The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвет за S40 - първа генерация

#1
Heart 
Здравейте, надявам се бъдещи колеги!
Ще започна така, винагаи съм искал Волво Heart . Дори когато бях на 18 и взех книжка исках такава кола. Всичките ми авери, тогава ме подиграваха, че била "чичарска" и т.н. до този момент няколко пъти ми се разминава покупка на такъв автомобил, но сега съм по-близко от всякога. Ситуацията е такава, мога да закупя S40 първа генерация. Колата е купувана от мой близък през далечната 2001 година чисто нова и е доста гледана. Към момента е на 170 000 км напълно реални километри и с пълна сервизна история.
Автомобилът е с бензинов двигател 1.6 (105 к.с.). За съжаление това което срещам, като мнения и отзиви може да бъде синтезирано до (Остави я тази Каризма сглобявана в Холандия, много скъпа поддръжка, троши се, няма части, гори много, не върви) Общо взето все минуси! Тук се надявам някой да каже и позитивите Big Grin 

Много искам и най-накрая да си купя Волво (вярно V70 или XC70) все пак вече съм чичко Tongue
Имам и две малки деца и ме съмнява, че ще събирам целият универсал в колата.
Ще се радвам ако някой ми даде всякаква информация и станем колеги скоро.

п.с. Има ли шанс колата да е без изофикс?
Reply

#2
Smile 
Ами ориентирай се направо към V70 Big Grin, определено повече място има и товари повечко. Мнениеята, които си чул за S40 май са от Агенция ЕЖК /една жена каза/, защото частите категорично не са по-скъпи от аналогичните на немските коли, що се отнася до вървежа и разхода - с този мотор не можеш да се състезаваш, наистина идва малко слабичък за това купе. Но пък ако нямаш претенции по динамиката ще те закара дотам, за където си тръгнал. Преди 13 години имах V40 ТД 90 к.с, купувана от Горубляне и след отстраняване на магариите /гарнитура, биелетки, и дреболии/ 6 години ми служи вярно и безпроблемно, като съм минал над 150 000 км с нея.
Така, че - успех с избора и покупката.
Volvo V 40 TD 98
Volvo S60 2.4D
Reply

#3
Big Grin 
Благодаря колега STEW!
На динамиката не държа много (Карам Астра комби 1,6 на метан  Big Grin  ), Дъража на комфорта и шума или по-скоро липсата на такъв при скорост 100-120 км. 
Рядко карам по-бързо а ще возя и две деца. Дано да успея да си събирам багажа, това май е единственото кето ме спира засега.
Reply

#4
Две деца с багаж в S40. Няма да ти е лесно. 
Колата като цяло не е лоша, но не очаквай кой знае какъв комфорт от нея. С бензиновия мотор може и да е една идея по тиха, но с дизела ще ти бръмчат ушите много дълго време след пътуване. Smile Дизелите при Волво не са от най тихото нещо.

Бутона за аварийните мигачи е култова конструкторска немощ при тези коли. Случва се често да не можеш да изключиш аварийните...
Друга особенност е, че на шофьорската чистачка има едни втулки(или лагери) които като се поизносят чистачката започва да подпира капака и освен, че бели боята, при отваряне на капака се чуват едни звуци... А при затваряне зависи колко е разбита чистачката може и да не може да се затвори капака.
Фарове - ако е с двусекционните(които са и по добрите фарове за 40-ста серия) има една пластмасова планка която изгаря с времето и се чупи. Резултата е фара пропада надолу и не може да бъде регулиран от купето. Имаше в e-bay един англичанин дето беше направил матрица и ги продаваше. Често срещано явление е фасунките да изгорят за късите - сменят се лесно.
По ходовата част рядко създава драми, но е ниска като цяло и трябва да се внимава много при легнали полицаи и неравности да не ударите колата отдолу.
Reply

#5
Благодаря за отговорът ти Tisho. Това което описваш са незначителни неща. Наясно съм, че колата гони 20 години и е невъзможно да не говорим за ремонти, но ми се щеше да получа информация за някакви типични повреди, като тези които си дал. Детски болежки дето се казва.
Reply

#6
Драмата при една 20 годишна кола не са детските болести, умората на материалите започва да се осеща много осезаемо. Тоест винаги може да очакваш нещо да се счупи. И като се има в предвид как се потдържа 20 годишна кола, реално можеш да очакваш от всякаде всичко.
Reply

#7
Е тук се надявах да чуя:
Това е Волво! Материалите са качествени и ще издържат 30 години :-)
На 25-та след 250 000 хил ще смениш - шарнирчета Big Grin
Reply

#8
Имах ван Пежо-огромна работа-сега съм с xc70 с 2 деца и ми е МНОГО тясно и въпреки перипетиите след покупката на xc70 не съжалявам........................все пак помисли за семейна кола дали ще ти е в полза s40 -УСПЕХ.................И изобщо не е чичарска марката Волво-по скоро е тежкарска  Smile за разлика от гъзарските мерцедес и бмв  Big Grin Има разлика между тежкар и гъзар,но това е друга тема
Reply

#9
(06-27-2019, 01:49 PM)TAIF Wrote: Е тук се надявах да чуя:
Това е Волво! Материалите са качествени и ще издържат 30 години :-)
На 25-та след 250 000 хил ще смениш - шарнирчета Big Grin

Ъъъъ...  Huh

На теб какво ти трябва инфо за колата сравнително обективно или гледай сега това е Volvo и нищо не може да му се счупи?
Reply

#10
Хахаха!
Съзнавам, че ще купя кола на цената на смарт фон от висок клас, но все пак :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)