The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $thumblist - Line: 1033 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1033 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Историята по изграждане на най бързото Volvo в БГ.

#1
Две години упорит труд,много четене,много нерви и един прекрасен рзултат.
Всичко това не без любезното съдействие на съфорумци,Приятели и фенове на марката.
Много от Вас вече познават колата на живо,но си е редно да има и тема в този форум,защото именно това е Нашият форум.
Коата в момента е 420 коня на колела,460 нютонметра.От 0-100 км/ч е за 4,3 секунди,а за 500 метра развива 238 км/ч.
Доказано с G-Tech измервания и дино графики.
Посках ги и го постигнах.Постигнах и повече,слагайки уникален спортен компютър,който има 3 работни карти.Нормален режим за приджижване по пътищата,тренировъчен режим със завишени параметри на надув и контрол и спортен режим за писта с максимални параметри,контролирани от 4 ри датчика за детонация в ДВГ.
След всички конверсии,колата успешно премина Технотест,има сертификат и от Министерството на транспорта,променихме и регистрацията в КАТ.Получи и TUV сертификат и може да се движи свободно на всякъде в БГ и по светът.


Attached Files Thumbnail(s)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
Reply

#2
Ultimate sleeper - искам я, но моля за мен да е без лепенките за да е съвсем под прикритие Wink ... страхотно е станала и огромно евала за труда и професионалната работа

Sent using Tapatalk
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#3
Като фен на марката получавам душевен екстаз от такива новини и гледки.
Поздравления, Вальо.
Volvo V 40 TD 98
Volvo S60 2.4D
Reply

#4
Ааааа виждам,че си градски-ако нямаш нищо против дай ми координати на лични с молба само да ме повозиш Big Grin  Живея в чужбина,но през отпуските може да ми направиш кефа па после почерпката от мен покрай плажа Cool 
Евалла за хъса !
Reply

#5
(08-31-2019, 06:58 AM)ivobivo Wrote: Ultimate sleeper - искам я, но моля за мен да е без лепенките за да е съвсем под прикритие Wink ... страхотно е станала и огромно евала за труда и професионалната работа

Sent using Tapatalk

Винаги може да я имаш,но цената може категорично да Те спре...Проекта до тук,със личният ми труд,трудът на Приятелите ми и да не забавим най-вече спонсорите надминава 32 евра.
Какво прави толкова скъпа колата :
- Пълна ревизия на шаси по отношение на стареене и ръжда;
- Двигател подкован за мощност до 700 коня.(рейсингови бутала,сегменти,биели,лагери)
-Качествена спортна електроника;
- Колектори изпълнени до милиметър.(всеки един изпускател е с равни рамери на останалите);
-Генерация изцяло от неръждавейка,включително и спортните гърнета;
-Турбо пътища от дуралуминиева тръба+най добрите снадки;
- и ред други детайли,които се виждат от снимките...

Поздрави и ако имаш желание пиши,имам и резервен мотор в цената.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#6
Вальо, поздравления най-вече за желанието и възможността на този проект!
Возил съм се в колата и съм сигурен, че си я донастроил как си требе. Smile

Но много ми се иска клипче на пътя, как на предно прави 4.3 сек. от 0 - 100. Не на дино!

Ако наистина го прави имаш бутилка "Ардбег" от мен! Smile

Поздрави!
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#7
(09-02-2019, 04:47 PM)bell Wrote: Вальо, поздравления най-вече за желанието и възможността на този проект!
Возил съм се в колата и съм сигурен, че си я донастроил как си требе. Smile

Но много ми се иска клипче на пътя, как на предно прави 4.3 сек. от 0 - 100. Не на дино!

Ако наистина го прави имаш бутилка "Ардбег" от мен! Smile

Поздрави!


Както казах,данните са от измервания на писта със G Teh - GPS уред,а не на дино стенд.До новите резултати,доведе спортното ока1ване,неговата правилна настройка,както и по големият надув на турбото(когато Те возих през март на пистата,надувът бе 0,7 бара,сега сме на 1,4 и разликата е убийствена).Колата тръгва от 2800 оборота,при смяна на предавките,оборотите почти не падат.

Скоро ще ма отново тестове на писта Калояново и може спокойно да носиш бутилката,малко хайвер(може и тарама,не сме махнаджии)...
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#8
Газ ще слагаш ли? Smile)))) Бъзик. Поздравления, за желанието и възможностите.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#9
Поздравления колега за хвърлените пари.но явно ги и маш доста в  излишък понеже за мен това са пари на вятъра.За мен си и избрал съвсем неподходящо купе и с него едва ли това ще е най-бързото Волво тези показания от 4.3сек.до 100км/ч.си залагам главата че с предно само нема да ги постигнеш.Трябваше да се ориентираш към купето S/V40 T4 доста е по-лекичко и аеродинамично.Познавам хора с такива Т4ки за който залагам няколко каси бири че ще ти скъсат г.....зо и на ускорение и на макс.скорост летящ старт на каквото дисциплина кажеш с тази щайга .Та само исках да ти кажа можеш само да си мечтаеш и верваш сам че твойто е и ще бъде най-бързото Волво. В момента в София даже има една такава Т4 на 500к.с. е.  ПОЗДРАВИ! Smile
Reply

#10
(04-29-2020, 06:14 AM)darin velev Wrote: . . .

Ебати коментара. Сигурен съм че на автора на темата.. и на всички останали хора по света им дреме дали за теб тия пари са хвърлени на вятъра или не.


Към автора на темата: колата изглежда много симпатично, обожавам дърти квадратни слийпъри. Хареса ми проекта, снимките, резултатите. Само ще те посъветвам да се въздържаш от реплики като "най-бързото в България", все пак не е 800 коня на гуми и моля те, не наричай Mega-та "уникален спортен компютър". Да беше сложил Motec, да си позволиш да избухнеш с тая реплика.

Колата изглежда и вярвам върви страхотно, нека е "щайга", просто гръмките изказвания винаги правят несериозно впечатление.

Поздрави!
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)