The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Внимание!

#1
Привет,

Моля, колегите, на които им предстои да закупят XC70 да бъдат внимателни с тази обява:

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11538030030123257&slink=8j8jvv">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8j8jvv</a><!-- m -->

В сервизната история на автомобила на 54000км има следните ремонти:

Нов преден капак
Нова броня
Нови радиатори
Нови Решетки
Нови фарове
Нови Халогени
Изправяне на ляв рог
изправяне на десен рог
изправяне на междурогова греда.

По всичко изглежда, че автомобила е претърпял челен удар, но човекът спестява тези факти по телефона, а цената никак не е малка.
Reply

#2
Полезна информация.
Чудно ако наистина има някакъв проблем... все пак е минал около 170 хил.км. от тогава...
Още, зависи и от качеството ня ремонта...
Макар, че такъв ремонт предполага доста тежък удар и вероятно геометрията е заминала...
Просто предположение.
Преди години, когато за малко карах Х5, се запознах по неволя с един "майстор", който ме заведе до една сива S-класа и ме попита виждам ли нещо нередно по нея... Аз разбира се нищо не видях, а я поогледах тук-там... Оказа се, че от 2 катастрофирали коли бяха "събрали" една... Рязали, изправяли, шлайфали, боядисвали... Може би окото но майстор би забелязало измамата, но обикновен човек спокойно може да бъде излъган... Нов внос, отлично състояние... И после хурка!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#3
Щом са изправяли рогата, а не са ги сменяли, е възможно да е бил лек удар. И все пак не се знае колко е била крива напречната греда. Един колега така се спря в задницата на друг автомобил, но с роувър - нов капак, фарове, радиатори, вътре тънкия профил с ключалката на капака, рогата бяха криви и направо взехме нови и калниците с пукната боя. Удара беше на старт-стоп трафик на светофар....при подобен удар волвата пукват броня или остава козметичен дефект + някой фар. Та зависи от много неща...
Reply

#4
Ясно защо на снимките изглежда все едно и задните колела могат да завиват.
Не вярвам толкова да е крив фотоапарата, но задна дясна гума изглежда не на мястото си.
Reply

#5
Да, сега се загледах и наистина има разлика в просвета между задна дясна гума и калника... И сянката пада малко странно. Но пък дали самата позиция на снимащия също не може да изкриви снимката...
Друго за което се сещам в такъв случай е дръпната ръчна - пак може да има леко изместване на задните гуми.
Пиша това като разсъждение по темата, и хич не омаловажавам вероятното състояние на колата и предупреждението да се внимава!
Стана ми интересна тая кола.... Big Grin
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#6
Като гледам снимки в нета, задните колела си седят така. За да се изкриви така геометрията на задницата удара трябва да е жесток...

Нали, никой не иска да си купи удряна кола (и аз в това число), ама дайте да гледаме реално. Както Spurs каза, минали са 170к км и вярвам едно 7-8-10 години от тогава. Ако колата ходи като бито куче, 100% щеше да е продадена отдавна. При кадърни майстори, шанса колата да стане качествено е... 99%. В крайна сметка шасито не се отлива в завода. Събира се от отделни части. От сменените части, капак, фарове, радиатори, броня, решетка... само роговете са по игриви. Ако няма ръжди и видимо некадърна сглобка.. праска се една проверка на геометрията на колата на стенд за 40-50лв и ако всичко е 6 според мен проблема е нулев. Колата с тоя оушън рейс вярвам е няква рядка, така че.. ако човек търси точно такава и след не особено трудна проверка в сервиз удара става нулев проблем. Не е ударена вчера все пак.

И аз не бих казал, че е удряна ако колата няма драма. Какво да кажа? Пич, между другото преди 10 години и 170к км ударих колата отпред!?


<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.google.co.in/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Finvimg.autofunds.com%2FInventoryImages%2F2017%2F02%2F08%2F2131_950555_15383252_1185008182017.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.westhartfordautosales.com%2F1%2FCommon%2FVDP_Print.aspx%3Finventoryid%3DXsMy7uOnww4%253D&docid=hrerCtmDhnlzRM&tbnid=nCTG-1k8H74dXM%3A&vet=10ahUKEwj16JXJjJXeAhXSmeAKHb99BRwQMwhhKBwwHA..i&w=900&h=675&bih=763&biw=1471&q=volvo%20xc70%20side%202007&ved=0ahUKEwj16JXJjJXeAhXSmeAKHb99BRwQMwhhKBwwHA&iact=mrc&uact=8">https://www.google.co.in/imgres?imgurl= ... mrc&uact=8</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.google.co.in/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.netcarshow.com%2FVolvo-XC70-2007-1600-30.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.netcarshow.com%2Fvolvo%2F2007-xc70%2F1600x1200%2Fwallpaper_30.htm&docid=dlFLeqmJyBFdsM&tbnid=qm6I9DJdRjFX9M%3A&vet=10ahUKEwj16JXJjJXeAhXSmeAKHb99BRwQMwhnKCIwIg..i&w=1600&h=1200&itg=1&bih=763&biw=1471&q=volvo%20xc70%20side%202007&ved=0ahUKEwj16JXJjJXeAhXSmeAKHb99BRwQMwhnKCIwIg&iact=mrc&uact=8">https://www.google.co.in/imgres?imgurl= ... mrc&uact=8</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.google.co.in/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fcdn04.carsforsale.com%2F3%2F1010264%2F7790816%2F861485758.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.whitmoreauto.com%2F2007_Volvo_XC70_West%2520Point_VA_7790816.veh&docid=LBL2Rl4Jj8QKmM&tbnid=r1anZcPgVTOf4M%3A&vet=10ahUKEwj16JXJjJXeAhXSmeAKHb99BRwQMwh3KDEwMQ..i&w=800&h=600&bih=763&biw=1471&q=volvo%20xc70%20side%202007&ved=0ahUKEwj16JXJjJXeAhXSmeAKHb99BRwQMwh3KDEwMQ&iact=mrc&uact=8">https://www.google.co.in/imgres?imgurl= ... mrc&uact=8</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.google.co.in/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fst.motortrend.ca%2Fuploads%2Fsites%2F10%2F2015%2F11%2F2005-volvo-xc70-cross-country-wagon-side-view.png&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.motortrend.ca%2Fen%2Fcars%2Fvolvo%2Fxc70%2F&docid=1slXLDZd1RRjrM&tbnid=7M5kdvWdElducM%3A&vet=10ahUKEwjM3Oq-jJXeAhVFiOAKHaVlCHoQMwhBKAcwBw..i&w=640&h=480&bih=763&biw=1471&q=volvo%20xc70%20side&ved=0ahUKEwjM3Oq-jJXeAhVFiOAKHaVlCHoQMwhBKAcwBw&iact=mrc&uact=8">https://www.google.co.in/imgres?imgurl= ... mrc&uact=8</a><!-- m -->
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#7
iago Wrote:И аз не бих казал, че е удряна ако колата няма драма. Какво да кажа? Пич, между другото преди 10 години и 170к км ударих колата отпред!
Big Grin Big Grin Big Grin
Ми тъй де! Едва ли някой ще каже...
Нека сме реалисти, както каза iago... Wink
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#8
Аз съм реалист-никога няма да купя кола с изброените щети.
Разбира се ако разбера.Ама все нещо ще видя и ще ме откаже.
Reply

#9
Значи, то пак ще има храчки по мой адрес, но по-добре това, отколкото някой да се набура.
Ако удара е оправян в МП бягайте далеч!
Моята е имала лек удар в областта на десния фар. Оправяли са я в МП. КОлата е била на МП и шофора й е работил там, не бяха вписали дейностите в сервизната история. Имаше изписани само бояджийски материали, което ме накара да си мисля, че ударът е бил само козметичен.
В действителност се е наложило някакво изпъване в предния десен ъгъл. Големите специалисти в МП явно бяха ползвали десния носач като опора при това изпъване, в резултат на което носача беше яко крив.
Ако не знаете той е алуминиев, а алуминият поддава до един момент след което не се огъва повече, а се чупи. Тея тъпаци щяха да ме очистят барабар с цялото ми семейство и това ням ада им го простя никога!
Тенекеджийската и бояджийската работа под всякаква критика. Цветовете не съвпадат. Ламарините се разминават. Бронята не е била грундирана преди да се боядиса и започна да се люпи. Монтирането на дефектни, части след ремота, на фона на останалото, направо "бял каър". Това да сложиш "нов" фар със спукано стъкло ....
---
Иначе конкретния автомобил виси по обявите поне от половин година, ако не и повече.
Reply

#10
Ignat40 Wrote:Значи, то пак ще има храчки по мой адрес, но по-добре това, отколкото някой да се набура.
Ако удара е оправян в МП бягайте далеч!
Моята е имала лек удар в областта на десния фар. Оправяли са я в МП. КОлата е била на МП и шофора й е работил там, не бяха вписали дейностите в сервизната история. Имаше изписани само бояджийски материали, което ме накара да си мисля, че ударът е бил само козметичен.
В действителност се е наложило някакво изпъване в предния десен ъгъл. Големите специалисти в МП явно бяха ползвали десния носач като опора при това изпъване, в резултат на което носача беше яко крив.
Ако не знаете той е алуминиев, а алуминият поддава до един момент след което не се огъва повече, а се чупи. Тея тъпаци щяха да ме очистят барабар с цялото ми семейство и това ням ада им го простя никога!
Тенекеджийската и бояджийската работа под всякаква критика. Цветовете не съвпадат. Ламарините се разминават. Бронята не е била грундирана преди да се боядиса и започна да се люпи. Монтирането на дефектни, части след ремота, на фона на останалото, направо "бял каър". Това да сложиш "нов" фар със спукано стъкло ....
---
Иначе конкретния автомобил виси по обявите поне от половин година, ако не и повече.

Нищо ново. Типично за официален сервиз в България. Особено за МП.
С риск да съм малко груб - незнам какъв човек трябва да си, за да си доволен от МП.
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)