The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Да си поплача малко от моето XC 90 2.5Т

#91
Tака де...и аз тъй мисля. Ще правя сметка до някой ден , като ми поостане свободно време да се хвърля до тези момчета от В+3  ли беше сервиз или нещо такова - препоръчаха ми го тук от форума да го прегледат обстойно хора, които знаят какво гледат ще видя какво ще ми кажат там и с кое ще се наемат да се справят и тогава ще видим как ще процедирам нататък. Ще мина и до Волво тунинг  да ми сменят езика, че постоянно ми напомня, че е испански "уникат"   Wink а междувременно ще гледам да се справя с обслужването на Халдекса, ама колегата нагоре не каза нищо по въпроса...някой знае ли начин даа се източи маслото от него без да се свали фланеца на самия диференциал, защото според мен няма как да стане. А е крайно време да сменя и ангренажа. Там има ли някакви особености, че не съм го и гледал честно казано. Водна помпа сменя ли се с него? Или само паразитните ролки (мисля че са две) ама пак казвам - не съм задълбавал да го гледам обстойно, ама е крайно време да го наптавя. Иначе свещите ги смених още като го докарах и имам съмнения, че тия дето ги свалих си бяха оригиналните  ... Още веднъж благодаря на всички за проявеното разбиране и за съветите - къде за ремонти, къде просто за успокоение .
Reply

#92
Wink 
(01-14-2019, 11:18 PM)julianov83 Wrote: междувременно ще гледам да се справя с обслужването на Халдекса, ама колегата нагоре не каза нищо по въпроса...някой знае ли начин даа се източи маслото от него без да се свали фланеца на самия диференциал, защото според мен няма как да стане.
Сменя се с източване на маслото през отвора от който се пълни. Например аз имам вакуумен пистолет като този на снимката долу. Голяма спринцовка с маркуче би свършила същата работа. 
   

Филтъра излиза и влиза на косъм. Много е важно да го опазиш чист и затова измий или махни прахоляка и мръсотията която се е насъбрала наоколо преди да правиш каквото и да било. 

Quote:А е крайно време да сменя и ангренажа. Там има ли някакви особености, че не съм го и гледал честно казано. Водна помпа сменя ли се с него? Или само паразитните ролки (мисля че са две) ама пак казвам - не съм задълбавал да го гледам обстойно, ама е крайно време да го наптавя. 
Сменя се всичко колега. Прави го така че да не се занимаваш повече. Ако водната помпа няма луфт (абсолютно никакъв) може да я оставиш. Задължително гледай за омасляване на ремъка и зоната около него. Имаш ли прясно масло трябва да отстраниш теча първо. Но погледни, виж, прави снимки с телефона и после ще коментираме. Няма сега какво да те занимавам докато не погледнеш.
Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#93
Мина ми през акъла и този вариант с мркуче през пробката, ама като гледах ,че във всички клипове по темата всички свалят моторчето реших, че има някаква причина да не става от там. Щом е тъй значи ще се справя. Благодаря ти много. А ангренажа като го разкапача ще видя каквосе случва. Още веднъж ти благодаря и ще пиша какво и как съм оправил.
Reply

#94
Я припомни коя година е коата или най-добре дай снимка на халдекса. Според поколението халдекс с който си, има разлики в процедурите по смяна на масло, филтър, помпа.
Наистина много си приличат и ако човек не знае по какво точно се различават отделните поколения, вероятно няма да разбере, но единия случай сваляш кардан, а в другия не.
Да си призная - 8-9 месеца след като "се критнах" по темата халдекс, вече и аз съм позабравил точно кой-кой-е.
Като цяло - ако на помпата имаш израстък си 4, ако е като отрязан с нож салам си 3, ако си малко по-дъртичък като година може и да си 2.
Силно препоръчително е да свалиш помпата и да я почистиш. Има една цедка преди нея. Та там са най-съществените разлики. Халдекс 4 с минимална намеса с дремела ще успееш да извършиш процедурата БЕЗ да сваляш кардана, докато на по-стари няма начин.
Ето едно видео от един братушка в странство:



Той е с XC70 P3 (Преди 3 години отнесе един елен със статоро си S80 P2 T6). Та неговата е с Haldex4. И още на превюто на клипа можеш да видиш какво имах предвид за изрястъка на помпата (точно под бутона "Плей").

Абе легни, снимай, дай да видим и тогава ще годорим пак Smile
Reply

#95
Точно изгледал съм ги всичките клипчета на паузи през 10 секунди. До колкото разбрах от клипчето на братушката моето е 3-то поколение. Моторчето е точно като "отрязано" идеално право и "челото" му е на не повече от 5-6 мм. от фланеца. А филтъра е от ляво на кардана - като го гледаш в посока задницата на колата - точно както е снимано на клипа . И е на мястото на това , дето е изпъкналото в този на руснака - неговото е 4-то поколение и филтъра му е над кардана - отгоре. Иначе моя кокал е 2005 година. И гледах едно клипче, на s60 или 80 беше не помня - на английски говорят пичовете, обаче са българи - няколко пъти се чува че си говорят на български , даже на едно място се вижда номера на Волвото - сливенски мисля че беше. Та те обслужват халдекс 3-ка като моя и свалят фланеца, даже много свестно показват как го стягат после със динмометричен ключ на 150 кила. Обаче човека казва, а и после показва ,че след тая операция много често протича семеринга там - на фланеца. Както се случи и при него в случая. Ще снимам все пак отдолу тези дни и ще кача снимки. А и колата ще понаснимам да кача снимки, че обещах на доста хора да я видят. Благодаря за напътствията.
Reply

#96
Ако ще сваляш кардана, съответно фланеца, се подготви или със много сериозен ударен гайковерт или си направи скоба с която да държиш контра. Дълбок ударен камък шестостен номер 21 също е задължителен. Най-големия зор в упражнението е да развиеш централната гайка на фланеца.
Ако скоро имам възможност ще ти снимам какъв инструмент за държане на контра си направих. Но... не разчитай много на снимка. По-скоро бих дал словесно описание в случай че прояеяваш интерес.
УСПЕХ

Изпратено от моят BV7000 PRO с помощта на Tapatalk
Пфууу - голяма глезотия това тЪпТалк бре Smile
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#97
Оооо, да да...аз тези изпълнения ги правя в напълно оборудван сервиз с дву-и четириколонни подемници и почти всички инструменти, за които се сетиш.  Ама малко съм раздвоен сега - от една страна ми се ще да сваля и моторчето и да го промия и него, понеже като гледам колата в какво състояние беше- е била последна грижа и имам съмнения, че и маслото в двигателя само е доливано като светне лампата, камо ли някой да се занимава с Халдекс... От дуга страна обаче, никак не ми се влиза в празници и ако мога да сваля филтъра ,както казва колегата che4ef. И да източа поне 4-500 мл.масло (мислв че четох, че събира около 700) бих пропуснал свалянето на фланеца, тъй като и според моя приятел - на който е сервиза шанса да протече после от там не е малък. И после ще започне едно ходене по мъките- както с предното каре:  ще се разглоби пак, щезапочнат разни доставчици да ми докарват разни семеринги (поне така предполагам- че там е семеринг)  дето няма да съвпадат ама ще ми обясняват че "такова му дават" в програмата и ще търся на кое дърво да се обеся... От това ме е страх. А иначе инструмента за законтряне си ги представям като кръгъл "обръч" с диаметър колото фланеца или малко по-голям и голяма дупка в средата и разпробити 8 дупки в него , през които да минат болтовете и да си се притегне към фланеца и заварена 50-60 см. "Дръжка" на самия "обръч" която да държиш за контра....поне така ми се стръва , че ще ми е най-лесно да направя.  Вие какво бихте ме посъветвали? Какво бихте направили на мое място? Благодаря за помощта на всички отново.
Reply

#98
Здравейте , можеш ли да пратиш линк към клипа на който говорят на английски. Немога да разбера от кой фланец протича от фланец на кардана ако се сваля или на моторчето
XC 90 2.5 T 2005г.
Reply

#99
https://youtu.be/VKDrJumrm78 това е линка. Протича около вала на диференциала - предполагам че има семеринг там като на другите коли. На моторчето няма как да протече.
Reply

Здравейте колеги отново,аз съм втория пооплакващ се в темата и за тези които ме помнят............последно уж беше охладител на ЕГР -да ама не-ще се отваря  Sad минах през доста перипетии и си скъсих живота с тази кола,която имам от ноември 2018 със едва изминати 300 км. един куп пишман майстори и понеже съм в Германия един куп пари.....и накрая нищо,но стига съм ревал-понеже не можах да се ориентирам как да пусна нова тема след ъпдейта или нещо съм новобранка и нямам такива права пиша тук-колата не искам даже и 1 оборот да и завъртам повече със стартера,а когато не е запалена няма как да мръдна лоста на N ( XC70 D5 AWD 2009 AUTOMAT) за да я кача  на платфора и ще си дойда в Бг да си я оправям,че аман от немци,турци,руснаци  ,педераси разни (извинявам се но съм бесен)  та намерих един клип с тънкости и моят момент е от 2-рата до 3-тата минута,но не мога да намеря дупката където да вкарам ключето -иначе уж всичко еднакво,ако някой  е бъркал в подобна дупка  Big Grin на посочения модел по горе от мен ще се радвам да сподели ето и кипа  https://www.youtube.com/watch?v=pM3Nz0SGnXY

Извинявам се колеги-намерих дупката и всичко е еднакво от клипа-на никого не пожелавам товарене на платформа и все пак ще се радвам,ако съм бил полезен с тази тънкост от клипа-3 дена се рових и си викам що за тъпотия да не може да мръднеш лоста без да е запалена-да ама измисли ли го хората-още веднъж сори за спама
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)