The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем при студен старт на двигателя

#21
(01-31-2019, 05:55 PM)uglyface Wrote: ...да мога да се похваля, че проблема е решен.
Колега, успех и стискаме палци всичко да се оправи след смяната на новите дюзи... Cool
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#22
Някой може ли да ми каже от колко градуса почват да подгряват тея свещи ? И може ли една свещ да отчита, че работи, а в същото време да е проблемна ? Проблема за съжаление остана и след смяна с 4 нови дюзи. Трудно пали в студено време и пуши бяло. Това се случва от 10 градуса надолу. Съответно, колкото по-ниска е температурата навън, толкова по-трудно пали и изчиства пушека. Като запали и й подам леко газ от 1000 до 1800 оброта, мотора тресе и не работи равномерно докато е студена. Може ли да е объркана центровката и в същото време да се изстрелва като самолет ? Загрее ли един път няма никакви пушеци. Със старите дюзи като я смачкам на 6-та скорост със 140км/ч на нагорнище пушеше черно, след смяната с новите дюзи това изчезна. И като цяло пушенете сутрин понамаля спрямо със старите. До момента съм дал една камара пари за тая кола и проблема си остава. В най-скоро време ще я засиля към някоя стена.
Reply

#23
Подгрева работи при минус 3-4 градуса!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#24
Здравейте. Има развръзка с моя проблем свързан с паленето. След отварянето на двигателя се установи следното : 4 криви биели и 4 водача на главата. Вече са взети биели, биелни лагери и бутални болтове за смяна ,а главата е в специализиран сервиз за смяна на водачи и гумички. Ще се сменят още сегментите и веригата между двата вала на главата. Така и така е отворена... . След като я взема от сервиза ще пиша какво е положението. За първи път виждам кола с такива проблеми в мотора да върви по този начин (тоест много добре, като изключим паленето на студено).
Reply

#25
Днес взех колата от сервиза и съм супер доволен. Колата вече пали както трябва и не пуши грам. Ремонта на двигателя ми струваше 2100лв. като включва следното:

4бр. Биели (намерихме втора употреба, иначе щяха да са нови) 
Биелни лагери
Бутални болтове
Сегменти
4бр. Водачи на клапаните
Някаква магнитна шайба на коляновия вал (беше чукната и смениха и нея) 
Веригата между двата вала
Гумички на клапаните
Главата беше закарана в специализиран сервиз за ревизия и подмяна на проблемните части. 
Гарнитури. 
Труда на майстора. 
Масла, филтри. 
Може да забравям някоя дреболии, но като цяло е това. Резултата е този. 

Проблема, заради който се наложи отварянето:
Абстрахирайте се от дима в двигателния отсек, от незатегнат ЕГР е.


Резултата след извършения ремонт на двигателя:

Нямаше как да направя на абсолютна еднаква външна температура, но и при 3 градуса беше същото положение. И на двата клипа колата е с чисто нови дюзи. Дано е полезно на някой за в бъдеще.
Reply

#26
А знае ли се защо е ударила? Много интересно ,че и на другия колега е била с 4 криви биели...
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#27
Не знам. Трябва да отида до София да питам Джамбазина. Бяха много леко изкривени, едва се забелязват. Най-вероятно е воден удар.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)