The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S80 II T6

#1
Здравейте колеги! От 5 години съм собственик на Volvo S80, D5, 185hp ,автомат - 2008год. За тези 5 години изминах 100 000 км и съм изключително доволен от автомобила. Освен консумативи и дроселови клапи друго нищо не съм правил по него. Поради любовта към марката и поради смяна на друг от семейните автомобили от миналата седмица съм и горд собственик на S80 T6 304hp AWD - 2011г. Колата е на 70к км. До сега не съм карал бензиново Волво. Също така намирам и малко информация относно мотора. Молбата ми е ако има запознати колеги да ми споделят кои са слабите  места на двигателя. За какво трябва да внимавам за в бъдеще. До колкото разбрах мотора е с верига. Също така съм бос и със системата 4х4. Знам само, че е с халдекс. Трябва ли да я обслужвам по някакъв начин? На дизеловото Волво до сега съм слагал само и единствено Castrol 0w30 A5/B5 масло. Проблеми не е имало с хидравличните повдигачи и са напълно безшумни за сега. Знам за споровете във форума относно избора на маслото. Може би тази година ще пробвам с друг вискозитет на дизела, но по-скоро ме интересува какво масло е най-подходящо за T6 мотора. 
Всякакви други препоръки по темата ще са ми полезни. 
Благодаря предварително на включилите се в дискусията.
Поздрави!
2008 Volvo S80 II D5 185hp Geartronic
2011 Volvo S80 II T6 304hp Geartronic
Reply

#2
Колега, честито за новата придобивка.

Относно AWD ето какво трябва да обслужиш с нагледни "видео уроци":

- халдекс това https://youtu.be/YuUZXyQVBng и https://youtu.be/IBU8WRNDTko за Gen3 и това за Gen4 - https://youtu.be/uZNC06Z7imQ

- ъглова предавка или "раздатка" - https://youtu.be/2YFDpDk7gAw

- диференциал - https://youtu.be/aR0tAGcCUXs

...може да прочетеш и описанията където има и партномерата.

За маслото в халдекса съм чувал, че по-евтина алтернатива на оригиналното VOLVO е това на VW където халдексите са същите.

За маслото аз лично бих си я карал с Castrol каквото е по предписание, а иначе двигателя е чук.

Ако не е сменяно маслото в скоростите обслужи и тях със цялостна смяна.


Sent using Tapatalk
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#3
(04-18-2019, 11:54 AM)hristo.petrov Wrote: Здравейте колеги! От 5 години съм собственик на Volvo S80, D5, 185hp ,автомат - 2008год. За тези 5 години изминах 100 000 км и съм изключително доволен от автомобила. Освен консумативи и дроселови клапи друго нищо не съм правил по него. Поради любовта към марката и поради смяна на друг от семейните автомобили от миналата седмица съм и горд собственик на S80 T6 304hp AWD - 2011г. Колата е на 70к км. До сега не съм карал бензиново Волво. Също така намирам и малко информация относно мотора. Молбата ми е ако има запознати колеги да ми споделят кои са слабите  места на двигателя. За какво трябва да внимавам за в бъдеще. До колкото разбрах мотора е с верига. Също така съм бос и със системата 4х4. Знам само, че е с халдекс. Трябва ли да я обслужвам по някакъв начин? На дизеловото Волво до сега съм слагал само и единствено Castrol 0w30 A5/B5 масло. Проблеми не е имало с хидравличните повдигачи и са напълно безшумни за сега. Знам за споровете във форума относно избора на маслото. Може би тази година ще пробвам с друг вискозитет на дизела, но по-скоро ме интересува какво масло е най-подходящо за T6 мотора. 
Всякакви други препоръки по темата ще са ми полезни. 
Благодаря предварително на включилите се в дискусията.
Поздрави!

Честито колега, това е много як двигател, който си е в конкуренция с V8 Smile по динамика и разход. По въпросите които задаваш май най добре е да отскочиш до МП да направиш едно пълно обслужване на бегачката - няма да е баснословна цена и ще ти сменят маслата в халдекса и раздатката, а защо не и в автомата!?
Отделно от това ако си направиш пълното обслужване там могат да ти актуализират софта на автомата безплатно и ще видиш разликите - много по-приятен става за каране. Ако си любител на по-екстремни напъвания този мотор носи много на ремап - само с едно чипосване може да се докарат още 50-60 к.с. и те така ...Успех!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)