Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Препоръки и забележки към Мото Пфое - сервиз VOLVO
#1
Star 
Уважаеми колеги,миналата седмица бях в новия комплекс на Volvo към Мото Пфое - София,където се срещнах с Управителя  Г-н Ивайло Петров,Началник-сервиза Владимир Пашкулев и познатият на повечето от нас Роби.Отворени са за диалог от всякакво естество и ме помолиха да пусна тема за препоръки и забележки към сервиза,с цел подобряване на удовлетвореността,което е от взаимен интерес!Комплексът наистина  на много високо ниво във всяко отношение,а цените на резервните части и консумативи са под средноевропейските за официален дилър на марката.Постоянно се пускат промоционални артикули,които в някои случаи са на по-ниски цени от части втора употреба!Това не е реклама! Нека всеки,който има някаква идея,препоръка или забележка,да я сподели тук,а аз ще имам грижата да им я предам!Те също имат достъп и се надявам да следят и тук. Много моля само за сериозни мнения от колеги,които  реално имат преки впечатления!
Аз имам две препоръки(за сега):
  1.Да си оптимизират графика така,че като запишеш час ,в рамките до 30 минути автомобилът ти да бъде вкаран в сервиза. Последния път бях записан за 9,00 часа, а до 10,30 колата беше отвън на паркинга.Случвало ми се е и да чакам и повече,а като се има предвид локацията и липсата на логистика,определено си е проблем - всеки гони време и планове.
  2.Да се възстанови страницата с онлайн-проверката на цените и наличностите на резервни части,за което впрочем получих уверението,че е сред приоритетите им.
 Ще се радвам повече колеги да вземат отношение!
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#2
Много добра тема! Ще започна с негативните неща.

1. Потвърждавам проблема с чакането, макар да имаш записан час в сервиза. И на мен ми се е случвало повече от час и половина да не приемат колата.

2. Бавна поръчка на части на място. Това и някакъв тъп софтуерен проблем, но при последното ми посещение се наложим да чакам 40 (!) минути за да отпечатим фактурата. Момчето беше много отзивчиво и виждах, че просто нищо не може да направим. Системата казва "нье".

3. Отдалечена поръчка на части. Отново да ви похваля хората, които отговарят за резервните части - много учтиви и търпеливи. Обаче редовно се случва някоя част да я няма налична и да трябва да се поръча. Това ОК, но за това се иска капаро (пак ОК), което трябва да дойда на място да платя - не е ОК. И като реша да го направя - виж т. 2. Създайте начин да мога да извърша цялата поръчка и плащане отдалечено.

4. Цената на софтуера за смяна на език на таблото. Сега, няма да коментирам цените на частите. Разбирам - все пак официален сервиз, качествени части и прочее. Обаче 400лв (!) за софтуер, който да смени 15 съобщения е нелепо. Ако имате нужда да пишем до шведите, защото те са определили тази цена - с удоволствие ще помогнем. Не може копие на софтуер да струва колкото едно обслужване.

Иначе новия шоурум има много положителни неща. Отзивчив персонал, място да седнеш да почакаш, доставка на части дори за коли извън гаранция, разумни цени за доста неща (масла, филтри, софтуер за навигацията).
Цитирай
Thanks given by: pliva
#3
(09-14-2019, 08:12 AM)pliva написа: Уважаеми колеги,миналата седмица бях в новия комплекс на Volvo към Мото Пфое - София,където се срещнах с Управителя  Г-н Ивайло Петров,Началник-сервиза Владимир Пашкулев и познатият на повечето от нас Роби.Отворени са за диалог от всякакво естество и ме помолиха да пусна тема за препоръки и забележки към сервиза,с цел подобряване на удовлетвореността,което е от взаимен интерес!Комплексът наистина  на много високо ниво във всяко отношение,а цените на резервните части и консумативи са под средноевропейските за официален дилър на марката.Постоянно се пускат промоционални артикули,които в някои случаи са на по-ниски цени от части втора употреба!Това не е реклама! Нека всеки,който има някаква идея,препоръка или забележка,да я сподели тук,а аз ще имам грижата да им я предам!Те също имат достъп и се надявам да следят и тук. Много моля само за сериозни мнения от колеги,които  реално имат преки впечатления!
Аз имам две препоръки(за сега):
  1.Да си оптимизират графика така,че като запишеш час ,в рамките до 30 минути автомобилът ти да бъде вкаран в сервиза. Последния път бях записан за 9,00 часа, а до 10,30 колата беше отвън на паркинга.Случвало ми се е и да чакам и повече,а като се има предвид локацията и липсата на логистика,определено си е проблем - всеки гони време и планове.
  2.Да се възстанови страницата с онлайн-проверката на цените и наличностите на резервни части,за което впрочем получих уверението,че е сред приоритетите им.
 Ще се радвам повече колеги да вземат отношение!

Подкрепям точка 2.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Дам, да запиша час за филтри и масло за зората на деня и колата да е готова в края на деня, не е добре... Предвид сериозното пътуване с такси до там е бая време и пари.
Отделно последния път след смяна накладки на следващият ден видях, че съм с една стабилно надрана джанта, явно при монтаж/демонтаж някой не се беше справил с пистолет. Уж се прави опис при приемане, би трябвало и преди издаване, не би трябвало аз да обикалям с фенерче, когато си получавам колата, за да видя, че няма щети в сервиз на Volvo Cars (е ако отново ходя там, със сигурност ще се случи) .
Цитирай
Thanks given by:
#5
Народа си го е казал "Със стари к...ви, нов бардак не се прави".
Аз лично съм скептичен, че каквото и да било се е променило.
Понеже ми е наблизо и за да не звуча хейтърски може да отскоча за някой дребен проблем, да се направя на таен клиент.
Между другото. Приемчиците старите ли са?
Цитирай
Thanks given by:
#6
(09-24-2019, 11:58 AM)ogo написа: Народа си го е казал "Със стари к...ви, нов бардак не се прави".
Аз лично съм скептичен, че каквото и да било се е променило.
Понеже ми е наблизо и за да не звуча хейтърски може да отскоча за някой дребен проблем, да се направя на таен клиент.
Между другото. Приемчиците старите ли са?
Да.Деян и Мартин.
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#7
Сервиза като цяло ми хареса, локацията е друга тема(трябва да организират някакъв транспорт до града).
Сайта им е малко постен - няма нищо за сервиз.
Бариерата и паркинга ОК, обаче във фоайето няма машина да си платиш!?! ( 1 лев за 10-15 минути моя беше толкова), а и никой не ти казва че се плаща и ми се наложи да се връщам. Служителят беше така добър да ми вдигне бариерата без да плащам.
Най-вероятно имат липса на персонал защото този който беше на касата след това дойде на щанда за рез. части(същият ми вдигна и бариерата).
[Изображение: ab284339.gif]
[Изображение: ab284340.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#8
(10-01-2019, 07:46 PM)zorba написа: Сервиза като цяло ми хареса, локацията е друга тема(трябва да организират някакъв транспорт до града).
Сайта им е малко постен - няма нищо за сервиз.
Бариерата и паркинга ОК, обаче във фоайето няма машина да си платиш!?! ( 1 лев за 10-15 минути моя беше толкова), а и никой не ти казва че се плаща и ми се наложи да се връщам. Служителят беше така добър да ми вдигне бариерата без да плащам.
Най-вероятно имат липса на персонал защото този който беше на касата след това дойде на щанда за рез. части(същият ми вдигна и бариерата).

Да,прав си за паркинга!Може би е най-удачно като на МОЛ-овете - до 1 час или поне 1/2  да е безплатно - пазаруваш и излизаш. За персонала явно такъв момент си улучил,иначе на резервните части е едно момче,на касата е дама.
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#9
Здравейте колеги.
Накратко за МП. В Понеделник 30.09се обадих за записване на час за смяна на ремъци ролки, масла ДВГ и АСК на ХС90. Бяха много отзивчиви и ми записаха час за днес 02.10 за 8ч. Дори ми казаха че цената ще е около 1400 лв. и в нея е включен безплатен ъпдейт на софтуерните, ако съм искал. Да, разбира се че искам. До тук добре
В 6ч. днес се чухме, колата е готова и цената е 1800 лв?!?
Чудя се какво да правя, наистина...утре отивам да си взема колата. 
Благодаря
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)