The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ХС90 автоматична скоростна кутия

#1
Здравейте колеги, от скоро ми прави впечатление че примерно на кръстовище като се опитам да тръгна се усеща едно колебание в скоростната кутия на коя предавка да включи. На D отпускам спирачката и при натискане на газта вдига оборотите и чак след това потегля като може и ако съм дал повече газ да превърти за секунда гумите и да се изстреля след като включи и се получава като ритник. Наскоро я ремонтираха в мид авто и мисля скоро да ги посещавам пак. Ако някой има опит с това моля д асподели мнение. Колата е хс90 2.9Т 272 коня
Reply

#2
Не е нормално това поведение на автомата. Връщай се в сервиза да си оправят нещата, докато е в гаранция. На тези автомати за да е успешен и дълготраен ремонта трябва да се смени задължително "мозъка" - клапанния блок, смяната само на селеноидите и суичите не е успешен ремонт защото се износва контактната повърхност на клапаните, а инструмент за прешлайфане в България няма, защото не са много разпостранени. Другото което трябва да се смени е хидротрансформатора. Това всичко е личен опит. Натискай сервиза, че после само ядове.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#3
Всичко изброено колега от теб е сменено при първи ремонт преди лятото.. Друг е проблема че за да важи гаранцията на 2000км трябва да се направи смяна на масло промивка на клапанно тяло и т.н. лятото не я карах и сега зимата като направих набързо 2000км ми споменават че било до 2000км или два месеца, а те се минаха повечко и гаранцията явно изгаря
Reply

#4
Ти ги натискай, как така са сменили почти всичко и след няма 2-3000 км прави проблем. Не са си свършили работата. След като тръгне колата има ли проблеми? По спомен на някой автомати на Волво имаха някаква екстра като постоиш на място на Д и кутията намаля налягането и при тръгване се получава подобно поведение и това задължително го деактивираха, но мисля, че беше при 5 степенния Айсин.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#5
Един път захапе ли и няма проблем, на дълъг път също няма.. Проблема е в градски условия когато се изнасяш бързо, или просто спираш на кръстовище и при потегляне така се получава. Според мен е просто от самото масло, все пак на 2000км си трябва смяна, на края на месеца ще го сменя и се надявам да се оправи, все пак то си контролира и мозъка и заради това така да става
Reply

#6
Не е от маслото - повярвай ми. И мен така ме мухариха докато изтече гаранцията, но въпреки това ги натиснах и си оправиха нещата за тяхна сметка - труд, а аз платих частите - не бяха много. За да е от маслото трябва да е по-старо от 4-5 години и да е над 100 000 км. Ако е неправилното масло ще има проблеми във повече режими на работа. Мини през сервиза и им го демонстрирай - и те да решат проблема. Знам че е тегаво да ходиш, да губиш време, да се обясняваш, но трябва да си защитиш интересите, при този проблем първа скорост не включена когато си на Д и спирачка и като дадеш газ налягането скача, включва се с удар предавката и колата тръгва. Поради някаква причина на празен ход налягането в кутията пада (губи се) и не включена първа предавка. От ударното включване се получава проблеми(ускорено износване на дискове, лагери и т.н.) защото възела не е оразмерен за това.
Това е от мен. Ако имаш въпроси на ЛС да не пълним форума.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#7
Напротив, пълнете го форума!
Той за това е направен, да да се пълни с мнения, така че ако се наложи, да е полезен за всички!
Поздрави и успех на колегата!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#8
За жалост колеги днес докато пътувах забелязах че и на висока скорост сама си изключва и не след дълго ми изписа на таблото Cambio asistenza urg и оранжевия триъгълник, като слязох от колата лявата гума беше омаслена и миришеше на масло. За щастие вече бях в Созопол и я оставих в сервиза където я ремонтираха. Всъщност те я свалят и пращат нещата към Мид авто. Утре ще я гледат, понеже човека си еше тръгнал и ще разбера дали всъщност ще ми уважат гаранцията. По принцип смяната е на 2000км а аз съм на 2200 не би трябвало да е проблем но може д арешат да се заяждат
Reply

#9
Колеги да вкарам малко пояснение.. Цялата работа беше от лявата полуоска... Нова от волво беше една камара пари и 12 дена доставка. Реших да я рециклирам, струваше ми 220лв със 1 година гаранция. Смених маслото на скоростната кутия и изчистихме клапанното тяло, сега включва без никакъв проблем
Reply

#10
1000 лв ли е от Волво?
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)