03-14-2019, 02:30 PM
Здравейте колеги,
Имам следният проблем и са надявам на вашата помощ. Колата е V50 2.0 136к. След около 5 мин. от запалване без значение топъл или студен двигател маркучите на охладителната система се втвърдяват доста и постепенно нивото на антифриза в казанчето намалява (от налягането според мен). Преди около три години ми изби маркуч, след това се спука корпус термостат, след това протече и водна помпа (която е сменена). Сменил съм четири капачки за казанчето (оригинални и не оригинални), когато надуе с-мата, тази последната отваря. В момента сълзи от един маркуч кум двигателя, но умишлено не го правя за да не избие от другаде. Колата не пуши бяло, маслото е чисто, антифриза е малко мътен (мръсен), но не е омаслен, върви нормално и харчи нормално, не загрява и няма грешки. Бях сигурен че е гарнитура на главата, но преди да дам една "шапка пари", реших да направа тест за изгорели газове в антифриза днес и се оказа отрицателен?! Когато запаля колата по маркуча който се връща от термостата към казанчето струята е на пресекулки (на обороти, като подам газ е плътна) и мисля, че има нещо като пяна (въздух) Ако някой има някаква идея??????
Благодаря предварително!
Имам следният проблем и са надявам на вашата помощ. Колата е V50 2.0 136к. След около 5 мин. от запалване без значение топъл или студен двигател маркучите на охладителната система се втвърдяват доста и постепенно нивото на антифриза в казанчето намалява (от налягането според мен). Преди около три години ми изби маркуч, след това се спука корпус термостат, след това протече и водна помпа (която е сменена). Сменил съм четири капачки за казанчето (оригинални и не оригинални), когато надуе с-мата, тази последната отваря. В момента сълзи от един маркуч кум двигателя, но умишлено не го правя за да не избие от другаде. Колата не пуши бяло, маслото е чисто, антифриза е малко мътен (мръсен), но не е омаслен, върви нормално и харчи нормално, не загрява и няма грешки. Бях сигурен че е гарнитура на главата, но преди да дам една "шапка пари", реших да направа тест за изгорели газове в антифриза днес и се оказа отрицателен?! Когато запаля колата по маркуча който се връща от термостата към казанчето струята е на пресекулки (на обороти, като подам газ е плътна) и мисля, че има нещо като пяна (въздух) Ако някой има някаква идея??????
Благодаря предварително!