The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Купих ХС70?!

#51
iago Wrote:Между другото преди години приятел си купи 124ка... за над 4к лв, при масова цена под и около 2к лв. Чисто нов шофьор без усет и опит.. колата вече 6-7 години се кара по дупки и чудесии без да е казала "не". А бая хора му казаха, ти си луд да дадеш 4к за 124ка, 88ма година.

Аз имам и 123-ка. 1984-та година. Поръчкова. Има елкстри, които даже много съвременни коли нямат. Купувана в БГ, карана и поддържана само в БГ. (само между другото, митото й е било колкото на тристаен апартамент в София по онова време)
Ще изкара още 1 милион километра Wink Ако твоя приятел си пада по антиките с радост ще му я продам за 4 бона Wink Tongue
Reply

#52
che4ef Wrote:Ignat40 нищо не разбираш от дърти таласъми :lol:
Иначе човека дава толкова пари за кола защото нищо друго читаво не се предлага.
Аз щях да я купя също ако бях на негово място. Няма смисъл да се мисли какво ще се счупи. Каквото има да се чупи ще се счупи, какво да се натоварва човек.

Напълно съм съгласен!
То е ясно, че на стара кола никога не знаеш какво ще се счупи.
На мен старата кола колко приятели ми я искаха, защото знаят как си поддържам техниката, но им отказах на всички.
Утре ще се счупи нещо и ще кажат - А, тоя е знаел, че ще се счупи и затова ми я набута....
Иначе, според мен е надплатил, но вече и да го коментираме е късно. За съжаление не изчетох цялата тема преди да напиша коментара и не бях разбрал, че я е взел вече.
Че сега целия този обяснителен режим ...
Reply

#53
Ignat40 Wrote:123ка
140ка, 140ка... е тва е класика и класа!

И все пак относно караваната... има XC90 със същият мотор което само по себе си е с 300-400кг по-тежко от XC70. А има и 90ка със 163кс мотора и 340НМ (с 60НМ по-малко от 185кс мотор). Според мен по пътя на логиката и по пътя на документите и т.н. няма да има проблем да теглиш. Сложи охладител, за да държиш маслото в диапазон и не карай колата като чужда когато е с каравана..
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#54
Ignat40 Wrote:2-ро МП за съжаление е единствения оторизиран сервиз на Волво и след редовна поддръжка (на всеки 10 000 км) там, колата беше в това състояние.
Неоторизираните сервизи на Волво, не само са рядкост, но и качеството е противоречиво. Останалите гаражни дето ремонтират всичко, дори не ми се коментират.
Та дори много да ти се иска да си поддържаш колата идеално, да намериш читав майстор на Волво в БГ, граничи с чудо.
Ако не знаеш, да ти кажа, че тези които си обичат Волвата (и могат да си го позволят) си ги карат за обслужване я в Атина, я в Белград. Нека анатемата започне сега!
Та приказките за това, как кола поддържана в БГ, е на нивото на такава поддържана в Германия .... освен като "мокри сънища" няма как да определя.
---
За N-ти път ще напиша за неразбралите или за тия които сега четат за първи път:
1. XC90-ката е купувана НОВА от МП - Люлин.
2. Гаранционно е обслужвана ТАМ.
3. Собственика, шеф на голяма българска фирма, после я обслужва 1 година в собствения си авто парк (имам цялата документация, няма НИЩО драстично правено), има над сто автомобила.
4. След като я взех я обслужвах само при Жоро в GT1, после веднъж един от бившите майстори там - Росен, на частно (сервиза вече не работеше) и веднъж във В+3 - досега без забележка! 960-ката също е обслужвана в GT1, после при Калин веднъж - отново без забележка! Който иска да ходи и до Ванкувър при ЧечеФ за обслужване, аз за себе си съм намерил достатъчно добри сервизи за следгаранционно обслужване на Волво и съм изключително доволен!
Ако някой си мисли, че в Германия, в сервизите на Волво Ахмед или Мехмед са по-добри от Иван или Стоян... Big Grin
Всъщност - въпреки некадърността на всичкото български майстор - официален и Неофициале сервиз, моята кола е оцеляла и е в супер състояние! Чудо!
Ignat40 Wrote:И пак за пореден път ще повторя. Дори да е в иделано състояние, автомобил от този клас, на тези години и на тези километри, за тези пари ... евала на продавача!
Ми да ти кажа - ХС90-ката, на 11 г. за по малко от 22 хил. (увеличих! Big Grin ) няма да я дам! Пък който иска! Всъщност въобще и не мисля да я продавам де... Пример просто!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#55
Колеги моля ви препоръчайте сервиз за монтиране на допълнителен охладител на АСК. И ако някой е правил упражнението, нека сподели мнение, как е след това.
Reply

#56
Spurs Wrote:
Ignat40 Wrote:2-ро МП за съжаление е единствения оторизиран сервиз на Волво и след редовна поддръжка (на всеки 10 000 км) там, колата беше в това състояние.
Неоторизираните сервизи на Волво, не само са рядкост, но и качеството е противоречиво. Останалите гаражни дето ремонтират всичко, дори не ми се коментират.
Та дори много да ти се иска да си поддържаш колата идеално, да намериш читав майстор на Волво в БГ, граничи с чудо.
Ако не знаеш, да ти кажа, че тези които си обичат Волвата (и могат да си го позволят) си ги карат за обслужване я в Атина, я в Белград. Нека анатемата започне сега!
Та приказките за това, как кола поддържана в БГ, е на нивото на такава поддържана в Германия .... освен като "мокри сънища" няма как да определя.
---
За N-ти път ще напиша за неразбралите или за тия които сега четат за първи път:
1. XC90-ката е купувана НОВА от МП - Люлин.
2. Гаранционно е обслужвана ТАМ.
3. Собственика, шеф на голяма българска фирма, после я обслужва 1 година в собствения си авто парк (имам цялата документация, няма НИЩО драстично правено), има над сто автомобила.
4. След като я взех я обслужвах само при Жоро в GT1, после веднъж един от бившите майстори там - Росен, на частно (сервиза вече не работеше) и веднъж във В+3 - досега без забележка! 960-ката също е обслужвана в GT1, после при Калин веднъж - отново без забележка! Който иска да ходи и до Ванкувър при ЧечеФ за обслужване, аз за себе си съм намерил достатъчно добри сервизи за следгаранционно обслужване на Волво и съм изключително доволен!
Ако някой си мисли, че в Германия, в сервизите на Волво Ахмед или Мехмед са по-добри от Иван или Стоян... Big Grin
Всъщност - въпреки некадърността на всичкото български майстор - официален и Неофициале сервиз, моята кола е оцеляла и е в супер състояние! Чудо!
Ignat40 Wrote:И пак за пореден път ще повторя. Дори да е в иделано състояние, автомобил от този клас, на тези години и на тези километри, за тези пари ... евала на продавача!
Ми да ти кажа - ХС90-ката, на 11 г. за по малко от 22 хил. (увеличих! Big Grin ) няма да я дам! Пък който иска! Всъщност въобще и не мисля да я продавам де... Пример просто!

Ами браво на теб!
Само едно не мога да разбера. Като си толкова доволен от МП, защо не продължи да си обслужваш колата там? Защо така ги сменяш?
Аз от 18 години имам един майстор на всиките си коли и дори не си помислям да го сменям.
---
А иначе аз познавам един дедо, дето не си продава трабантчето, за никакви пари, безценно му е! Smile
Reply

#57
Аз не казвам доволен или недоволен!
Просто споделям историята на колата... Пък и лично никога не съм ползвал МП освен за огледи.
Ако ги нямаше горепосочените сервизи, може би там щях да ходя. Намирам начин да се разбирам с хората... Повярвай ми!
Но, тези при които обслужвам, освен че са наистина изключително
кадърни майстори, са и много добри хора, приятели! Вярвам им за всичко, давам ключовете и знам, че каквото кажат е така! И досега проблеми нямам... Разбира се коментираме цени, части и т.н. но всичко е в рамките на допустимото. Аз компромис с колата не правя - безопасността е преди всичко!
Огносно трабантчето - моето е 960-ката... Big Grin
Относно ХС90-ката, там цената е според поддръжката и състоянието... Wink
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#58
friscobg Wrote:Колеги моля ви препоръчайте сервиз за монтиране на допълнителен охладител на АСК. И ако някой е правил упражнението, нека сподели мнение, как е след това.

Имаше една тема за това в форума, ще я изровя. Мисля, че и МП предлагат такъв охладител, но не съм много сигурен. TF-80SC е доста по здрава кутия от старите. По принцип старите айсини(AW55-50) имаха склонност за прегряване при големи натоварвания и лесно се чупеха при, особенно ако не им се сменя маслото.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)