Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
xc 70 D5 трака или...?
#11
Преди няколко месеца сменях вихрови клапи в МП и преди да отида бях изчел теми във форума в които колеги обясняваха, че може да не ти ги сменят ако предварително кажеш. По стечение на обстоятелствата на следващия ден след ремонта ми предстоеше пътуване в чужбина та реших да не рискувам и да сменя всичко. След като си взех колата старите горивопроводи бяха опаковани в една торба и оставени в колата. Та въпроса е ако са негодини за ползване след демонтаж защо ще ми ги връщат Smile
Цитирай
Thanks given by:
#12
Принципно, сменени части трябва да се връщат.
Все пак да се покаже какво и защо е сменяно.
Виж, ако ти не ги искаш, можеш да откажеш...
И как бяха, горивопроводите?! За смяна или...
Също, на колко километра е колата?
Въпроси, които могат да са от полза на всеки с такъв автомобил...
Поздрави!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Цитирай
Thanks given by:
#13
Изглеждаха в добро състояние и според мен не бяха за смяна. При смяната колата е била на 237000, но не мога да кажа дали не са сменяни и преди това. Със сигурност знам че до 120000 не са сменяни, след това има едни около 60000 км които не са документирани.
Цитирай
Thanks given by:
#14
veil_side28 написа:Изглеждаха в добро състояние и според мен не бяха за смяна. При смяната колата е била на 237000, но не мога да кажа дали не са сменяни и преди това. Със сигурност знам че до 120000 не са сменяни, след това има едни около 60000 км които не са документирани.
Благодаря!
Много ценна информация... Smile
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Цитирай
Thanks given by:
#15
Здравейте , благодаря за информацията . Така и се разбрахме с моите майстори - ако се установи проблем с горивопроводите - сменят се. Относно хидравличната помпа решихме първо да сменим хидравличното масло и тогава ще го мислим.
Поздрави и хубав ден
Цитирай
Thanks given by:
#16
veil_side28 написа:Изглеждаха в добро състояние и според мен не бяха за смяна. При смяната колата е била на 237000, но не мога да кажа дали не са сменяни и преди това. Със сигурност знам че до 120000 не са сменяни, след това има едни около 60000 км които не са документирани.

Моите вихрови клапи ми ги смениха по гаранция на ~135 000 км (4 години и 10 месеца). Горивопроводите бяха в багажника, изглеждаха перфектно и ги подарих на един приятел автомонтьор. Според Волво горивопроводите се сменяли не защото са износени или повредени, а защото при демонтирането/монтирането на старите в дюзите могат да попаднат метални частици и да ги запушат.
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06 [Изображение: 492232.png]
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Цитирай
Thanks given by:
#17
Моите вихрови клапи са сменени преди около 20к, в началото се оказа че едината тръбичка не я бях затегнал и съм карал така 100км и подуших нафтата, беше мокър двигателя отгоре. Затегнах я и от тогава няма грижи. VIDA препоръчва смяна на тия тръбички при подмяната на вихровите клапи, те са два комплекта, единия е с 3 броя, другия с 2 на едни пластмасови скоби - всеки по 180 кинта по спомен.

ПП Сега се сещам че махах дюзи и за повдигачите, тоест втори път са махани и все още няма проблеми!
Цитирай
Thanks given by:
#18
Да , и аз мисля да сменя само вихровите клапи и се надавам да нямам проблеми. Все пак като се свалят горивопроводите ще ги проверят за износване / нацепване и ако трябва ще се сменят и те.
Благодаря за информацията колеги
Поздрави
Цитирай
Thanks given by:
#19
Хубаво е който има възможност да ги сменя.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)