The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Отстранен проблем или......

#1
Здравейте колеги, след дълги перипетии малко след закупуването на xc70 D5 AWD 2009 и не до там горд собственик вече започнах да се гордея по малко.Перипетиите включваха сума ти и ходене по мъките и надежда да не е гарнитура,но се оказа издухана-ремонтът е извършен гарнитурата е сменена както си му е реда,но какво се случи: след смяната дойде ред и за теста-покарахме 2-3 км. и изведнъж единия цилиндър изчезна -закачихме я на диагностика(не знам каква беше) и показа дюза 2-ри цилиндър-чистим грешката и пак газ този път 10 км. без проблем и отново същия филм-закачихме я на друга диагностика(този път на Бош) показа същия проблем и човекът вика нова дюза (хм) но преди това напръскайте буксите с контактен спрей-всичко що беше разкачано при свалянето на главата от към букси го напръскахме и пак тест-30 км. без проблем докато не се появи отново-за пореден път спрей и пореден тест от 90 км. без проблем и на другия ден избирам маршрута Силистра - Варна-Силистра тръгвам без проблеми и навръщане вече малко преди силистра (изминати 300км) карам си със 120 и решавам да понастъпя рязко да я видя как ще набере от 120 нататък и същата история -остава на 4 цилиндъра и след малко гасне.Вече бях си купил контактен спрей-напръсках отново буксите наред и се прибрах до Силистра без проблеми.На следващия ден вече трябваше да се прибирам към Германия (там живея) и мечка страх мен не страх си хванах пътя-прибрах се шофирайки със свито сърце,но проблемът не се появи повече за 2000 км. до Германия,но след последния път когато ми направи проблема след яка стъпка след 120 през целия път не посмях и не можах да се насладя на капацитета на колата и съм шофирал без резки стъпки и макс 130 км. .Сега се чудя от буксите ли е било и дали с контактния спрей няма след време да му мине действието и да се появи пак и не смея да настъпя по рязко-може да си въобразявам. Извинявам се за дългия пост и ще се радвам на мнения и съвети. Благодаря за търпението !
Reply

#2
Проверете кабелите още веднъж. Търсете дали няма някой скъсан кабел или някой не добре свързан конектор.
Също така и проверете дали компютъра на мотора са му включени всички букси както трябва.
Пръскане с контактен спрей - НЕ!
Това нещо става само за почистване на потенциометри и евентуално почистване на окиси по контактните пера на куплонзите. При употреба на такова нещо е добре да се почисти и изсуши буксата преди да се свърже и ползва.
Пръскане в буксата без последващо почистване, може да доведе до оформянето на някаква гняс от боклуците събрали се в буксата и спрея. Резултата от това може да е непредвидим - от нормално работеща електроника до гърмящи платки без видима причина.

За предотвратяване на корозия на контактите на куплонзите си има специални "греси", пиша го в кавички, защото по спецификация това трудно минава за грес. Но пък е с високо изолационно съпротивление и предпазва контактите на конекторите от окис.
Reply

#3
Добре, а влезнахте ли в някое от менютата или през грешката (нямам идея как е при различните тестери и Волво) да погледнете стойностите на тия/тая дюзи/а?
Reply

#4
(02-19-2019, 05:30 PM)iago Wrote: Добре, а влезнахте ли в някое от менютата или през грешката (нямам идея как е при различните тестери и Волво) да погледнете стойностите на тия/тая дюзи/а?
Сетих се още нещо - при разглобяването и сглобяването да не сте разменили местата на някои от инжекторите?

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Reply

#5
Smile 
Няколко дни не можех да вляза във форума.Благодаря за съветите Тишо,засега вече близо 3000 км. да чукна на дърво не ми е правила тези номера,дано все така да е,мисля си дали при разглобяването и разкачането на буксите няколко дни стояли на въздух както се казва някоя не се е поокислила и да съм решил проблема с напръскването ....дано да е това,все пак 3000 км. изминах
Reply

#6
Здравейте , имам подобен проблем ! След безпроблемно изминати 5000 км , просто един "прекрасен" ден отказа да запали ... Закачихме я и показа :ниско/високо налягане на 2 и 5 цилиндър , след това е закачихме с VIDA и тя копаза същото ... Дюзите се свалиха и след тест , човека каза 4 от 5 не стават , подмениха им се разпръсквачите , монтираха се и никакъв резултат . колата е ХС60 2,4 D5 AWD . Ще пробвам да напръскам конекторите и да видим дали има резултат . Извинявам се , че ползвам вашия пост !
Reply

#7
Не са нужни извинения колега хубаво е да споделяме-при мен се получи след няколко напръсквания,но се опасявам от подобен проблем един хубав ден както казваш.......опитай ако искаш-при мен ми казаха,че съм с дюзи които не подлежат на ремонт и просто умре ли трябва нова и искаха да си купя нова дюза.....някак смешно ми се видя и ми влезе мухата в главата,че печелейки от 20% отстъпка за части искаха да си сложат още някой лев в джоба и отказах понеже си мисля,че ако беше дюза щеше по честичко да го прави или изобщо нищо да не прави Smile, ако е някой не добре контактуваща букса си мисля,че диагностиката няма как да ми каже,че е букса и прехвърля вината в дюзата-лично мнение на малко разбиращ Smile затова споделям и се допитвам Smile
Reply

#8
Колеги има разлика между четене на грешки и диагностика. Това, че някой е прочел грешките и е бракувал дадена част не значи, че е направил диагностика. За това и попитах дали сте гледали показанията на дюзите. Щото ако майстора ти не ги е гледал... директно ти казвам, че е стрелял в тъмното.
Reply

#9
По - принцип първо ги качиха на стедн и явно е имало отклониение в показанията на дюзите (точните думи бяха от 5 , 4 не стават , какво са имали впредвид , не мога да кажа , разбрах , че става дума за отклонение над 3 микрона ) и ме посъветваха да ги рециклирам . Не съм в Бг и малко ги движа нещата дистанционно . Според мен , ако бяха заминали дюзите тв нямаше да работи равномерно и да направи номера с паленето или както казва колега да гасне в движение ( което ми напомни за едно служебно Пежо 206 1.4Д , започна да гасне в джижение , накрая се установи някакъв прекъснат кабел ) . Той хубаво е стрелял , но това стреляне ми излезе през носа 230 лв на дюза .
Reply

#10
Те май повечето стрелят на тъмно или по скоро са с очила за нощно виждане и баш си стрелят виждайки т.е. да ти вземат парите,а дали ще я оправи не го е.е .От стреляне на тъмно в Гермаяния ми взеха 1000 евро за куп неща и накрая с платформа за бг и си я оправих там..........не ми се дърпа калема,че ще изперкам.За нас в чужбина ни остава единствено форума и това и ние да стреляме на тъмно Huh
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)