11-15-2018, 08:03 PM
(This post was last modified: 01-28-2019, 07:06 PM by Tisho.
Edit Reason: Оправяне на линковете.
)
Колеги, реших да направя тази тема с цел всички настоящи и бъдещи ентусиасти на V8 да откриват по-бързо всякакви полезни неща за "чудото" на YAMAHA, което се монтира във VOLVO под кодовото наименование B8444S.
Ето ТТ данни и повече информация за двигателя - http://australiancar.reviews/Volvo_B8444S_Engine.php
Тук малко по-подробно е засегнат проблема с балансиращият вал на първите двигатели от серията известен като "The Dark Side of Volvo's Excellent V8" и които е решен с помощта на "дренажни отвори" залегнали при производството му след пореден номер на двигателя по-голям 6833 - https://blog.fcpeuro.com/the-dark-side-o...cellent-v8
Иначе този двигател с неговата ангренажна верига, при правилно и навремено обслужване, се слави като много здрав и безпроблемен мотор - може да изкара 300-400х километра безгрижно:
Ето ТТ данни и повече информация за двигателя - http://australiancar.reviews/Volvo_B8444S_Engine.php
Тук малко по-подробно е засегнат проблема с балансиращият вал на първите двигатели от серията известен като "The Dark Side of Volvo's Excellent V8" и които е решен с помощта на "дренажни отвори" залегнали при производството му след пореден номер на двигателя по-голям 6833 - https://blog.fcpeuro.com/the-dark-side-o...cellent-v8
Иначе този двигател с неговата ангренажна верига, при правилно и навремено обслужване, се слави като много здрав и безпроблемен мотор - може да изкара 300-400х километра безгрижно: