The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпроси свързани с Volvo S40 T4

#1
Здравейте колеги,

След като си смених основните неща по запалителната система (свещи, кабели, бобини) и колата взе че спря да прекъсва на газ, имам няколко странни проблема:
1. След някакво по-продължително каране (било извънградско или просто спортно шофиране за една идея повече време) при изкл от скорост (или просто спиране на място), двигателя почти гасне. Аха да удари 50 RPM и вдига 1000, пак пада на 50 и така докато...не реши че няма да го прави повече. Няма разлика дали съм на бензин или на газ

Чистил съм дроселовата клапа (нямаше гадости по нея така или иначе), "моторчето" за празен ход също го изчистих със спрей за почистване на спирачки...Мии..нямаше кой знае каква промяна след тая операция Big Grin 
Иначе по вървежа на колата нямам забележки (страничен въпрос - само при мен ли колата е мудна до 3600 оборота и след тогава решава, че ще върти гуми като формула 1 или просто мотора си е такъв?) 

2. Колата си харчи доволно масло (1л/1000 км (карам с 5W40)). Карана е без водна помпа от предишния собственик Angry . Извода до който стигнахме е гумички на клапаните, тъй като при палене изпушва синьо. 
Но...гумичката ми от пръчката за мерене на масло изпадна и при едно по-агресивно шофиране (маслото беше на MAX) беше нахвърлила през отвора част от него. Из форума попаднах случайно на теми за картерната вентилация. Та...това ме наведе на мисълта, че може и някой друг грам да отива и заради нея, тъй като едва ли някой се е занимавал с нея от както кола е станала. Някой има ли схема/снимка къде се намира тоя филтър, че за Т4 (B4194T) не намерих такава Angel
 
3. Този е по-страничен - след по-продължително/спортно шофиране като спра, от ауспуха се носи по-специфична миризма на.... на изгоряла инсталация (при другите коли не съм срещал подобно явление ) Big Grin Има си оригинален катализатор (който сигурно не върши химически кой знае каква работа - по борд е на 205к км). Някой срещал/усещал ли е нещо подобно?

4. След смяна на цялото табло от сиво с черно (тъй като смених салона с черна полукожа и да се вържат цветово) чат пат ми се случва лампата за имобилайзера да мига. Хубаво, вадя ключа, въртя го, вкарвам пак (обикновенно до 4тия опит е захапал) завъртам и се случват два сценария:
   1. Ако до 2 пъти е мигала лампата и на 3тия захапе, колата си пали и няма ядове (някаква подобна закономерност хванах, не съм убеден)

   2. При повече опити (след като захапе на 5тия път например) при запалване, колата запалва, но веднага гасне. Все едно компютъра спира горивото иии... Хвърлям боб кога ще направи такава мизерия Big Grin 

Ще бъда много благодарен ако имате някакви предположения и отговори на въпросите миAngel
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)