Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвети/помощ при покупка на V50
#1
Здравейте!

Това е първата ми тема, така че предварително се извинявам, ако нещо не е наред.

Имам доброто желание да сменя старата си кола с Volvo V50. Оттук започват въпросите Smile Иска ми се да е прилична бройка, но нямам никакъв опит с избиране на автомобили, особено Volvo. Предвидил съм бюджет между 8 и 10 хиляди. Нямам претенции да е мощна. Иска ми се да е по-нова, нещо след 2008-а. Бихте ли споделили за какво да гледам, кои двигатели са хубави, защо повечето са от Италия, може ли да се разчита на сервизните книжки, в кой сервиз мога да разчитам на адекватен преглед (Мото-пфое?) и т.н.

Аз съм от Пловдив, ако има някой, който би ме придружил на един-два огледа бих се радвал. Ще почерпя, естествено!
Цитирай
Thanks given by:
#2
Здравей,

Доста неща трябва да провериш преди да купиш конкретна V50-ка. Аз малко избързах при покупката, като това беше резултата:

Закупуване на автомобила - 7000
4-ри зимни и 4-ри летни гуми 17-ки - 1800
Смяна ангренаж, пистов, водна помпа, и т.н стандартно обслужване след покупка - 800
Лагер главина - 300
Маркуч от интеркулер към входящ колектор - 100
Обслужване спирачна система - 450
Съединител и демферен маховик - 1600
Тампон на скоростна кутия, семеринги колянов вал, кормилни накрайиници, маншони на карета - 200
Две от оригиналните тонколони бяха изгорели - 80
Акумулатор - 250
Алтернатор - 350

Сигурно забравих нещо, но се надявам да ме разбра какво имам в предвид. Или майстор или някой фен на V50-те задължително с теб!
Цитирай
Thanks given by:
#3
SilverBeast, ти направо ме отчая Smile Това всичкото наведнъж ли? Тогава определено търся фенове на V50 в Пловдив!

Тези трите как ви се струват?

Volvo V50 1.6D Швейцария

Volvo V50 КАТО НОВА

Volvo V50 1.6D D2 FULL
Цитирай
Thanks given by:
#4
В рамките на 1 година ги смених изброените част. Също така и два пъти ме остави на пътя. Първият път на пешеходната пътека на севастопол във Варна ми написа че нямам спирачки и да слизам и да си заминавам. Пълно с хора, дойде и патрулка... Вторият път на излизане от Велико Търново лятото, около 30-35 градуса по обед, ми исписа че имало проблем с противообледеняващата система, отне газта и влезе в авариен режим. Тези проблеми излязоха от буксите към компютъра. Зачистих ги и свързах наново и повече не ми е писала кофти съобщения. И трите коли изглеждат добре на снимките, като третата на мен лично най ми допадна. На първата леко и се разминават пластамасите отпред, а и джантите и малките тунинг детайлчета ме карат да вярвам че някой млад рейсър се е учил да кара на нея. На втората тези километри... На място с "разбирач" е истината.
Цитирай
Thanks given by:
#5
Хммм... Третата и на мен доста ми харесва. Чудя се 230 000 км много ли са за такъв автомобил? И каква е разликата между 1.6D и 1.6D D2?
Цитирай
Thanks given by:
#6
1.6D 16v 109bhp branded 1.6D or DRIVe 5 speed gearbox
1.6D 8v 113bhp branded D2 or DRIVe 6 speed gearbox

В английските форуми гледам че хвалят 8 вентиловият д2. Бил с сух, необслужваем DPF, и като цяло по-надеждният от двата. 230,000 не са много, но зависи от поддръжката.
Цитирай
Thanks given by:
#7
Аз ще ти дам само един съвет, който аз пренебрегнах , когато взимах моята. Гледай да я взимаш в студено време, ако завъртиш ключа и не запали хубаво от първия път, бягай далеч!! Аз взех моята в топло време и запали много добре. След време взе да идва зимата и колкото по студено ставаше, толкова по-трудно палеше и пушеше бяло с миризма на сурова нафта. На топло време нямаше и помен от това. Smile. Малко след като загрее всички проблеми изчезваха и върви като самолет. Но сега ми предстои отваряне на двигателя, заради това палене и пушене. Иначе след като я взех, имах следните разходи. 

Volvo v50 2.0d 136 к.с.

Еко такса - 310
обслужване - 600-700лв.
Климатик (пълнене и гумичка) - 100лв
Премахване на ДПФ (физически и софтуерно) - 450лв.
К-т съединител+лагер помпа+ маховик (макар че маховика още не беше взел да трака) - 1600лв.
4бр. нови дюзи - 2200лв с отстъпка. ( След стенд се установи, че са проблемни) Втора употреба не ми се занимаваше да взимам и тествам. (Няма и кой да ти ги рециклира, а и да се намери.. цената ще е почти колкото нови ) Аз обиколих 3 големи сервиза за рециклиране и никой не можа да ми помогне.
4бр. зимни гуми.  - 450лв.
Това е за няма и половин година.

Иначе по снимките на мен най ми допада тая 1.6D 8v 113bhp branded D2 or DRIVe 6 speed gearbox. Имай на предвид, че колите никога не са на километрите, които пише на таблото Smile
Цитирай
Thanks given by:
#8
Здравейте, на снимки третата и на мен ми изглежда най-добре, но се чудя какъв е този ключ под волана? Първата с този теглич и малък двигател не ми изглежда като добра комбинация и ако е използвана да дърпа нещо, със сигурност ще си имаш главоболия.
Цитирай
Thanks given by:
#9
(03-06-2019, 08:29 PM)uglyface написа: Аз ще ти дам само един съвет, който аз пренебрегнах , когато взимах моята. Гледай да я взимаш в студено време, ако завъртиш ключа и не запали хубаво от първия път, бягай далеч!! Аз взех моята в топло време и запали много добре. След време взе да идва зимата и колкото по студено ставаше, толкова по-трудно палеше и пушеше бяло с миризма на сурова нафта. На топло време нямаше и помен от това. Smile. Малко след като загрее всички проблеми изчезваха и върви като самолет. Но сега ми предстои отваряне на двигателя, заради това палене и пушене. Иначе след като я взех, имах следните разходи. 

Volvo v50 2.0d 136 к.с.

Еко такса - 310
обслужване - 600-700лв.
Климатик (пълнене и гумичка) - 100лв
Премахване на ДПФ (физически и софтуерно) - 450лв.
К-т съединител+лагер помпа+ маховик (макар че маховика още не беше взел да трака) - 1600лв.
4бр. нови дюзи - 2200лв с отстъпка. ( След стенд се установи, че са проблемни) Втора употреба не ми се занимаваше да взимам и тествам. (Няма и кой да ти ги рециклира, а и да се намери.. цената ще е почти колкото нови ) Аз обиколих 3 големи сервиза за рециклиране и никой не можа да ми помогне.
4бр. зимни гуми.  - 450лв.
Това е за няма и половин година.

Иначе по снимките на мен най ми допада тая 1.6D 8v 113bhp branded D2 or DRIVe 6 speed gearbox. Имай на предвид, че колите никога не са на километрите, които пише на таблото Smile

Колега ако откриеш от какво е трудното палене и пушене, Моля пиши  Cry Моята ги прави същите зимата. Сменях, почиствах, и т.н. без резултат. Сега на ред е EGR клапана. Поръчал съм си комплект за изолиране от Англия, но и от това ако не е, ще се отваря  Sick
Цитирай
Thanks given by:
#10
Няма проблем. Ще драсна в темата.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)