The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ НА S60 2.5 T

#1
Здравейте,колата е на 210000 аз я карам вече 80 000 км и се чудя дали не е време за смяна на съединител . От известно време при натискане на педала се чува едно скърцане ,не забелязвам колата да пребоксува или други признаци  освен това скърцане и ,че педала е доста тежък ама той май си е все такъв ..
Интересуваме,ако тръгна да сменям колко приблизително излиза ремонта с маховик и без маховик. на 200000 едва ли няма да има нужда за смяна и на маховик де .. Smile
Reply

#2
Съединителя можеш да го разбереш лесно.Слагаш на 5 скорост със 100км/ч подържаш и рязко подаваш газ.Ако ускорява си окей.Ако не ускорява и стрелката на оборотомера бяга значи е тръгнал.Маховика трака яко на празен ход и се чува отпред в ляво силен гаден звук.Като трака и натиснеш педала,трябва да изчезне.
Reply

#3
Разбит маховик на бензинова кола е рядкост.
Трябва да е на много километри и поне веднъж сменян съединител.
При износване на съединителя педала става твърд и доста тежък за натискане. Ако си много упорит накрая нещата приключват със спукана долна помпа на съединителя(лагер-помпа). И колата на репатрак до сервиза.
Като сменяш съединителя смени всичко, лагер-помпа, притискателен диск и феродовия. За да си спокоен следващите 150-200 000км.
Reply

#4
(08-29-2019, 06:53 AM)Tisho Wrote: Разбит маховик на бензинова кола е рядкост.
Трябва да е на много километри и поне веднъж сменян съединител.
При износване на съединителя педала става твърд и доста тежък за натискане. Ако си много упорит накрая нещата приключват със спукана долна помпа на съединителя(лагер-помпа). И колата на репатрак до сервиза.
Като сменяш съединителя смени всичко, лагер-помпа, притискателен диск и феродовия. За да си спокоен следващите 150-200 000км.
Другия вариант е  с доливане. Излиза по евтино от репатрака. Така стигнах от Търговище до София.  Wink
Reply

#5
Здравей Колега, 

Аз го играх този филм. Сменяш притискателя, феродовия и лагер помпата. Не е страшно.. Педала стана супер мек при натискане. Около 500+ излезе всичко.
Reply

#6
благодаря на всички писали по темата . Колата върви,ускорява добре ,педала не е твърд само това скърцане ме притеснява и имам чувството се появява в горещините . Не знам дали някъде не е за смазване за да изчезни това скърцане при натискане на педала
Reply

#7
Здравей колега,
това скърцане на педала на съединителя си е характерно за платформата и не трябва да те притеснява. Аз като взех моята педала скърцаше и се притеснявах като теб, но вече 170К км навъртях (скоро стана на 330К км) и няма други проблеми освен скърцането. Опитвах да смажа с грес гадната пружина, но всичко е временно - след няколко дни пак започва да скърца. Писал съм и тук и съвета от колегите беше в общи линии просто да свикна със скърцането - от тогава просто съм го игнорирал.
Карай си колицата със здраве и дето се вика "това да и е проблема" Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)