точно така.....аз се колебая дали да я запаля или да сменя всичко.....разликата не е съществена=диагностиката не е чувала нищо и не показва нищо и остава да сменя всичко наред,което ще ми коства.........................ай смятайте,ако я запаля ще си остана с 10 000 евро назад,ако сменя всичко ще съм вложил още толкова понеже съм в Германия=как бихте постъпили вие...............
.....................без майни мисля да мина
Симптомите за да угасне една кола в движение в моя случай и после да не пали и след ден два си пали и 1000 или 2000 км няма проблем,а те са МНОГО и когато диагностиката не засича нищо.........е как да засече тя си е пушка 2000 км.или да си карам редовно с лаптопа закачен до момента в който ме изненада,,,,,,е ще изпъкна поне пред мерцедес и бмв с големите дисплеи навигации
..... и имам страх да не ме изненада насред Александер плац Берлин и си виси пред блока и не знам какво да правя с нея.....обмислям варианти и брой симптоми от рода на кабели,букси,дюзи,помпа в резервоар,няколко на брой датчици,компютри...................сега...да я запаля с туба бензин и да я излежа,че ще ме окошарят или да сменя всичко............истински ми се иска да ударя от тото и после да ударя и нея в някоя стена....ама с чучело вътре,че вече никак не вярвам и на прословутата и сигурност след като по немските форуми реват като магарета от проблеми с модели 2017 и 2018.................абе извинете ме........................................нема такова чудо,нема такава кола
,че накрая колега ме извини за намесата в темата ти,но със сигурност ще придобиеш представа какво е ПРОБЛЕМ с Волво и какво е да ревеш като немците с модели 2017 2018 и отговор и оторизиран сервиз да не може да ти даде,ако това ще те,ще ни успокои.........