The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo XC70 T6 2011 нов собственик

#11
(04-24-2019, 07:45 PM)che4ef Wrote: Здравей колега,
Яом е от Онтарио гледай ходовата част за ръжда. Може би да я обработиш с разтвор отдолу ако има нужда. Според мен не би трябвало да има проблем с ръждата, нпо гледай за всеки случай.
Това че е отписана пслед буря е малко пресилено. Най-вероятно е паднал някой клон на колата и тука като видят малко повече зор и малко повече пари отписват колата. Работилниците и бояджиите вземат страшно много пари и затова така се е получило.

Качи снимки на караваната че ми е интересно.

Много, ама много внимавай как ти слагат окабеляването. Могат да прецакат туй-онуй ако не разбират. Например ако вземат захранвена не от акумулатора а от някой модул, заради консумацията може  модула да отчете че не стига достатъчно ток и да почне да ти прави проблем и да ти хвърля разни грешки дето ще се вкараш в кви ли не филми. Електрическите модули на Волво са много чувстветелни откъм колебания на захранването. Ако е слаб акумулатора например, плюят грешки и хората полудяват.

Иначе караваната е лека. Мисля че ще си ОК.

Поздрави
Първоначалния оглед не показа никакви ръжди отдолу, тъй че за това поне съм спокоен.

За теглича мисля да го слагам в Пловдив. Сякаш повечето фирми които продават тегличи са там. Предлагат и монтаж, а и вече съм ги пробвал със Субарото преди няколко години. Та ще им дневна разходка/тест драйв до Пловдив Big Grin 

Колкото до караванката ето една снимка на старата композиция.
   

По думите ти разбирам че си в Канада. Уважават ли марката Волво там? Чувал съм че в по-северните райони има цели "Субаро градове".

Аз доста време прекарвам в Холандия и има доооста Волвота (предимно нови де), за разлика от България, където не са никак популярни.
Reply

#12
Добре изглежда караваната. Точно такова нещо мисля да взема, но още се колебая. Затова исках да видя какво имаш.
За Канада е много зависи къде си. В Албърта и ванкувърско има много Волво. Не забравяй че пикапите са много популярни. Субару щатите, както аз им казвам, са Вашингтон и Орегон. Понякога даже си мисля че субарутата там са повече от хората. Волвата също не са малко, но понеже са по-скъпи предимството е за Субару. Кърт Кобейн е карал Волво, например.
Отвориха завода на Волво в Северна Каролина и вече произвеждат S60, като ще разширят производството към други модели. Така че марката ще става по-популярна. ХС40 например става все по-известно.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#13
(04-25-2019, 07:24 AM)Chochosan Wrote: За теглича мисля да го слагам в Пловдив. Сякаш повечето фирми които продават тегличи са там. Предлагат и монтаж, а и вече съм ги пробвал със Субарото преди няколко години. Та ще им дневна разходка/тест драйв до Пловдив Big Grin 



Желязото ти е най-малкия проблем. 

Нали знаеш, че си има електронен модул за теглича, който се слага допълнително. 
Волво има два вида "оригинални" модули. Едните , които VIDA и другите диагностики разпознават и друг, който не ги разпознават. 
Не е голяма болка второто, ама все пак е добре да може да му се следи състоянието. 
Reply

#14
(04-25-2019, 07:52 PM)ogo Wrote:
(04-25-2019, 07:24 AM)Chochosan Wrote: За теглича мисля да го слагам в Пловдив. Сякаш повечето фирми които продават тегличи са там. Предлагат и монтаж, а и вече съм ги пробвал със Субарото преди няколко години. Та ще им дневна разходка/тест драйв до Пловдив Big Grin 



Желязото ти е най-малкия проблем. 

Нали знаеш, че си има електронен модул за теглича, който се слага допълнително. 
Волво има два вида "оригинални" модули. Едните , които VIDA и другите диагностики разпознават и друг, който не ги разпознават. 
Не е голяма болка второто, ама все пак е добре да може да му се следи състоянието. 
Мерси за жокера колега. Когато звънях да питам, наистина споменаха за такъв модул, който се монтира допълнително срещу 80лв. Звучаха доста светнати и говореха за разни монтажи на доста нови коли. Надявам се да се справят със задачата.
Reply

#15
Здравейте!Аз съм правил ремонт на Т6 .Сменял съм редуктора и други щуротий ако нещо ви интересува за този мотор питаите.

Само аз съм внесъл от швейцария поне 10 броя т6.уникален мотор .лесно се газефицира.ангренажа е 120 евро.отлична динамика.и много разплакани беемвисти....
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)