Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Отстранен проблем или......
#31
Благодаря Тишо-беше изчерпателен и убедителен Smile  Ще си търся подходящия човек с подходящия опит и инструмент Smile

Накакви идеи за мацнатите букси със зелена боя в по горен мой пост,че ми е мн.любопитно  Rolleyes Дали не е имала и при предния собственик подобен проблем и да са от някоя морга........или един вид да са ги мацнали с цел запечатване (но това е малко тъпо)......
Цитирай
Thanks given by:
#32
Не мога да го твърдя, щот не съм виждал такива мАтори в количество, но аз залагам че е мацнато от завода - не го мисли. Със сигурност не е с цел да е запечатено, по-скоро за верификация че буксата е закачена (тествана на опън примерно). Виждал съм по предавания снимани в заводи как работника седи с един гайковерт/ключ/кот'има, тества дали са стегнати болтове по ходовата част един след друг и всеки тестван го цапва с някъв цвят, за да не загуби ред кой е тестван и кой не. Предполагам, че и тук е такъв случаят.

По спомен, по Мерцедесите масово буксите са "цапани"..
Цитирай
Thanks given by:
#33
Smile  както казваш и да го мисля и да не го мисля все тая   ,ама пусто любопитство   Big Grin
Цитирай
Thanks given by:
#34
Колеги извинявам се за многото питанки,но се присетих...при смяна на буксите трябва ли да разкачам акумулатор или е достатъчно да НЕ Е на контакт ?
Цитирай
Thanks given by:
#35
Здравейте отново колеги.Да съживим темата отново-смених всички букси с чисто нови и след 1200 изминати щастливи километра проблемът отново е наяве-пак същата работа-угасна в движение и край-няма палене и явно не е от буксите-сега на 99% съм сигурен,че утре ще отида и ще си запали без проблем и ще си върви като от магазина излязла до следващия път.Моля помагайте,ако си бях в БГ нямаше да се поколебая и щях да я засиля при Ники мисля се казваше точният човек,но уви съм далечко-давайте идеи и съвети колеги  Sad
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)