Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Фаровете на ХС90 би-ксенон
#1
Понеже пластмасата почна за се напуква(един път бяха полирани) и реших че ще я сменя с нова. Купих два нови фара за ХС90 но Н7 + Н7 защото са най-евтини. Разглобих ги чрез нагряване, в ютуба има клипчета.
По същия начин разглобих и моите. Реших че мога да им променя малко визията и боядисах лъскавата част с боя(черен мат plasti dip).
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Това са различните етапи.
И това е резултата Wink
   
Рефлектора на лупата не се разглобява и съответно не може да се почисти както трябва, а и е почнал да дава фира(вероятно заради това ми се струва че не светят добре), но след интервенцията има разлика в осветяването.
[Изображение: ab284339.gif]
[Изображение: ab284340.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#2
Ти да видиш...утре мисля да ги разгледам отблизо, че и моите са едни матирани Wink
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Изображение: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Цитирай
Thanks given by:
#3
Това е резултата.
   
[Изображение: ab284339.gif]
[Изображение: ab284340.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#4
Аз разглобих моя единия фар точно заради лошо осветяване. Почистих лупата но се оказа че рефлектора се е поизпекъл малко. Трябва си нов фар или рециклиране. За съжаление никой не прави нищо афтърмаркет за Valeo.
Основата на фара еднаква ли е на старите и новите фарове ?
Цитирай
Thanks given by:
#5
Основата не е напълно еднаква, но разликата е малка. Гледах да купя евтини фарове, защото ми трябваше само "стъклото".
Такива почти:
https://www.ebay.co.uk/itm/Scheinwerfer-...ctupt=true
Рециклирането на рефлектора на би-ксенона е сложно, не е невъзможно, но лупата се държи от една пластмаса която е стопена и ако се махне после трябва да се измисли начин за захващане.
Ако знаех че е така най вероятно първо щях да разглобя би-ксенона, а тези които купих да ги сложа временно на колата за да движа с тях.
[Изображение: ab284339.gif]
[Изображение: ab284340.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#6
Никак не е сложно разглобяването. Отчупваш трите пъпки, вършиш работа, после пробиваш дупка по оста на пъпките и затваряш с винтче и шайбичка. Имам няколко снимки по темата но нито една след интервенцията.


Това са трите вече отчупени пъпки.
   

Това е след махане на рефлектора.
   


А заради това не свети фара.
   


Търся си един брой такъв рефлектор за да го рециклирам, просто няма начин да не я карам тази кола една седмица.
Цитирай
Thanks given by:
#7
Понеже обнових "стъклата" та реших да сменя и крушките D1S с - OSRAM XENARC NIGHT BREAKER LASER.
Светят екстра.
Старите нямаха проблем. Също OSRAM XENARC 66144 ще ги пусна за продажба, ако на някой ще му свършат работа да драсне ЛС.
[Изображение: ab284339.gif]
[Изображение: ab284340.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#8
Приятел ми препоръча едни пичове (Car Valeting) и ходих на оглед с колата. Като оставя колата за боя, ще им занеса фароверете. Полиране на "стъклата", разглабяне на лупите с нанасяне на ново покритие на рефлектора (там във ваничка, ала-бала..) а бе реставриране от-до 300лв. На моят приятел са му взели 400лв като им е закарал колата директно, ама той е с ML, а там фаровете се свалят тегаво, не е като при нас.

Питах ги дали има смисъл да полираме стъклата (знам, че са пластмаси, казвам стъкла, за улеснение) или да купя както zorba два обикновени фара и да вземем пластмасите от тях, казаха, че няма драма да ги полираме, после с фолио. Поне на този етап няма да се изтъни материала толкова, така че за поне 2 години не би трябвало да има драми. Някога после вече ако се наложи пак и още карам колата и т.н. ще правя кат Жорката и аз.

Предполагам до края на Юли ще оставя колата за боя и ще занеса фаровете, така че като имам реален резултат ще пиша пак.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)