The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Try Slow Down or Shift Up при V8*

#21
Spurs Wrote:
ivobivo Wrote:
bell Wrote:.. Иначе няма да се плашиш - тези 8 километра са си доста кратка дистанция за да се хване реалния разход на 100 км :roll:
Мислиш ли, че ако я мине 13 пъти без прекъсване тая дистанция по 8 км., за да докара едни 100 км. че да хване "реалния" разход цифрите ще са различни...?! :lol:

the real shit Smile
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#22
Сега виждам, че цитата който беше от ivobivo, е станал все едно е от bell... :oops:
Не мога да направя корекция обаче, съжалявам, грешката е моя при копирането на текста.
Поздрави!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#23
Spurs Wrote:Сега виждам, че цитата който беше от ivobivo, е станал все едно е от bell... :oops:
Не мога да направя корекция обаче, съжалявам, грешката е моя при копирането на текста.
Поздрави!
разбрах те, но калкулацията ти е правилна и води точно към the real shit в резервоара Smile

Поздрави!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#24
Да повдигна темата и аз. Днес нагоре по ТВ кула реших и аз да изчистя дросела и автомата върна направо на втора. Появи се това съобщение (Slow Down or Shift Up), но отгоре забелязах иконка за ниво на налягане/темп. на течност някаква. В първия момент реших, че е нещо по АСК да не е прегряла, но съобщението изчезна след минута само. Няма никакви промени в динамиката на маторя.


Attached Files Thumbnail(s)
   
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#25
а какво показват тези 73 градуса по Фаренхайт на снимката - предполагам външна температура. Иначе имаш ли CFE да видиш другите градуси?

Sent using Tapatalk
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#26
Тая икона е за температурата на антифриза. Честно казано, малко ми е странно, че се е появила в комбинация с shift up съобщението. Някак не виждам общо, ама кой ги знае тия шведи какво им се е въртяло в главите като са го писали това съобщение.

Не се плаши, почти съм сигурен, че си ударил същият бъг като мен, разпространен при V8. Откакто ми се появи когато пуснах темата, никога повече не е излизало (чук, чук). А колата се карано супер редовно мАжката на пИдала.
Reply

#27
Quote:Да повдигна темата и аз. Днес нагоре по ТВ кула реших и аз да изчистя дросела и автомата върна направо на втора. Появи се това съобщение (Slow Down or Shift Up), но отгоре забелязах иконка за ниво на налягане/темп. на течност някаква. В първия момент реших, че е нещо по АСК да не е прегряла, но съобщението изчезна след минута само. Няма никакви промени в динамиката на маторя.
Bell, по-малко ги ръчкайте тези коли. То върви ама си има душичка. 
Колата загряла ли беше? 22 градуса Целзий изглежда е на антифриза. Да си карал колата на ръчен режим?
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#28
Инфо за снимката - свалих я от някакъв хАмерикански форум, тъй като не се сетих да снимам моята грешка, а и тя изчезна след 5 мин. Иначе иконката е същата!
Както казах до сега АСК не беше набивала на толкова ниска предавка при кикдаун и изведнъж от 1500 - 2000 оборота отиде на 5500 и горница. Може би от това компа ме е предупредил да не се ебавам с Ямахата Smile

п.п. иначе веднага като ми излезна иконката включих на телефона CFE със живи данни от колата и антифриза излезна 97 градуса, т.е. нищо драматично ...

След това си я порязвам лекинко, но не ми е вадила таковинка съобщ. Smile
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)