или прекъсната жица на ) някой десен мигач , провери ги дали работят всички.
Reply

#30
Да, наистина имам някакъв ел. проблем, защото мигачите в огледалата не светят. Трябва да го проверя.

Иначе докато чакам да имам 1-2 дни, в които да не ползвам колата, за да я вкарам да монтират новото лостче и да погледнат климатика събирам някои от липсващи ми неща, които са се загубили по пътя от Италия до България. :lol: С помощта на Иван от Панагюрище взех крик и ключ за болтовете. Имам и един вероятно глупав въпрос, но предпочитам да се презастраховам - не мога да позная крика от какъв модел волво е. Качвам му снимка, ако някой от вас може да познае. Има ли повод да се притеснявам, защото модела все пак е от по-тежичките?

Иначе взех и един диск за навигацията с карта на България от 2017 (последния ъпдейт). Освен че добавя липсващите магистрали Big Grin ъпдейта освежава и интерфейса на навигацията и като цяло изглежда по-съвременно. Да попитам - дали навигацията променя скейла автоматично като шофираш извънградско? За малко само карах с включена навигация извън града и не забелязах.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)