The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S60 с какъв Дизел?

#1
Здравейте имам Волво S60 колата e 2011 година и е ЕкоДрайв .След смяната на маслото майстора ми каза само скъп Дизел да купувам и да не правя компромис с това защото по добре работи колата а и имало някакви филтри който се запушвали.Въпроса ми е на коя бензиностанция да зареждам? Шел ,Омв или Лукоил?
Reply

#2
Не искам да давам излишни акъли и да се правя на интересен.
След 140 000 километра с дизелови шведски магарета наблюденията ми са следните:
Най-добре върви със скъпата нафта на ОМВ.
Най-често зареждам Екто на ЛО /имам карта/.
Никога не съм имал проблеми с дюзи, признавам, че на комънрейла имам само 40 000.
Преди 5000 км сменях горивен филтър, механикът беше изненадан, че е чист след 30 000 километра.
Reply

#3
Ще дам малко по-различно мнение.
За над 50 хил.км. на ХС90-ката, сигурно не повече от 2000 са били с някакъв "скъп" дизел, най-вече от Еко. Ми честно казано, ралика не видях - ни във вървеж, ни в разход! Жена ми си караше Голфа с Авио дизел доста време, имаше възможност, после с обикновения, все тая...
Така че си карам с обикновен, и си свиркам!
А това че майстора казал, ОК, аз лично моите си ги слушам много съвестно, но не помня някой да ми е давал съвет да карам с Авио, Екто или Макс...
Но, колкото повече мнения, толкова по-голяма възможност за размисъл и избор!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#4
Имам статистика на моята предишна кола 2.0D common rail за 71х км от както я купих нова преди 9 години до преди 3 месеца. Когато Лукоил пуснаха EKTO дизела и колата беше на около 20х км започнах да сипвам "премиум" нафта от Лукоил. Разхода за първите 20х км беше около 6.5L/100...с ЕКТО дизел навъртях 10х км и разхода беше около 6.1L/100. Но в началото разликата между обиновенната нафта и ЕКТО беше около 10 стотинки. После си казах абе тя колата вече се е поразработила и сигурно затова ми е паднал разхода - почнах да сипвам отново нормална нафта и разхода отново се закрепи на 6.5. За съжаление напоследък разликата между нормалната и "премиум" нафтата на Лукоил и ЕKO стана около 30 стотинки и не си заслужава т.к. не съм усетил разлика във вървежа или в регенерациите на DPF-а между двете нафти. Лятото си карах с нормалната нафта, а зимата взех да сипвам премиум G-Drive от Газпром, защото там може да докараш в комбинация отстъпка до 9% плюс това тяхната премиум нафта е по-ринцип със 20ст по-евтина от тази на Lukoil и ЕКО - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.snnp.bg/pravila-na-programata">https://www.snnp.bg/pravila-na-programata</a><!-- m --> - в общи линии в зависимост от обема на месец имаш отстъпка от 2 до 4%, +1% за Happy hours, +1 при зареждане над 50лв, +1% за G-Drive гориво и +2% ако си вземеш стока от магазина - обикновено си взимам дъвки или кафе Wink
Друго за което имам статистика е 3000км с нафта от Марешки (маркирана като Biodiesel) и колта си върви нормално, а разхода който ми даде средно е 5.84L/100 :roll:
Ето всички подробности за разхода на колата ми тук - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.spritmonitor.de/en/detail/352648.html?page=4&cdetail=1">https://www.spritmonitor.de/en/detail/3 ... &cdetail=1</a><!-- m -->
Лично мое мнение, че премиум нафтата на Лукойл я развалиха, на ЕКО Авиото няма никаква разлика с обикновената и не си заслужава парите. Ако искаш да знаеш с какво караш си сипвай обикновена нафта и сам си слагай да речем нещо такова <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.wynns.tech-co.bg/produkti/supremium-diesel">http://www.wynns.tech-co.bg/produkti/supremium-diesel</a><!-- m --> - много лесно се дозира
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#5
xektor Wrote:Здравейте имам Волво S60 колата e 2011 година и е ЕкоДрайв .След смяната на маслото майстора ми каза само скъп Дизел да купувам и да не правя компромис с това защото по добре работи колата а и имало някакви филтри който се запушвали.Въпроса ми е на коя бензиностанция да зареждам? Шел ,Омв или Лукоил?
Eми на мен никой майстор не ми е казвал с каква нафта да пълня, но единствената, с която съм усещал разлика във вървежа и разхода е на Ромпетрол. ОМВ и Шел съм ги хващал да лъжат в количеството, Еко, Лукойл и Петрол според мен продават напълно аналогични продукти без да мамят клиентите. Съседката има S60 2011 година, пълни на Петрол, че от там има служебна карта и до момента /4 години/ никакви филтри не са се запушили.
Reply

#6
Да допълня - горивото на Круиз, обикновен дизел, също е ОК! Доста време зареждах там, за съжаление само в София. Същото важи и за бензина, на 960-ката. Доколкото знам наливат горива от едно и също място с ОМВ...
Отскоро зареждам от Газпром, също обикновени дизел и бензин, и да ви кажа, доволен съм... Отстъпката и на двете места ми е 10 ст. Прилично!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)