The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Надуване маркучи антифриз V50

#1
Здравейте колеги,

  Имам следният проблем и са надявам на вашата помощ. Колата е V50 2.0 136к. След около 5 мин. от запалване без значение топъл или студен двигател маркучите на охладителната система се втвърдяват доста и постепенно нивото на антифриза в казанчето намалява (от налягането според мен). Преди около три години ми изби маркуч, след това се спука корпус термостат, след това протече и водна помпа (която е сменена). Сменил съм четири капачки за казанчето (оригинални и не оригинални), когато надуе с-мата, тази последната отваря. В момента сълзи от един маркуч кум двигателя, но умишлено не го правя за да не избие от другаде. Колата не пуши бяло, маслото е чисто, антифриза е малко мътен (мръсен), но не е омаслен, върви нормално и харчи нормално, не загрява и няма грешки. Бях сигурен че е гарнитура на главата, но преди да дам една "шапка пари", реших да направа тест за изгорели газове в антифриза днес и се оказа отрицателен?! Когато запаля колата по маркуча който се връща от термостата към казанчето струята е на пресекулки (на обороти, като подам газ е плътна) и мисля, че има нещо като пяна (въздух)  Ако някой има някаква идея??????

Благодаря предварително!
Reply

#2
Здравей.
Въпреки, че казваш, че си проверил за газове в антифриза, описваш много близко до това което имах аз като проблем преди години. Вдигаше налягането в охладителната система, което беше съпроводено със загуба на течност "някъде". Лудницата беше пълна, както и при теб, смениха се няколко капачки, даже изкарахме един манометър за да видим какво е налягането, докато накрая не свалихме главата и се видя мииатюрен канал на гарнитурата между единия от цилиндрите и водния кръг. Как провери за газове в охладителната система?
Volvo S80 - 2.5 TDI 140к.с. 2000
Reply

#3
Здравей,

Проверихме с тест за изгорели газове - една колба, която е пълна с реактив се поставя на казанчето за 5мин (накарах ги да седи 15) и се променя цвета, ако има газове.

Интересното е че при постепенно отвиване на капачката до един момент освобождава налагането бавно и после все едно се отваря някакъв клапан и всичко се връща.
Reply

#4
Колеги, същия проблем с абсолютно същите симптоми го имах на предната ми кола ,ситроен ц5, но след смяната на капачката на разширителния съд всичко се оправи.! наистина не знам какво друго може да бъде..?
Reply

#5
Здравей колега,
За жалост всичко, което описваш са точни симптоми за проблем с гарнитурата на главата. Имал съм същият проблем с друга кола, правеше го точно след запалване на двигателя и докато не се обезвуздуши надуваше, след това колата си роботеше нормално, защото количеството на въздуха в системата не беше много и концентриран на едно място, и се обезвуздушаваше постоянно през капачката, след сваляне шлайф и нова гарнитура всичко се оправи. При мен проблема се получи точно от спукан маркуч или от сипване на добавка за промиване на системата. Аз залагам на гарнитура на главата, но всеки сам си решава, а и все пак, за какво са тези сервизи като не могат да установят от какво е проблема.
Reply

#6
Благодаря за отговорите колеги!

Сменял съм 5 различни капачки (и евтини и скъпи "оригинални") - ще пробвам с още една, но ме съмнява. Интересното е че проблема започна, а може и така да си внушавам, след като изкъртих оригиналната капачка с отвертка, защото беше заяла.

Честно казано за съжаление и аз си мисля, че е гарнитурата, но защо не показа нищо на теста за CO, държаха колбата доста време подавах и газ???
Reply

#7
Колега капачката да не опира горе във ватата от вътрешната страна на предния капак когато е затворен
Reply

#8
Не колега не опира.

Даже нямам вата. Дори двама комшии ми предложиха да демонтирам предният капак, че постоянно бил отворен  Angry .
Reply

#9
Колеги, а дали може да е запушен радиатор или корпуса на термостата?
Reply

#10
Ако е запушен термостата няма да ти загрява радиатора.
А ако е запушен радиатора, на пипане ще разбереш.
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)