The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с скенон D1S

#1
Здравейте колеги,
Имам един проблем и ако някой се е сблъсквал с подобен, моля да си каже решението.Търсих във форума, а също така и по чуждите, но е намерих еднозначен отговор.Разбира се такъв не може и да има.
Накратко: ХС 90 2008г. Д5 185кс. Левият ксенон D1S от няколко дена започна да изгасва и естествено ми изписва съобщение за проблема. Като изключа и отново включа късите светва нормално и така след 5,10 или 20 минути отново изгасва. Интересното е че понякога след рестартиране не гасне и си свети през цялото пътуване например 1 час. Не съм карал по –дълго тия дни.
Дали е от крушката или от баласта или някой друг кабел, мога само да гадая. Предлагат по форумите да сменя левият с десният баласт и да следя. Или пък само лява дясна крушка да разменя и да видя ефекта.Друго решение е да видя всички контакти във фара и да ги почистя и напръскам с контактен спрей-имам такъв. Някои казват, че е определено крушката. Преди да изгасне напълно премигва няколко пъти. Ще съм благодарен за идеи или насоки за локализиране и решаване на проблема.Нямам ВИДА, но вчера свързах за диагностика с АУТОКОМ и не ми откри нищо когато ми излезе съобщението за проблем с късите.
Казват, че почти сигурно е от баласта, но не ми се купува нов баласт само за да си правя експеримент.Крушки трябва да си купя задължително, защото нямам резервни-не ми се дават по 150лв за Филипс или Осрам(ако трябва ще купя и тях), ще ми препоръчате ли нещо по-евтино и изпитано?
Благодаря!
Moskvitch Aleko ex
Fiat Tempra 1.6i ex
BMW E36 1.6i ex
Volvo s40 2.0i now
Mercedes E-class Avantgarde 3.0d ex
Volvo XC90 2.4 D5 2008
Reply

#2
С контактен спрей не пръскай никъде! Защото ако нещо е останало здраво, ще изгори!
При напрежение на палене около 20-25Kv само контактен спрей там липсва.
Купувай си две нови крушки OSRAM и гледай да не са ментета, че ментетата освен да работят около 6месеца имат навика и да изгарят баластите.
Reply

#3
На мен ми се наложи да сменям D1S преди 3-4 дни , т.к. беше само единия си купих някаква чешка марка беше (от ЕВРО 07 ) по принцип бих си взел OSRAM , но беше само единия , както каза колегата , не те съветвам и аз да пръскаш с контактен спрей !!! Последното ми пръскане с обезмаслител да си почистя двигатетя , ми коства около 2000 лв и 3 месеца и ходене по мъките ....
Reply

#4
(04-30-2019, 05:10 AM)Steich8505 Wrote: Последното ми пръскане с обезмаслител да си почистя двигатетя , ми коства около 2000 лв и 3 месеца и ходене по мъките ....

Ъъъ, кво направи? Huh
Reply

#5
Здравей колега,
Нови ксенони. При мен единия започна точно така да прави преди съвсем да започне да мъждука. Ако се съмняваш за проблем в баласта или лош контакт размени лампите. Обаче Тишо е прав - не пръскай с нищо, то даже с пръсти не трябва да се пипа никъде, защото освен че е високо напрежение, температурите са над 200 градуса.

D1S лампите по някаква причина струват да си е...м майката. Osram до колкото знам са прозводителя и една лампа струва към 200 лева. Дано са паднали цените. Аз за две общо дадох 270 долара от Амазон преди 4 години. Дилъра ми искаше толкова за едната. Не те съветвам да слагаш китайско. Траят малко, светят слабо, и пак не са кой знае колко по-евтини като направиш сметката. Аз като купих колата бях с два Филипса (уж), които така и не разбрах в кой гараж са направени (бяха фалшиви според мен), като едната беше разтопила пластмасата малко. Osram трябва да са ОК за поне 6-7 години, а може да отидат и към 10, зависи как ги експоатираш.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#6
Какво направих ли , там където са дюзите имаше нафта (явно дифтунгите изтърваха , от там улисаше на капака на изпускателния колектор и миришеше в купето на нафта ) . Един прекрасен ден се хванах да почистя тази нафта и да видя от къде точно тече . Напръсках с обезмаслител и бърша с парцал ( без да забележа , че кабела на 5-та дюза се търка 4-та дюза от вибрациите изолацията е няма ... запалих колата и както работеше и загасна сама ,  няма палене  ... от тук се започнаха мъките ... препоръчаха ми един майстор работел във Волво там беше около 3 седмици и резултат няма ( сменял дюзи , датчици и какво ли още не ( понеже не живея в Бг , се прибирам да си взема колата , защото виждам че този няма да е запали , от там друг майстор който казва дюзи ... добре дюзите се свалят карат се на стенд и човека казва 4 от 5 не СТАВАТ ( каквото и да значи , според мен е имал предвид , че има различни стойности от заводските ) държа да отбележа с моите скромни познания , че ако са дюзи няма как да стане от веднъж , но винаги има едно НО историята помни и такива случаи ( на мой приятел новия тогава пасат 6 при изпреварване умира едната дюза и загасва Sad  ) рециклираме 5-те дюзи , монтират се и нищо .... от там един близък мой приятел реши , че ще е гледа и той нищо , вече минаха 2 месеца , макар че този приятел беше най - близо до проблема , в Анг форум друг със същия проблем и същата грешка 2 и 5 цилиндър ниско/високо напрежение  ... накрая с платформа от Бургас  до София  при Ники за няколко дни е запали ( казвам няколко защото трябваше да поръчва модула , който управлява двигателя , програмира го и сега се радвам на колата ... Big Grin
Reply

#7
(04-30-2019, 09:01 PM)che4ef Wrote: D1S лампите по някаква причина струват да си е...м майката.

Това е защото игнайтъра е част от самата крушка, металната квадратна кутийка отзад. На другите ксенони е отделен елемент точно за да не са толкова скъпи.
Reply

#8
На предишният ми автомобил (не Волво) крушките бяха D1S Osram, купих го нов от магазина. Крушките издържаха и двете точно 6 години, като винаги карах на фарове. Преди да изгорят напълно се държаха точно по описаният начин - гаснене на случаен принцип. Нови крушки Osram купих от един магазин в Хасково (онлайн), скъпи но вероятно оригинални (както твърдяха от магазина), защото продадох колата след още 5 години без проблеми.
Volvo XC60 D5 Ocean Race + Volvo XC60 D5
Reply

#9
Сложих нова Осрам и  всичко заспа. Пропуснах да уведомя за развоя на темата. Старата беше Филипс. 
Сега пък проблем със  светлините на другата ми кола, Волво  С40, 2.0л, бензин, 98г. До вчера имаше къси и дълги, днес изведнъж  няма. Късите са дневни т.е. винаги се включват на контакт и при запалено положение,когато ключът за фаровете е на позиция 0 нула. Всички бушони и релета са ок. Четох по чужди форуми, че може да е СЕМ, лоста за къси дълги или кръглото копче за превключване на габарити и къси. Някой да се е сблъсквал с подобно нещо?
Moskvitch Aleko ex
Fiat Tempra 1.6i ex
BMW E36 1.6i ex
Volvo s40 2.0i now
Mercedes E-class Avantgarde 3.0d ex
Volvo XC90 2.4 D5 2008
Reply

#10
Сложих нова Осрам и  всичко заспа. Пропуснах да уведомя за развоя на темата. Старата беше Филипс. 
Сега пък проблем със  светлините на другата ми кола, Волво  С40, 2.0л, бензин, 98г. До вчера имаше къси и дълги, днес изведнъж  няма. Късите са дневни т.е. винаги се включват на контакт и при запалено положение,когато ключът за фаровете е на позиция 0 нула. Всички бушони и релета са ок. Четох по чужди форуми, че може да е СЕМ, лоста за къси дълги или кръглото копче за превключване на габарити и къси. Някой да се е сблъсквал с подобно нещо?
Moskvitch Aleko ex
Fiat Tempra 1.6i ex
BMW E36 1.6i ex
Volvo s40 2.0i now
Mercedes E-class Avantgarde 3.0d ex
Volvo XC90 2.4 D5 2008
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)