Posts: 142
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2018
Reputation:
1
Горд собственик на: magGuacy
Много се извинявам и ми е адски тъпо да питам,но не намерих отговор във виртуалното пространство нито в реалното, пулейки се пред двигателя на скоро придобитото от мен XC 70 D5 2009g. 205 k. -има ли щека за масло и ако е да къде да търся
Posts: 30
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2015
Reputation:
0
Ако не сте я открил значи няма, можете да си добавите такава... предполагам Мотопфое или сервизът, горе в рекламния прозорец.
Засега нивото на маслото можете да следите чрез менюто на таблото. Ето тук е описано как:
http://www.volvohowto.com/how-to-check-o...-xc60-v40/
Някой колега, притежаващ автомобил от тази генерация може да допълни.
Поздрави
Posts: 142
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2018
Reputation:
1
Горд собственик на: magGuacy
volvolover Wrote:Ако не сте я открил значи няма, можете да си добавите такава... предполагам Мотопфое или сервизът, горе в рекламния прозорец.
Засега нивото на маслото можете да следите чрез менюто на таблото. Ето тук е описано как:
http://www.volvohowto.com/how-to-check-o...-xc60-v40/
Някой колега, притежаващ автомобил от тази генерация може да допълни.
Поздрави
Благодаря за полезния линк,но според тези инструкции нещо не схващам стъпка едно,която казва да задържим старт бутона ,но колко.....тя ще си запали на 2-рата секунда да речем и после ????? няма да посмея да държа повече ,другият проблем е ,че след запалване поне 1 мин. ми стои съобщение че не съм сложил колана а всъщност е сложен и до като не изчезне това съобщение за колана не мога да боравя със стъпка 2 която казва да въртим врътката на лявото лостче и след това чак мога да си боравя с него,но ниво на масло не ми е излизало- излизат ми разход на гориво,моментен и за последни изминати километри,система за стабилизиране бла бла,но не и масло,явно има някаква хватка със задържане на старт бутона но как да го задържа след като запали...да не изпуша нещо и в предвид съобщението за колана висящо 1 мин. и непозволяващо да боравя с врътката .....дано някой с опит да се включи hock:
Posts: 513
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 2
Joined: May 2018
Reputation:
14
Горд собственик на: XC90 V8 Executive'06
Колега, ако колата ти пали на втората секунда, то с задържане на бутона за 4 секунди със сигурност няма да я "убиеш" и заслушвал ли си се дали стартера завърта след след като го натиснеш или след като пуснеш бутона? В упътването ясно пише да задържиш натиснат бутона Start докато изгрее дисплея с показанията и едва ли на сайта на Volvohowto ще пишат врели-некипели
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >>
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Posts: 142
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2018
Reputation:
1
Горд собственик на: magGuacy
ivobivo Wrote:Колега, ако колата ти пали на втората секунда, то с задържане на бутона за 4 секунди със сигурност няма да я "убиеш" и заслушвал ли си се дали стартера завърта след след като го натиснеш или след като пуснеш бутона? В упътването ясно пише да задържиш натиснат бутона Start докато изгрее дисплея с показанията и едва ли на сайта на Volvohowto ще пишат врели-некипели
......,другият проблем е ,че след запалване поне 1 мин. ми стои съобщение че не съм сложил колана а всъщност е сложен и до като не изчезне това съобщение за колана не мога да боравя със стъпка 2.........
И само да допълня,че до сега съм карал коли без старт бутон и си предстаям как въртя с ключа колата пали,но аз продължавам да си го държа напънат :roll: -без да се заяждам споделям размисли и завършека на поста ми беше-дано има колеги с опит,колкото до сайта не го подлагам на съмнение изобщо
Благодаря все пак за мнението
Posts: 552
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
4
Горд собственик на: XC90 D5 2012 г.
При тази платформа натискането на Старт бутона, без да се натиска спирачката е равно на даване на контакт при колите с ключ. Мисля, че това е идеята на натискането и задържането, т.е. натиснете и задръжте без спирачка. Аз бях с S80, но бензин и си имаше щека, затова съвет за това меню не мога да дам. Може и да съм го имал.
Колкото до колана - за шофьорския ли мърмори? По принцип при запалване винаги изписва, че задните не са закопчани ило кои от тях са.
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Posts: 723
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
YoYo Wrote:Колкото до колана - за шофьорския ли мърмори? По принцип при запалване винаги изписва, че задните не са закопчани ило кои от тях са. Най-вероятно се случва точно това. Не знам как е при конкретния автомобил, но ако има копче "read", с него можеш да маркираш съобщението като прочетено и да въртиш другите съобщения. Но ако не си запалил двигателя, не мисля, че ще ти изпише и кои колани са сложени.
Posts: 552
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
4
Горд собственик на: XC90 D5 2012 г.
Чак сега погледнах линка. Правилно съм предположил: там пише да не се натискат никакви педали. Недейте да стартирате двигателя, а просто натиснете и задръжте, докато излезе менюто
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Posts: 142
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2018
Reputation:
1
Горд собственик на: magGuacy
А аз точно това съм пропуснал с педалите, ама и аз чета ,ама през ред.Благодаря на всички отзовали се-решено
|