The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S40 2.0 D

#1
Здравейте на всички.
Нов съм към вашият форум и незнам дали тази тема принадлежи в този раздел но ми  трябват няколко съвета за копуване на volvo s40 2.0 d 2005 година.
Искам да попитам как е първоначалното обслужване като цена.(какво включва първоначалното обслужване? Масло, ремъци.питам защото предишната ми кола беше ford mondeo mk3 tdci който беше с верига и там първоначалното обслужване беше само смяната на маслата
За какво да се оглеждам при закопуването на този автомобил.
Също така може ли да се смени езика ма бордовият компютър.

https://m.cars.bg/offer/c3045336
Ето това е колата която съм харесал ако имате някакво мнение изразете го :Д
Reply

#2
Здравей,
Аз също съм се насочил към закуповане на такъв модел с този двигател. Ще трябва да смениш първоначално ангренажен ремък с ролки, масла, филтри, може би водна помпа. Доколкото знам обслужването на този двигател е евтино и ще ти излезе около 600-700лв. Разбира се това при условие, че колата е прегледана и няма други неочаквани проблеми.
Volvo S40 1.8 GDI
Reply

#3
Здравей, както колегата momo81 е написал общо взето това е обслужването и като цена е горе долу тези пари. Ако все още не си го купил и имаш възможност да отидеш на оглед с човек/механик / който разбира не е лошо да изпробва съединителя и по точно маховика дали не е пътник защото трудно се хваща а си е цифра. Също така на доста от колите с този мотор се появява едно придърпване между 1800-2000 оборота когато се движиш със скорост около 60-65 км/ч. не са непоправими неща, но поне си е основание за пазарлък. Успех!!!
Reply

#4
На какво се дължи това предърване, че аз май имам нещо такова от време на време, особено когато ДПФ-а се чисти?
Reply

#5
(04-22-2019, 08:08 AM)mjalby Wrote: На какво се дължи това предърване, че аз май имам нещо такова от време на време, особено когато ДПФ-а се чисти?

Здравей, колега при мен си мисля, че се получава защото датчика които се намира на актуатора на турбото е дефектирал и дава грешни данни и скоро ще го сменям. Проблема го имах доста време, преди година смених турбото с ново и проблема изчезна, но наскоро датчика сдаде багажа и започна пак да го прави това придърпване сложих си стария датчик от старото турбо и нещата се пооправиха на около 80 процента и предърпването си го има ама се усеща по слабо. За това някой ден ще сменям датчика. Иначе при теб не мога да гарантирам дали е от това. Ако намериш друг читав за проба не ти пречи да пробваш смяната е лесна. Успех!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)