The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Да си поплача малко от моето XC 90 2.5Т

#21
Здравей колега. Едвам прочетох романа, но за разхода не се кахъри...в едно клипче в тубата руснаците казваха, че 2.5Т си харчи почти наравно с V8. За маслото в скоростите бих ти препоръчал така и така си го имаш да започнеш с една първоначална смяна на 4 литра и ако всичко е наред след 10х км да смениш още 8...поздрави и успех.
Ето реален разход на 2.5Т на бензин 11.89 - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/465-XC90.html?fueltype=2&power_s=200&power_e=215&gearing=2&powerunit=2">https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2</a><!-- m -->
и на газ 15.48 - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/465-XC90.html?fueltype=3&power_s=200&power_e=215&gearing=2&powerunit=2">https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2</a><!-- m -->
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#22
julianov83 Wrote:Писал съм ти на лични

Благодаря. Ето я и втората част на поста, ама докато го донапиша и ми забрани редакцията на първото мнение..


А относно разказа ти... човек, това даже и от морга да е, няма да е толкова зле. Кажи ми само едно.. не отиде ли при тоя братовчед да го попиташ кое точно го привлече в тая кола и да му отковеш един шамар? Изтрийте му телефона, честно! И аз имам един приятел за който всичко което запали в рамките на минута въртене каза "а бе нищо и нЕма, бе", ама това твойто е тоталка. Направо ми идва да те посъветвам да я съчлениш с някой стълб странично. Взимай парата от каското и "бий капата". Но... винаги има и добра страна. Ще ти стъпи на мнооого пари, ама с нови части и правилно ремонтиране, дет се вика поне ще е реставрирана и няма да ти прави драми много дълго време..

Относно маслото, свали маркуча на студената част на турбото и пипни оста за луфт. Ако имаш аксиален, направо го пращай за ремонт. Радиален е нормално да имаш, но много малък. Турбо което да не цапа маркучите ще видиш само на чисто нова кола и то не за дълго. Ама може да си за гумички на клапани, а може и сегменти, бутала...... При всички положения една компресия да се премери преди да решиш да отваряш мотора никак няма да е излишно. Ама кво е това масло дет си купил? Аз тая марка не съм я чувал. Пробвай първо да и налееш нещо читаво. Не че е трудно да попаднеш на НЕчитаво от нашият пазар де, ама все пак..

Щом чуваш удар R, N, D.. не е задължително да е кутия. Може раздатка, муфа, кардан. Разбира се трябва оглед..

Тоя разход на гориво е убийствен. Харчи повече от V8, категорично мога да ти го заявя. Но започни с VIDA, може да са много неща. Не знам тоя мотор как е с ламбдите и чек енджина, но генерално казано преебана ламбда ще ти докара такъв разход, че ще отваряш периодично багажника да търсиш къде са сложили вторият двигател който изхарчва горивото...


Edit: Ивчо, 25-28 зимата е много даже и за V8 в София.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#23
ivobivo Wrote:Здравей колега. Едвам прочетох романа, но за разхода не се кахъри...в едно клипче в тубата руснаците казваха, че 2.5Т си харчи почти наравно с V8. За маслото в скоростите бих ти препоръчал така и така си го имаш да започнеш с една първоначална смяна на 4 литра и ако всичко е наред след 10х км да смениш още 8...поздрави и успех.
Ето реален разход на 2.5Т на бензин 11.89 - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/465-XC90.html?fueltype=2&power_s=200&power_e=215&gearing=2&powerunit=2">https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2</a><!-- m -->
и на газ 15.48 - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/465-XC90.html?fueltype=3&power_s=200&power_e=215&gearing=2&powerunit=2">https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2</a><!-- m -->

Хахаха... Извинявам се пак за романа, но просто не съм на себе си. Исках да споделя с някой. А има и още кахъри, то не е само това. А за кутията - аз точно това мисля, то откакто онзи подмени 3-3 и нещо литра минаха може би 12-14 000 (жена ми си го подкарва де) колкото и аз да не искам да го гледам. Та за това сега мислех да сменя с претакане всичкото - купил съм 12 литра, ама ще те послушам . Ще сменя още 3 и нещо - колкото пусне от картера, и останалото ще е после. Само незнам дали да слагам тая добавка на Бардал - за промивка. Какво ще кажеш?
Reply

#24
iago Wrote:
julianov83 Wrote:Писал съм ти на лични

Благодаря. Ето я и втората част на поста, ама докато го донапиша и ми забрани редакцията на първото мнение..


А относно разказа ти... човек, това даже и от морга да е, няма да е толкова зле. Кажи ми само едно.. не отиде ли при тоя братовчед да го попиташ кое точно го привлече в тая кола и да му отковеш един шамар? Изтрийте му телефона, честно! И аз имам един приятел за който всичко което запали в рамките на минута въртене каза "а бе нищо и нЕма, бе", ама това твойто е тоталка. Направо ми идва да те посъветвам да я съчлениш с някой стълб странично. Взимай парата от каското и "бий капата". Но... винаги има и добра страна. Ще ти стъпи на мнооого пари, ама с нови части и правилно ремонтиране, дет се вика поне ще е реставрирана и няма да ти прави драми много дълго време..

Относно маслото, свали маркуча на студената част на турбото и пипни оста за луфт. Ако имаш аксиален, направо го пращай за ремонт. Радиален е нормално да имаш, но много малък. Турбо което да не цапа маркучите ще видиш само на чисто нова кола и то не за дълго. Ама може да си за гумички на клапани, а може и сегменти, бутала...... При всички положения една компресия да се премери преди да решиш да отваряш мотора никак няма да е излишно. Ама кво е това масло дет си купил? Аз тая марка не съм я чувал. Пробвай първо да и налееш нещо читаво. Не че е трудно да попаднеш на НЕчитаво от нашият пазар де, ама все пак..

Щом чуваш удар R, N, D.. не е задължително да е кутия. Може раздатка, муфа, кардан. Разбира се трябва оглед..

Тоя разход на гориво е убийствен. Харчи повече от V8, категорично мога да ти го заявя. Но започни с VIDA, може да са много неща. Не знам тоя мотор как е с ламбдите и чек енджина, но генерално казано преебана ламбда ще ти докара такъв разход, че ще отваряш периодично багажника да търсиш къде са сложили вторият двигател който изхарчва горивото...


Edit: Ивчо, 25-28 зимата е много даже и за V8 в София.

Абе, както и да е - минало. Ще си знам за в бъдеще. Ще пробвам турбото обезателно. Маслото беше CEPSA , ама редактора го е преоравил на някаква глупост. 5W30 А5/B5 - както го дават. Аз с такива работи на правя компромиси. Преди двайсетина дни го смених пак (вече беше на 13-14 000) и взех масло Ford 5/30 ама вече доливах веднъж литър за 1000 км. Иначе и аз с това се успокоявам - че като я реставрирам читаво ще ме слуша....ама то зависи какво ще излезе още. Иначе ще и мерна компресията задължително преди да се реша на отваряне на мотора. За диагностиката съм съгласен, но в Монтана няма някой , който да е много в час с такова животно. Та може да ме насочите къде да я закарам на диагностика. То и аз вече поръчах вида, ама като незнам в какви граници примерно трябва да са дадени параметри само ще си я гледам.... Навит съм да я закарам до където и да е! При положение , че с бензина от Европа си даде пак 11-12 разход до тук, не е работата от газовата уредба... Ще се боря, няма да се давам! Незнам как да разбера това тропане отпред ме побърква. Имам чувството, че ще и изпаднат и двете колела някъде... А я карах на няколко места - няма нищо разбито.
Reply

#25
Бензинов мотор с турбина, който да не харчи масло няма. Smile
Нормалния разход е около 1-2л на 10 000км.
Какво масло сте налели?

При скъсани тампони на макферсона дрънченето е все едно ще ти изпадне колелото. Щом долу всичко е наред - най вероятно тампоните.
Другия вариант е кормилна рейка. :o
Reply

#26
Tisho Wrote:Бензинов мотор с турбина, който да не харчи масло няма. Smile
Нормалния разход е около 1-2л на 10 000км.
Какво масло сте налели?

При скъсани тампони на макферсона дрънченето е все едно ще ти изпадне колелото. Щом долу всичко е наред - най вероятно тампоните.

Като го докарах му сипах Cepsa - 5/30 A5/B5 - купено от там. За 12 000 - около 9 литра съм долял - на 1200-1400 км излизаше съобщени за ниско ниво и доливах по литър и малко до макс. Сега му взех от МП - Форд 5/30 пак А5/В5 - и вече му долях тези дни първия литър на около 1100 км. А за тропането и аз съм се насочил към тампоните на Мак-а. Понеже оня м@нг@л едва ли ги е сменил и тях, а амортисьорите са нови. Ще напиша какво съм установил след смяната. Благодаря на всички, че ми влязохте в положението и не ме отебахте, да се оправям сам...
Reply

#27
julianov83 Wrote:Като го докарах му сипах Cepsa - 5/30 A5/B5 - купено от там. За 12 000 - около 9 литра съм долял - на 1200-1400 км излизаше съобщени за ниско ниво и доливах по литър и малко до макс. Сега му взех от МП - Форд 5/30 пак А5/В5 - и вече му долях тези дни първия литър на около 1100 км. А за тропането и аз съм се насочил към тампоните на Мак-а. Понеже оня м@нг@л едва ли ги е сменил и тях, а амортисьорите са нови. Ще напиша какво съм установил след смяната. Благодаря на всички, че ми влязохте в положението и не ме отебахте, да се оправям сам...


Литър на 1100км е много... Вижте да не тече от някъде. При такъв разход на масло трябва да пуши доста прилично.
Reply

#28
Наистина е много. Не тече от никъде, колата домува в гараж с плочки и няма петънце, няма как толкова масло да се събира в кората и да си седи там.А и не пуши.Преди 9 години си купих Зафира от първи собственик от тук на 160 000 км. Тогава с нея ходих пак до Испания на гости - 6 000 км - 6 литра масло и пак не пушеше. Като отворих мотора-маслените сегменти се бяха запекли с черна глеч в буталото. Тогава ми казаха, че понеже колата е обслужвана в гаанц. сервиз най-вероятно в сенякакъа пропускали смяната повечето пъти и това се получавало от несмяна на масло. Та аз като гледам състоянието на тоя мъртвец и че сервизната книжка е празна съм почти сигурен, че това го в взел някой фермер в южна Испания , тъй като колата е от Гранада, возил е работници с нея, тъй като са износени всички седалките и чак в краката на третия ред имаше пръст и трева, и предния капак е отварян когато светне нещо на таблото. Идухал я е за тия 12-13 години и просто я е изхвърлил! Почти съм сигурен в това. Та според мен е напълно възможно тоя двигател да си е за ремонт. Само незнам дали не е с някакво Никасилово покритие на блока, че тогава незнам какво следва...
Reply

#29
Quote:Само незнам дали не е с някакво Никасилово покритие на блока, че тогава незнам какво следва...
Няма такова покритие. Поне 2,5Т5 няма. Така че спокойно за това.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#30
Еее, това поне е добре. И това е нещо... Аз ще пробвам първ с гумички на клапаните, ама като си знам колата- ще е прекалено хубаво за да е истина.Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)