04-25-2019, 07:24 AM
(04-24-2019, 07:45 PM)che4ef Wrote: Здравей колега,Първоначалния оглед не показа никакви ръжди отдолу, тъй че за това поне съм спокоен.
Яом е от Онтарио гледай ходовата част за ръжда. Може би да я обработиш с разтвор отдолу ако има нужда. Според мен не би трябвало да има проблем с ръждата, нпо гледай за всеки случай.
Това че е отписана пслед буря е малко пресилено. Най-вероятно е паднал някой клон на колата и тука като видят малко повече зор и малко повече пари отписват колата. Работилниците и бояджиите вземат страшно много пари и затова така се е получило.
Качи снимки на караваната че ми е интересно.
Много, ама много внимавай как ти слагат окабеляването. Могат да прецакат туй-онуй ако не разбират. Например ако вземат захранвена не от акумулатора а от някой модул, заради консумацията може модула да отчете че не стига достатъчно ток и да почне да ти прави проблем и да ти хвърля разни грешки дето ще се вкараш в кви ли не филми. Електрическите модули на Волво са много чувстветелни откъм колебания на захранването. Ако е слаб акумулатора например, плюят грешки и хората полудяват.
Иначе караваната е лека. Мисля че ще си ОК.
Поздрави
За теглича мисля да го слагам в Пловдив. Сякаш повечето фирми които продават тегличи са там. Предлагат и монтаж, а и вече съм ги пробвал със Субарото преди няколко години. Та ще им дневна разходка/тест драйв до Пловдив
Колкото до караванката ето една снимка на старата композиция.
По думите ти разбирам че си в Канада. Уважават ли марката Волво там? Чувал съм че в по-северните райони има цели "Субаро градове".
Аз доста време прекарвам в Холандия и има доооста Волвота (предимно нови де), за разлика от България, където не са никак популярни.