The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S40/V50 2.0D букса към клапан на турбото

#1
Здравейте, имам въпрос, откъде мога да намеря нова букса за клапана на турбото (тази от снимките)? На самата букса пише само "145" и не мога да я намеря по продуктов номер защото не го знам.

Малко по-подробна информация, търся буксата защото от около 2 месеца колата губи мощност без абсолютно никаква индикация като основно го прави при продължително шофиране с висока скорост, но не всеки път, а един път се случи и в града, общо взето от ония кофти проблемите, които се появяват когато си искат. След диагностика (при Калин в студентски), установихме, че записва грешка в контролиращия клапан на турбото, сменихме го с нов. Проблемът продължи да се появява, като нещо което забелязах е, че като разшавам кабела към клапана, разкача и закача буксата, проблема изчезва за някакво неопределено време. Тъй като кабела беше увит целия в изолирбанд го развих и се оказа че самия кабел е прекъснат, закарах колата в сервиз, там диагностиката пак показа същата грешка, махнаха прекъснатия кабел и запоиха нов който започва от буксата и се закача към уж здравата част на стария, където влиза навътре в инсталацията. Проблемът изчезна за едни 1000км , но в неделя на връщане от море пак се появи, по същата процедура разкачих буксата, разшавах връзките, увих новата част от кабелчето с изолирбанд и си продължих пътя без проблеми (около 250км). От тук имам 2 идеи, едната е буксата да е зле, 2та в другия сервиз, където слагаха новото кабелче да са си оставили ръцете.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#2
Здравей, не мисля, че е добра идея да запояваш кабели, които са в близост до двигателя, възможно е (и доста вероятно) от високата температура и вибрациите спойката да се прецака.
Reply

#3
Потърси тази букса или втора употреба или в Мото Пфое
Reply

#4
Здравейте, след дълго лутане в гореспоменатия проблем в крайна сметка смених буксата с чисто нова, поръчана от мото-пфое волво, като самата смяна я направи уж добър ел майстор, но след нея вече проблемът е абсолютно постоянен, грешката, която записва на контолиращия клапан не се чисти, без значение дали колата е запалена или само на контакт, което ме навежда на мисълта, че наистина е електрически проблем, като вече нямам идея откъде. За целта моля ако някой може да ми препоръча добър майстор в София по електрониката и инсталациите в колата, който има опит с Волво и познава схемите.
Reply

#5
Здравей, колега разходи се до сервиз В+3, те се занимават предимно с Волво, може да ти помогнат. Потърси им адреса в интернет ще ти излезе. Успех!!!
Reply

#6
След намесата на B+3 се оказа, че новият кабел и букса са дефектни. Явно дори това, че съм поръчал оригинална част от Мото пфое вече не гарантира, че ще е читава. За сега проблемът изглежда оправен, надявам се вече окончателно.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)