The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем при работата на двигател V40 1.8 115 1997

#1
Здравейте.

Отварям тема, защото не успях да намеря нищо по въпроса.

Покрай една трудна смяна на каре(много зор докато намеря правилната част) колата не се караше над две седмици. Взимам си колата и не върви. Натискаш газта до долу няма никой. Празния ход на топъл двигател падна под 500 оборота. Първа идея - ниска компресия, измерихме я с един приятел около 11. Идея две - свещи, нови свещи от мото пфое пак същия чеп. През това време празния ход на топъл двигател се влоши. След като запаля е ок, но двигателя се стопля и колата гасне на празен ход. Наложи се да навия жилото на дросела за да поддържа обороти. През това време времето застудя и трябваше по-дълго време да започне да умира. Започнах да наблюдавам - До 70-75 е като пушка, мине ли ги умира, започва да се тресе целия двигател, не поддържа обороти , натискаш газта до дъно и няма никой....
Допълнение
- кабели на свещите са сменени пролетта
-Проблема го има на газ и бензин
-Хидравличната помпа е много шумна и един път пропя, но не мога да го навържа някак си с всичко друго.
V40 1.8 115 1997
Reply

#2
Сам ли сменя карето или я води в сервиз?
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#3
bell Wrote:Сам ли сменя карето или я води в сервиз?
Първоначално я оставих в сервиз, но пича не успя да намери карето умрънка света как Волво имали редки части трудно се оправяли и какви ли не неща. Викам ок. Взех си колата. Не вървеше тогава, даже му се обадих да го питам. Вика нищо не съм барал. Отидох с моето каре в Еврото. Викат има евтино(ITN), което трябва да се достави и скъпо налично(Marelli). Викам дай да пробваме с евтиното. Доставиха го. Външните шлица съвпадат викам си всичко е точно. Гресирам мъжката и греда, вътрешните не съвпадат. Взех скъпото там всичко беше ок монтирах си го и заспа. Забравих какво е да ти пука карето и малко се набутах с едно ITN. Ако на някой колега му е полезно го продавам
http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...49&t=43487
Reply

#4
Абе братче, имаш сервиз в София - цвете, в банера ти стои... Сам да си правиш ремонта, колко да спестиш?!
Ще ти намерят точната част, няма да даваш излишни пари и да се тормозиш ако сгрешиш, дори частта може да излезе по-евтино, щото сервизите имат отстъпки, и да ти покрие част от труда... Wink
Сега пак до сервиз опираш, за съжаление! Отивай на диагностика без да се замисляш!
Поздрави и успех!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#5
CreativeX42 Wrote:
bell Wrote:Сам ли сменя карето или я води в сервиз?
Първоначално я оставих в сервиз, но пича не успя да намери карето умрънка света как Волво имали редки части трудно се оправяли и какви ли не неща. Викам ок. Взех си колата. Не вървеше тогава, даже му се обадих да го питам. Вика нищо не съм барал...

Нито си първия, нито ще си последния дето след "сервиз" си намразва колата, за съжаление ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#6
Работата е на какъв сервиз ще попаднеш! Wink
Ама то важи и за лекар, адвокат, бояджия, фаянс... и т.н.
И все пак мисля, че някой ремонти си искат сервиз! Пред блока или "на канала" всичко не става...
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#7
Малко допълнение. Сложихме диагностика, не излезе проблем.
Малко се отчайвам и започвам да стрелям на посоки. Мисля да карам в реда -Сензор дросел - МАП - температурен датчик - и ламбда ама там ще е дебело
Reply

#8
(12-17-2018, 06:43 PM)CreativeX42 Wrote: Малко допълнение. Сложихме диагностика, не излезе проблем.
Малко се отчайвам и започвам да стрелям на посоки. Мисля да карам в реда -Сензор дросел - МАП - температурен датчик - и ламбда ама там ще е дебело

Смених сензора за положение на дросела, почистих моторчето за празен ход и дросела, не се оправи значително, Dodgy но поне не се налага да натягам дросела за да не гасне. Мисля да се насоча към Knock sensor. Приемам и други идеи  Huh
Reply

#9
(01-13-2019, 12:51 PM)CreativeX42 Wrote:
(12-17-2018, 06:43 PM)CreativeX42 Wrote: Малко допълнение. Сложихме диагностика, не излезе проблем.
Малко се отчайвам и започвам да стрелям на посоки. Мисля да карам в реда -Сензор дросел - МАП - температурен датчик - и ламбда ама там ще е дебело

Смених сензора за положение на дросела, почистих моторчето за празен ход и дросела, не се оправи значително, Dodgy но поне не се налага да натягам дросела за да не гасне. Мисля да се насоча към Knock sensor. Приемам и други идеи  Huh

Колега, какво й беше, че сега е мой ред да се ровя в тези лайна?
Reply

#10
След една година ходене по мъките открих проблемите. 

Първо много е важни как е настроена газта. Кофти газ адаптира неправилно компютъра. Сутринта като го включиш той прави кофти адаптации, включваш на газ пак се мъчи да компенсира. Става пълен гювеч. Настройте си газта правилно. 
За да си настройге газта правилно Ви трябват НАЙ-ВАЖНОТО ЧИТАВА РЕЙКА И ИЗПАРИТЕЛ. Ако не сте ги барали последните две години - рециклаж и на двете. Човек може да си го направи сам. От Пловдив ако има нужда мога да ударя едно рамо. След това колата се настройва като песен. 

След това какво открих. Нещо което съм пренебфегвал много време. Обаче за кола без Mass air flow sensor явно е много важно - ВАКУУМ. 
Колектор, дросел и моторче на свободен ход се свалят почисват. На последните две разкарах гарнитурите и сложих от онези течните. Да сме сигурни, че не се промъква от някъде въздух. До тук добре. 
След това се отървах от всичйо след дросела. Спортен филтър на дросела и един малък за свободния ход. Картерните газове вече не влизат в двигателя. Подмяна на връзката за прахосмукачката беше нацепила. Излишните отвори преди дрисела се запушват плътно. И най-глупавото нещо на този сравнително добър двигател. От къде по дяволите взима въздух за сервото. Най-тъпия connector ever. Това нещо се чупи и от там винаги ще дърпа въздух, а севровото няма да е ок. Тук е сложно. Трябва да се намери щуцер - в единия край резба в другия за маркуч. С напасване и лепило може да се ползва входния щуцер на газова рейка Валтек. Пластмасовата тръба и щуцера се вързват с 12мм гумена тръба. ОГРОМНА промяна. 

Следващия проблем, които отстраних. Скапани четки на алтернатора. Не даваше напражение постояно напрежение само играеше и накрая умря. След смяната напрежението е бетон. Спорно е колко влияше, но при неработещ алтернатор двигателя се чудеше какво става. 

След изброените прицедури двигателя започна да работи равномерно. 

P. S. Може ли малко инфо за прахосмукачката. Кога и как работи и къде го вкарва тоя въздух. Не успях да открия.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)