The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с терсене на Волво с40 2007

#1
Здравейте, имам следния проблем- колата е 2.0,136, при включване на климатроника цялата кола започва да се тресе. На 1700 до 1900 оборота без мн подаване на газ започва едно придърпване сякаш ще угасне колата. На 4 диагностики грешки няма. На Вида показа 3 и 4 дюза , днес са сменени със 100% работещи и проблема е същия. Колата мени разход постоянно като нафтата е само от Ромпетрол и шофирането е еднотипно. Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели... Благодаря.
Reply

#2
Здравей, колега относно придърпването между 1800-2000 оборота смени датчика на актуатора на турбото него диагностика не го хваща освен на живи данни да видиш, че точно в този момент не управлява турбото както трябва. А относно тресенето когато включваш климатика първоначално моите съмнения са, че идват от маховика защото моя е почти заминал и ги прави това притрисане. Успех!!!
Reply

#3
Първоначално там се хванаха майсторите,та смених комплект маховик и съединител и проблема остана същия...
Reply

#4
Предината ми кола беше такава и подобен проблем. Как ли не я гледаха, какво ли не я правиха различни майстори и единствеата грешка, която записваше беше за ЕГР. Купих чисто нов ЕГР - същото. Няма оправия, докато не изгуби мощност - работеше на 3 цилиндъра и спря точно в на майка си в трънкината  Big Grin Оказа се компютъра на двигателя - беше се прекъснала магистралата към единия от цилиндрите. Купих нов компютър, сложиха му стария софтуер и заспа. Странното беше, че повече придърпваше при включен климатик (поне аз не намирам никаква логика). На друго прекъсващо волво със същия двигател проблема беше при кабелчетата на буксите на дюзите. 
Другото С40 1.6Д прекъсваше от единия от датчиците на коляновия вал - сменихме ги и двата.


Само на пуснат климатик ли го прави? Ако е така - демпферна шайба?
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
Reply

#5
Big Grin точно така.....аз се колебая дали да я запаля или да сменя всичко.....разликата не е съществена=диагностиката не е чувала нищо и не показва нищо и остава да сменя всичко наред,което ще ми коства.........................ай смятайте,ако я запаля ще си остана с 10 000 евро назад,ако сменя всичко ще съм вложил още толкова понеже съм в Германия=как бихте постъпили вие............... Cool  .....................без майни мисля да мина  Angel

Симптомите за да угасне една кола в движение в моя случай и после да не пали и след ден два си пали и 1000 или 2000 км няма проблем,а те  са МНОГО и когато диагностиката не засича нищо.........е как да засече тя си е пушка 2000 км.или да си карам редовно с лаптопа закачен до момента в който ме изненада,,,,,,е ще изпъкна поне пред мерцедес и бмв с големите дисплеи навигации  Big Grin ..... и имам страх да не ме изненада насред Александер плац Берлин и си виси пред блока и не знам какво да правя с нея.....обмислям варианти и брой симптоми от рода на кабели,букси,дюзи,помпа в резервоар,няколко на брой датчици,компютри...................сега...да я запаля с туба бензин  и да я излежа,че ще ме окошарят или да сменя всичко............истински ми се иска да ударя от тото и после да ударя и нея в някоя стена....ама с чучело вътре,че вече никак не вярвам и на прословутата и сигурност след като по немските форуми реват като магарета от проблеми с модели 2017 и 2018.................абе извинете ме........................................нема такова чудо,нема такава кола  Huh,че накрая колега ме извини за намесата в темата ти,но със сигурност ще придобиеш представа какво е ПРОБЛЕМ с Волво и какво е да ревеш като немците с модели 2017 2018 и отговор и оторизиран сервиз да не може да ти даде,ако това ще те,ще ни успокои.........
Reply

#6
Здравейте, придържането го има и без климатика,но по осезаемо е с вкл. На какви ли не диагностики я карах само на едно място ми каза Дюзи, смених ги и същото. Интересното е че проблема се появява когато е без климатик когато тя си реши ,мога да мина над 1000 км и да няма проблем и на другия ден да започне непрестанно да го прави. Егр и дпф са гледани с Вида работят.
А за колегата със запалването на колата няма проблем че изказваш мнение , на мен това ми е 5то подред Волво и първо с което имам някакъв проблем. Предишните освен обслужване и дискове с накладки нищо не съм пипал. Късмет просто.
Притеснява ме да не ме остави някъде на кофти място.
Един майстор казва че проблема може да е вътре в двигателя ,нагоряло или разбито бутало,но колата върви много добре (поддържам 190 км) без никакъв проблем.
Reply

#7
Това с притеснението да те изостави колата на кофти място е най големият ми кошмар,защото при мен е само такова място  та дори и с постоянно включена вида да карам само за 5 мин, да спра и ще задръстя с километри  Cry
Reply

#8
В момента съм на път ,със сменени две дюзи колата се държи супер зле и то без климатик, а разхода със 100 км в час е 8 само извън града...
Reply

#9
Здравейте, колеги да допълня към темата колата е качила нивото на маслото,но не мирише на нафта...
Reply

#10
Има само два варианта да ти го качи... Антифриз или нафта. Предполагам и в двата случая трабва да се пресече. ДПФ-а в каво състояние е, ако изобщо е там Smile? При незиправен ДПФ, знам че вкарва нафта в маслото. А щом имаш завишен разход на нафта, а антифриза си е наред....
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)