The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво хц70 D5 2014г.

#1
Здравейте на всички,
скоро станах собственик на Волво и бих искал да попитам за съвет. Първият ми въпрос е свързан с нещо, което все още не мога да установя дали е проблем със скоростната кутия или нещо друго, но предвид, че досега съм карал доста автоматици, смятам, че заслужава сериозно внимание. При преминаване от N на D или от N на R, (може би на около три четири дена веднъж) усещам сериозна разлика от нормалното превключване (зацепване) от N на D/R, имам предвид, че при нормално превключване се усеща съвсем леко, че превключва на скорост, едва забележимо прилашкване. Това, което се ме притеснява, макар и рядко си е по доста по-силно прилашкване, когато автомобилът е на място, съпроводено и със звук на зацепване при голяма хлабина. Предполагам, тъй като ми го е правило само 5-6 пъти до сега (за около 4000км), че е при студено масло в скоростната кутия, но само предполагам. Звукът на зацепване се чува даже и отвън, а не само в купето. Колата е на 125 000 км, реални и освен смяна на масло, друго не знам какво да предприема.
Второто ми питане е как се нулира дневния километраж (т1 и т2). Това, което се прави от десния лост ми нулира само разход и средна скорост, но не и дневен километраж.
Благодаря предварително за всички съвети и мнения.
Reply

#2
Венелин Volvo Wrote:Здравейте на всички,
скоро станах собственик на Волво и бих искал да попитам за съвет. Първият ми въпрос е свързан с нещо, което все още не мога да установя дали е проблем със скоростната кутия или нещо друго, но предвид, че досега съм карал доста автоматици, смятам, че заслужава сериозно внимание. При преминаване от N на D или от N на R, (може би на около три четири дена веднъж) усещам сериозна разлика от нормалното превключване (зацепване) от N на D/R, имам предвид, че при нормално превключване се усеща съвсем леко, че превключва на скорост, едва забележимо прилашкване. Това, което се ме притеснява, макар и рядко си е по доста по-силно прилашкване, когато автомобилът е на място, съпроводено и със звук на зацепване при голяма хлабина. Предполагам, тъй като ми го е правило само 5-6 пъти до сега (за около 4000км), че е при студено масло в скоростната кутия, но само предполагам. Звукът на зацепване се чува даже и отвън, а не само в купето. Колата е на 125 000 км, реални и освен смяна на масло, друго не знам какво да предприема.
Второто ми питане е как се нулира дневния километраж (т1 и т2). Това, което се прави от десния лост ми нулира само разход и средна скорост, но не и дневен километраж.
Благодаря предварително за всички съвети и мнения.

Маслото на кутията сменяно ли е скоро?
Reply

#3
Според пррдиш ия собственик да, но това мисля да направя, по метода на изключването.
Reply

#4
Подобен проблем мисля за шлици (главина :roll: :oops: ) май ставаше дума, на предните колела. По спомен говоря... При превключване ако има луфт се чува като силен удар, отпред. Особено отвън, или на отворен прозорец, може и да кънти, и да разклати колата...
Имаше такива случаи, ако някой може да допълни или поясни допълнително, ще бъде добре...
ПП. При движение прави ли проблеми кутията, или само при превключване на място?
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)