The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO XC70 Cross Country 2010г. AT

#1
Здравейте на всички ! Нов съм както във форума,така и във всичко свързано с Волво. От вчера съм горд нов собственик на VOLVO XC70 Cross Country D5 2.4 205k.s, модел 2010г. Като за начало съм много доволен от автомобила. Утре му предстои и нормалното след закупуване на автомобил втора ръка пълно обслужване /масла,ремъци,филтри и т.н/ Като всеки нов собственик на автомобил имам и куп въпроси, на които надявам се отговори да намеря тук при вас. Автомобила го закупих с 19-ки лети джанти с летни гуми и сега си търся джанти 16-ки при възможност железни, за да си закупя зимни гуми. Ако можете да ми помогнете откъде да намеря/може и втора употреба/ ще съм ви много благодарен,защото в нета не намерих кой знае какво. Другото ,което ме интересува е къде може тук във Варна да ми сменят езика на борд компютъра,защото от Италиански нищо не разбирам? Благодаря предварително за възможните отговори Smile !
Reply

#2
Честито за придобивката,аз преди 4 м. си закупих точно такава,модел,година всичко същото и съм от Варна,но живея в Германия и на мен ми се иска да сменя езика във Варна и ще следя темата с интерес-пожелавам ти безаварийно шофиране,че в момента на мен ми сглобяват колата след издухана гарнитура и до тук не съм чак толкова горд.......
Reply

#3
За смяна на езика... Напиши (volvo tune line) във фейсбук... Хората се занимават само с волво и посещават различни градове при достатъчно кандидати...
Reply

#4
Точно в един от скорошните постове на Volvo Tune Line пишеше, че записват часове за Бургас и Варна за м. март. Успех!
Reply

#5
Благодаря ви за отговорите! Малко със закъснение отговарям , но не ми остава много свободно време тези дни. Честно казано се надявах ДПФ и ЕГР да са премахнати, но уви оказаха се на мястото си Smile Едно друго нещо обаче много ме гложди отвътре и то е,че адски много ме прекараха с километрите на автомобила. Признаха си,че бил на 200к/ км. и са върнали километража на 150к/ км. Аз я взех на доверие, уж чрез приятел и други познати на 167к./км. и не я проверих / огромна и непростима моя грешка, за която се надявам и се моля да не съжалявам /.Оказа се,че автомобила ми е на завидните 425к./км. навъртяни в Италия за 8 години. Според вас трябва ли да се притеснявам толкова много??? Колата се държи отлично, автоматика включва плавно,всичко и смених/ масла,ремъци,филтри / , ходовата част е отлична / установена след две щателни проверки / Как мислите ???
Reply

#6
Всички подобни са на не по малко от 300 000 (лично мнение) та то, ако са реални примерно 150 000 цената навън ще е такава,че автокъщите в БГ на 90% ще фалират. Щом всичко е наред си свиркай и не го мисли-облужвай редовно и т.н и т.н.
Reply

#7
Здравей колега. За километрите, това е напълно нормален пробег за кола на 8 години. Аз миналата есен взех XC70, но е 2009 и е ръчка. Взех го на 172 хил. километра, с ясното съзнание, че е на поне 350. Като цяло, хората не си купуват голямо комби за да го карат само в града, до работа примерно. Това си е кола за пътуване, съответно, няма как да е на сто и нещо километра. Щом се държи добре и си я обслужил, не мисля, че има място за притеснения. А масло на скоростите смени ли? А на Халдекса+филтър? Предвид, че колата е от Италия, не е да не сме чували истории за коли, на които само им е доливано масло в продължение на 200к километра, примерно.

Имам и едно питане. Споменаваш DPF и EGR. Според теб защо съществуват тези системи? Като си дал 20к, примерно за кола, не ми се струва чак пък толкова драматично да смениш клапана. А за DPF-a, ако конструктивно е здрав, във Варна имате едни пичове, дето имат машина за почистване и ги правят почти като нови. Ползвал съм ги за предишна кола и говоря от опит. В една друга тема, ме нарекоха еко маниак, и луд, щом искам да давам пари за DPF. Ама нито съм еко маниак, нито съм луд. Просто като излеза с детето за цял ден навънка и след това, като му извадя ебати черните сополи от носа, и малко се позамислям. И да, със сигурност не са най-големият замъсител дизелите, ама всеки прави каквото може, аз карам дизел, за това си поддържам DPF-a и ако, недай си боже се наложи, ще го сменя. Само така може да дишаме по-приемлив въздух.
Reply

#8
(02-19-2019, 11:41 AM)Васил Димитров Wrote: Благодаря ви за отговорите! Малко със закъснение отговарям , но не ми остава много свободно време тези дни. Честно казано се надявах ДПФ и ЕГР да са премахнати, но уви оказаха се на мястото си Smile Едно друго нещо обаче много ме гложди отвътре и то е,че адски много ме прекараха с километрите на автомобила. Признаха си,че бил на 200к/ км. и са върнали километража на 150к/ км. Аз я взех на доверие, уж чрез приятел и други познати на 167к./км. и не я проверих / огромна и непростима моя грешка, за която се надявам и се моля да не съжалявам /.Оказа се,че автомобила ми е на завидните 425к./км. навъртяни в Италия за 8 години. Според вас трябва ли да се притеснявам толкова много??? Колата се държи отлично, автоматика включва плавно,всичко и смених/ масла,ремъци,филтри / , ходовата част е отлична / установена след две щателни проверки / Как мислите ???

DPF-а и EGR-а не са нещо, което е монтирано с цел да се разглоби и премахне... Idea
Какви проблеми създават? 
Макар, че ако мотора си работи както трябва и не прави сажди(неправилно изгаряне, горене на масло) не би трябвало да имаш проблем нито с EGR, нито с DPF.
Нищо, че колата е на 425к.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)