The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
розово масло в системата за охлаждане

#11
Не съм се интересувал много, но при мен май е вграден в радиатора.

Не съм се интересувал много, но при мен май е вграден в радиатора.
ex XC90
Reply

#12
(06-25-2019, 01:16 PM)NuclearWinter Wrote: Този топлообменник е главният виновник  за наличие на двигателно или хидравлично масло в антифриза.
Тази част по европейските сайтове е над 300 евро, т.е. в Мотопфое ще е над 700 лева. На мен ми я доставиха на много приятна цена от братска Дания. Не е Behr, която е за оригинално вграждане. Днес или утре ще го монтираме. Стискайте палци да стане.
Blush

Това ми прилича на топлообменник за двигателното масло, не АСК. Този за маслото на кутията е вграден в радиатора.
Reply

#13
(06-30-2019, 06:58 PM)iago Wrote:
(06-25-2019, 01:16 PM)NuclearWinter Wrote: Този топлообменник е главният виновник  за наличие на двигателно или хидравлично масло в антифриза.
Тази част по европейските сайтове е над 300 евро, т.е. в Мотопфое ще е над 700 лева. На мен ми я доставиха на много приятна цена от братска Дания. Не е Behr, която е за оригинално вграждане. Днес или утре ще го монтираме. Стискайте палци да стане.
Blush

Това ми прилича на топлообменник за двигателното масло, не АСК. Този за маслото на кутията е вграден в радиатора.
На някои има и такъв допълнителен топлообменик за АСК,закрепен на самата кутия.
Reply

#14
В крайна сметка се оказа, че евтиният топлообменник не съвпада и сега чакам ориджинал за 700+ лева, като за страх си поръчах и двата О-пръстена.
Т.е. Ако имате пробив в топлообменника двигателно масло-антифриз не си поръчвайте топлообменник масало АСК-антифриз, щото не пасва.
На топлообменник АСК единият щуцер стърчи с над 15 mm над общият профил и опира на болт от подвижната част от окачването. Т.е. рискувате при голяма дупка, респективно голям ход на подвижните елементи на окачването, този болт да ИЗКЪРТИ топлообменника от картера или ПРОБИЕ единият щуцер на охлаждащата течност. В един миг рискувате да останете или бе двигателно масло, или без охлаждаща течност.
Добрата новина е, че ако имате пробив в топлообменника на маслото на АСК и охлаждащата течност - имате алтернатива за 180-200 лева Smile
[Image: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png][Image: citroen-c3-picasso_medium.png]
[Image: opel-movano-3500_medium.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)