Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Симптоми за тръгнала рейка
#1
От известно време имам наблюдение за управлението на S80 P3, и че нещо не ми е много комфортно.
Най-вече по неравности от типа на павета и неравен паваж. Кормилото рЕзко се ориентира по камъните (криви се)
Иначе на асфалт колата е пушка и си завива на 6. Имах проблеми с хидравличната помпа и я смених защото виеше ужасно.
Малко преди това пък ми блокира едната паразитна ролка и от там реално нямах хидравлика, докато се прибера до в къщи и се съмнявам дали за тези 2-3 км. каране на твърд волан не съм тръгнал да разбивам рейката ...
В МП ми загатнаха, че е леко "тръгнала", но при цените на тази част твърдо съм решил да карам така за сега Smile

Филмирам ли се или това кривене по неравности е симптом?
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Цитирай
Thanks given by:
#2
Карай, не се филмирай. Докато не протече видимо, няма нужда да се тормозиш. Твоята рейка вероятно се влага и в Мондео, но трябва по номер да се провери. Цена на нови е от порядъка на 700-1200лв, не е толкова страшно. Има и опция за рециклиране. Имам една "чисто нова" свалена, но с явно заминали гумички, защото тече.
VOLVO
V70 AWD 97 193hp
144 70 82hp

--------------------
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06170
940 95 122hp

Цитирай
Thanks given by:
#3
Преди 6 години моята протече, помпата зави като чакал и закарах колата в сервиз. За 600 лева я рециклираха в Техническия университет като това е труд + рециклиране и реглаж предница. Вече 100к километра нямам грижи.
Volvo V 40 TD 98
Volvo S60 2.4D
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)