Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2019
Reputation:
0
Здравейте колеги имам много интересен проблем с моето Волво С60 2001г.Когато го запаля сутрин започва да работи без 1-2 цилиндъра,постепенно тези цилиндри се появяват и двигателя заработва нормално.Ако покарам малко и спра без да угася двигателя пак губи 1 цилиндър и започва да работи много нервно.Дава ми грешки за грешна комуникация на ЕТМ-а TP сензора.Сменени са свещите с нови НЖК точните по каталог но разлика няма.Благодаря много предварително за отговора!
Posts: 45
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2009
Reputation:
0
Горд собственик на: 2005, V70R
Здравей колега, имах В70 със същия двигател, доста свещи смених и единствените, с които работеше без никакви забележки бяха оригиналните от Мото Пфое. Но пък, признавам нямам идея каква марка са, т.е. може и да са НЖК. Другият вариант - бобина?
Posts: 4,838
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
04-04-2019, 08:40 AM
(This post was last modified: 04-04-2019, 08:41 AM by Tisho.)
(04-03-2019, 10:09 PM)Диньо Бонев Wrote: Здравейте колеги имам много интересен проблем с моето Волво С60 2001г.Когато го запаля сутрин започва да работи без 1-2 цилиндъра,постепенно тези цилиндри се появяват и двигателя заработва нормално.Ако покарам малко и спра без да угася двигателя пак губи 1 цилиндър и започва да работи много нервно.Дава ми грешки за грешна комуникация на ЕТМ-а TP сензора.Сменени са свещите с нови НЖК точните по каталог но разлика няма.Благодаря много предварително за отговора!
Дроселова клапа...
Не се занимавай със свещите.
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2019
Reputation:
0
(04-04-2019, 07:42 AM)ale Wrote: Здравей колега, имах В70 със същия двигател, доста свещи смених и единствените, с които работеше без никакви забележки бяха оригиналните от Мото Пфое. Но пък, признавам нямам идея каква марка са, т.е. може и да са НЖК. Другият вариант - бобина?
Благодаря за бързия отговор,но при теб какъв беше проблема по точно.При мен има проблем и с дросела сутрин като я запаля попритриса малко после почва да работи равномерно.След като загрее ако я изфорсирам няколко пъти и реша да пусна газ-та пада на 800 оборота и сякаш 1 цилиндър се изключва и започва да работи не на 5 ами на 4 ри цилиндъра ...гася я,паля след 2 мин и си е пак на 5 цилиндъра!Дава ми грешки ECM-911A, ECM-903F,ECM-904D.Грешките са четени с Launch.
Posts: 4,838
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
ECM-903F Electronic throttle module (ETM), internal fault.
ECM-911A Throttle unit communication. Faulty signal
ECM-904D Pedal sensor fault. Faulty signal
С бодра крачка към МП за нова клапа. Приготви си едни 1000лв.
За съжаление до 2004-та масово се монтират тези боклуци на магнети умрели(марели) при които въпроса не е дали ще се повреди а кога.
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2019
Reputation:
0
(04-04-2019, 08:50 AM)Tisho Wrote: ECM-903F Electronic throttle module (ETM), internal fault.
ECM-911A Throttle unit communication. Faulty signal
ECM-904D Pedal sensor fault. Faulty signal
С бодра крачка към МП за нова клапа. Приготви си едни 1000лв.
За съжаление до 2004-та масово се монтират тези боклуци на магнети умрели(марели) при които въпроса не е дали ще се повреди а кога.
Благодаря за светкавичния отговор колега!Намерих си нова ЕТМ от Аутохелп мога да си поръчам оригинален по волво за 750лв.,мога ли да отида на ход с колата в МП с новия ЕТМ.
Posts: 4,838
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
04-04-2019, 08:26 PM
(This post was last modified: 04-04-2019, 08:27 PM by Tisho.)
(04-04-2019, 12:57 PM)Диньо Бонев Wrote: (04-04-2019, 08:50 AM)Tisho Wrote: ECM-903F Electronic throttle module (ETM), internal fault.
ECM-911A Throttle unit communication. Faulty signal
ECM-904D Pedal sensor fault. Faulty signal
С бодра крачка към МП за нова клапа. Приготви си едни 1000лв.
За съжаление до 2004-та масово се монтират тези боклуци на магнети умрели(марели) при които въпроса не е дали ще се повреди а кога.
Благодаря за светкавичния отговор колега!Намерих си нова ЕТМ от Аутохелп мога да си поръчам оригинален по волво за 750лв.,мога ли да отида на ход с колата в МП с новия ЕТМ.
Не, на ход със старата клапа, защото ако е нова няма софтуер вътре и ако изобщо запали, колата ще се държи по зле от колкото със старата. Трябва си програмиране.
Внимавайте да не купите някоя клапа която не е за тази кола, че може и да откажат да я програмират от МП.
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2019
Reputation:
0
(04-04-2019, 08:26 PM)Tisho Wrote: (04-04-2019, 12:57 PM)Диньо Бонев Wrote: (04-04-2019, 08:50 AM)Tisho Wrote: ECM-903F Electronic throttle module (ETM), internal fault.
ECM-911A Throttle unit communication. Faulty signal
ECM-904D Pedal sensor fault. Faulty signal
С бодра крачка към МП за нова клапа. Приготви си едни 1000лв.
За съжаление до 2004-та масово се монтират тези боклуци на магнети умрели(марели) при които въпроса не е дали ще се повреди а кога.
Благодаря за светкавичния отговор колега!Намерих си нова ЕТМ от Аутохелп мога да си поръчам оригинален по волво за 750лв.,мога ли да отида на ход с колата в МП с новия ЕТМ.
Не, на ход със старата клапа, защото ако е нова няма софтуер вътре и ако изобщо запали, колата ще се държи по зле от колкото със старата. Трябва си програмиране.
Внимавайте да не купите някоя клапа която не е за тази кола, че може и да откажат да я програмират от МП.
ЕЕТМ-а ми казаха цена по рама на волвото, мисля че няма да е са я объркали, защото казаха че нняма връщане тъй като е оригинална!Аз съм пт Сливен можеш ли да ми препоръчаш къде да ида в бБургас или в Стара Загора,всмисъл къде са по кадърни!Мерси предварително за отговора!
|