The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Фаровете на ХС90 би-ксенон

#1
Понеже пластмасата почна за се напуква(един път бяха полирани) и реших че ще я сменя с нова. Купих два нови фара за ХС90 но Н7 + Н7 защото са най-евтини. Разглобих ги чрез нагряване, в ютуба има клипчета.
По същия начин разглобих и моите. Реших че мога да им променя малко визията и боядисах лъскавата част с боя(черен мат plasti dip).
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Това са различните етапи.
И това е резултата Wink
   
Рефлектора на лупата не се разглобява и съответно не може да се почисти както трябва, а и е почнал да дава фира(вероятно заради това ми се струва че не светят добре), но след интервенцията има разлика в осветяването.
ex XC90
Reply

#2
Ти да видиш...утре мисля да ги разгледам отблизо, че и моите са едни матирани Wink
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#3
Това е резултата.
   
ex XC90
Reply

#4
Аз разглобих моя единия фар точно заради лошо осветяване. Почистих лупата но се оказа че рефлектора се е поизпекъл малко. Трябва си нов фар или рециклиране. За съжаление никой не прави нищо афтърмаркет за Valeo.
Основата на фара еднаква ли е на старите и новите фарове ?
Reply

#5
Основата не е напълно еднаква, но разликата е малка. Гледах да купя евтини фарове, защото ми трябваше само "стъклото".
Такива почти:
https://www.ebay.co.uk/itm/Scheinwerfer-...ctupt=true
Рециклирането на рефлектора на би-ксенона е сложно, не е невъзможно, но лупата се държи от една пластмаса която е стопена и ако се махне после трябва да се измисли начин за захващане.
Ако знаех че е така най вероятно първо щях да разглобя би-ксенона, а тези които купих да ги сложа временно на колата за да движа с тях.
ex XC90
Reply

#6
Никак не е сложно разглобяването. Отчупваш трите пъпки, вършиш работа, после пробиваш дупка по оста на пъпките и затваряш с винтче и шайбичка. Имам няколко снимки по темата но нито една след интервенцията.


Това са трите вече отчупени пъпки.
   

Това е след махане на рефлектора.
   


А заради това не свети фара.
   


Търся си един брой такъв рефлектор за да го рециклирам, просто няма начин да не я карам тази кола една седмица.
Reply

#7
Понеже обнових "стъклата" та реших да сменя и крушките D1S с - OSRAM XENARC NIGHT BREAKER LASER.
Светят екстра.
Старите нямаха проблем. Също OSRAM XENARC 66144 ще ги пусна за продажба, ако на някой ще му свършат работа да драсне ЛС.
ex XC90
Reply

#8
Приятел ми препоръча едни пичове (Car Valeting) и ходих на оглед с колата. Като оставя колата за боя, ще им занеса фароверете. Полиране на "стъклата", разглабяне на лупите с нанасяне на ново покритие на рефлектора (там във ваничка, ала-бала..) а бе реставриране от-до 300лв. На моят приятел са му взели 400лв като им е закарал колата директно, ама той е с ML, а там фаровете се свалят тегаво, не е като при нас.

Питах ги дали има смисъл да полираме стъклата (знам, че са пластмаси, казвам стъкла, за улеснение) или да купя както zorba два обикновени фара и да вземем пластмасите от тях, казаха, че няма драма да ги полираме, после с фолио. Поне на този етап няма да се изтъни материала толкова, така че за поне 2 години не би трябвало да има драми. Някога после вече ако се наложи пак и още карам колата и т.н. ще правя кат Жорката и аз.

Предполагам до края на Юли ще оставя колата за боя и ще занеса фаровете, така че като имам реален резултат ще пиша пак.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)