The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем при пълен десен Volvo xc90

#1
Малко се позачудих как да кръстя темата...
Проблемът е следният- при десен завой, дори и да не е пълен, но при ниска скорост, се чува нещо като стържене в дясно. Сега забелязах, че пък при пълен ляв с ниска скорост има нещо като... прескачане, все едно гумата ми има голяма бабунка отдолу, или че минавам през някакъв камък. Предполагам, че двете неща са свързани. Някакви идеи? Ако задавате допълнителни въпроси, може би ще успея да го опиша по- точно...

10х
Reply

#2
Здравеей колега,
Залагам на полуоска или главина. Най-вероятно полуоска.
Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#3
Благодаря, порових из нета. Намирам някави неща за външно /вътрешно каре... Това свързано ли е с полуоската?
Reply

#4
rudizl Wrote:Благодаря, порових из нета. Намирам някави неща за външно /вътрешно каре... Това свързано ли е с полуоската?
Двата края на полуоската обикновено завършват с карета.
ex XC90
Reply

#5
Благодаря, лаик съм в тази област Smile
А свързани ли са с полуоската, или са разглобяеми при xc90? Т. е. смяна на каре, ако това е проблемът, означава ли и смяна на полуоска и обратно?
Reply

#6
За съжаление само външните карета се предлагат отделно. Вътрешните няма - вървят с цялата полуоска. Но обикновено се чуват външните карета. То е едно малко като "чукане" и се чува на оборот на колелото. При разбити вътрешни карета по-скоро ще усетиш вибрация в купето. Също така заради начина по който работят, по-натоварени и по-често чупещи са външните карета. Нооо, задължително оглед преди купуването на каквито и да е части.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#7
Здравейте, и аз имам подобен проблем. От спряно положение или при ниска скорост ( 10 - 15 км/ч. ) настъпя педала на газта се чува шум " Кррррр " все едно нещо се опитва да зацепи . Не се чува постоянно , в повечето случаи се чува при завъртян волан на дясно , понякога и в изправено положение на волана. Възможно ли е този шум да е против пробуксуване на колелата или нещо подобно ? Преди няколко месеца монтирах нова раздатъчна кутия и се замислям дали нещо не се е разбило по нея , но факта , че не се чува постоянно ме кара да си мисля , че не е от нея.
XC 90 2.5 T 2005г.
Reply

#8
Quote:Преди няколко месеца монтирах нова раздатъчна кутия и се замислям дали нещо не се е разбило по нея
Не би трябвало. Според мен кутията е наред. Естествено има вероятност, но след преглед ще се разбере.
Провери си полуоските и тампоните (мисля че така се казваха) на control arms. Срам не срам ама не се сещам как е на български. Ето снимка:

   
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#9
Носач :mrgreen:
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#10
Quote:Носач :mrgreen:

Да бе, вярно! Ай ше го @$№@!%$ в носача, че не се сетих.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)