The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнение за конкретен автомобил S40 2.0D/136к.с./

#1
Привет на всички собственици и фенове на Volvo.
Предстои ми покупка на автомобил и съм се спрял на S40.
Вчера гледах тази кола: https://www.cars.bg/offer/c2759748

Нямам никакъв опит с дизели, никога не съм притежавал дизелов автомобил. В момента карам S40 1998г. 1,8GDI, 125к.с.

В общи линии колата ми допадна, покарах я, но имам няколко забележки и въпроси към Вас.
1. Колата дава някаква грешка с коланите(аз не я забелязах), но сегашният собсвтеник ми я сподели. Каза ми, че когато забравиш да си зложиш колана преди да си тръгнал започва да писка зумер за незакопчан колан, но дори да го закопчееш в движение, зумера не спира, т.е. трябва задължително да си сложил колана преди да си запалил или потеглил - някой има ли подобен проблем, лесно ли се отсратнява или е индикация за нещо по-сериозно?
2. колата е с премахнат DPF (според думите на продавача така я е купил от негов познат в австрия) - това трябва ли да ме притеснява?
3. Чисто козметично задната броня вдясно има лек удър и е ожулена боята на мястото на удъра(бронята не е пукната или сцепена, само щипката, която е до калника е потдала.)
4. Относно двигателя - дколкото мога аз да преценя(никога не съм притежавал дизел до момента) работата му бе спокойна, без тресене, не беше мит и нямаше омасляване по него. Стори ми се изключително пъргава, доста повече отколкото очаквах(сравняваjки с моето volvo). Съединителят отделя долу и няма никакви шумове при натискането му - предполагам това е знак, че вероятно няма проблем с него и с маховика. Скоростите влизаха лесно, без усиля и нямаше характерното "клик", на което съм свикнал, понеже на сегашната ми кола при привключване се усеща подобно "клик". Карал съм и Focus 2.0 бензин на сестра ми, който също привключва с "клик" - не знам дали и доколко е нормално.
5. Човекът бе доста приветлив и е съгласен за оглед и диагностика в сервиз, но все пак да питам и Вас за мнение на база нещата, които съм описал по-горе.

Благодаря Ви предварително!
Volvo S40 1.8 GDI
Reply

#2
Двигателя е ОК, ако е обслужван редовно. Прегледай много внимателно за тръгнала ръжда от някъде, след като е от Австрия. Аз съм нямал такъв проблем с коланите, при мен винаги след като ги сложиш, звука спира. Единия вариант да е нужна софтуерна настройка, другия е някой датчкик да не работи. Ако DPF-а е премахнат както трябва софтуерни и хардуерно няма да имаш никакви проблеми поне в това отношение за в бъдеще. Иначе на всеки 40хил км, трябва да наливаш течноста за DPF, която струва едни пари, на 120-150хил км му дават смяна, освен ако не се е запушил преди това.
Reply

#3
(04-09-2019, 09:09 AM)veselin111 Wrote: Двигателя е ОК, ако е обслужван редовно. Прегледай много внимателно за тръгнала ръжда от някъде, след като е от Австрия. Аз съм нямал такъв проблем с коланите, при мен винаги след като ги сложиш, звука спира. Единия вариант да е нужна софтуерна настройка, другия е някой датчкик да не работи. Ако DPF-а е премахнат както трябва софтуерни и хардуерно няма да имаш никакви проблеми поне в това отношение за в бъдеще. Иначе на всеки 40хил км, трябва да наливаш течноста за DPF, която струва едни пари, на 120-150хил км му дават смяна, освен ако не се е запушил преди това.

Благодаря, колега,
Предполагам задавам глупав въпрос, но нормално ли е превключването на скоростите да е по този начин - много лек скоростен лост и без ясно изразено "клик" при вкарване на предавка?
Volvo S40 1.8 GDI
Reply

#4
Двигателя е разработка на Форд-Пежо незнам кое му ОК. От тая кола само емблемата е Volvo.
Reply

#5
(04-10-2019, 02:57 PM)momo81 Wrote:
(04-09-2019, 09:09 AM)veselin111 Wrote: Двигателя е ОК, ако е обслужван редовно. Прегледай много внимателно за тръгнала ръжда от някъде, след като е от Австрия. Аз съм нямал такъв проблем с коланите, при мен винаги след като ги сложиш, звука спира. Единия вариант да е нужна софтуерна настройка, другия е някой датчкик да не работи. Ако DPF-а е премахнат както трябва софтуерни и хардуерно няма да имаш никакви проблеми поне в това отношение за в бъдеще. Иначе на всеки 40хил км, трябва да наливаш течноста за DPF, която струва едни пари, на 120-150хил км му дават смяна, освен ако не се е запушил преди това.

Благодаря, колега,
Предполагам задавам глупав въпрос, но нормално ли е превключването на скоростите да е по този начин - много лек скоростен лост и без ясно изразено "клик" при вкарване на предавка?

За това не мога да кажа. При мен се усеща този "клик" , но не знам колко е ясно изразен. От това, което съм чувал по-скоро, когато има проблем със скоростите се включват трудно самите предавки или поне някоя от тях.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)