12-14-2018, 05:37 PM
Мерси Жорка, ясно. Някой ден ще ги чуя тези Динаутота, че ми става все по любопитно. :mrgreen:
4.4.. there is no replacement for displacement!
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
XC90 бензин (2.5T) AТ размисли/нужда от съвет/бъдеща покупка
|
12-14-2018, 05:37 PM
Мерси Жорка, ясно. Някой ден ще ги чуя тези Динаутота, че ми става все по любопитно. :mrgreen:
4.4.. there is no replacement for displacement!
12-14-2018, 07:09 PM
Аз съм с динаудио на хц 70. Качествено е озвучаването като за мен липсата на изкривяване, гъгнене, брум при голямо усилване на звука е истински кеф. Ползвам Parrot за връзка с телефона чрез aux -а поради липсата на фабричен блутут.
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70 VOLVO C 30
Здравейте колеги,
наскоро закупих Волво XC 90 2.5Т и ще се наложи да му правя основен ремонт на двигателя, защото гори от смяна до смяна към 6 - 7л масло . Въпроса ми е дали са сполучливи тези ремонти, и също така ако някой е правил и се е интересувал да ми каже ориентировъчна цена, защото до момента имам много различни мнения и незнам кое е адекватното, от 1к до 3к стигат,та мисълта ми е за 1к ми се струва прекалено евтино а 3к доста пък скъпо ми се вижда. Като цяло каквато и информация да имате ще ми е полезнa. Благодаря педварително (10-08-2019, 07:34 AM)petar Wrote: Здравейте колеги, Я ни осветли първо кой ГОУЕМ майстор ти каза, че мотора ти е за ремонт??!?!, че да не ходим при него. Само не ми казвай, че си готов да хвърлиш 3 бона щото някой си е бъркал в носа и ти е казал, че трябва да му дадеш няколко хилки. (убеден съм че не си правил диагностика) --- Аз съм със същия мотор и си гори 6-7 литра от смяна до смяна още от нов. Това си им е детска болест на тези двигатели. Разхода по степени на вероятност са: 1. Запушена картерна вентилация. (най-често) 2. Проблемна турбина. (често) 3. Проблем със самия двигател. (почти никога) --- Ей ти едно образователно видео. Дано разбираш руски. Двигателя на практика е същия. Какие проблемы случаются у шведских моторов? Разборка "турбопятерки" Volvo 2.0T (B5204T5) ---- И да знаеш, че ми дължиш едно ходене на скъп ресторант
10-11-2019, 03:41 PM
2,5T5 със сменена турбина и картерна вентилация. 0W40 масло - германски Castrol или френски Motul, но най-вече Сastrol. Двигател приближаващ 300 000км. Гори масло от смяна до смяна около 2,5 литра. Сменям маслото на 5 000 - 5 500 км. Колата се кара яко. 5000 км се изминават на всеки 4 месеца. Един от факторите за разхода е високата температура. Самото масло през горещ летен ден в градски условия може и достига 120 градуса. Нормално температурата му се движи около 100 - 110 градуса. Това е в картера, което означава че достига и по - високи температури от горните из двигателя. Изпарява се или става много тънко и заминава. Такъв е двигателя. Антифриза нормално държи 87-89 градуса, но въпреки това мотора си е горещ. Забелязъл съм нещо - когато сменя маслото първите 1000 - 1500 км не го пипа, но после тръгва да го харчи. Така че и от маслото зависи. Затова го сменям на 5000км, нямам доверие че ще трае. Другото е че уплътненията на клапаните остаряват и започват да пропускат масло от там.
Такъв е двигателя.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
(10-11-2019, 03:41 PM)che4ef Wrote: 2,5T5 със сменена турбина и картерна вентилация. 0W40 масло - германски Castrol или френски Motul, но най-вече Сastrol. Двигател приближаващ 300 000км. Гори масло от смяна до смяна около 2,5 литра. Сменям маслото на 5 000 - 5 500 км. Колата се кара яко. 5000 км се изминават на всеки 4 месеца. Един от факторите за разхода е високата температура. Самото масло през горещ летен ден в градски условия може и достига 120 градуса. Нормално температурата му се движи около 100 - 110 градуса. Това е в картера, което означава че достига и по - високи температури от горните из двигателя. Изпарява се или става много тънко и заминава. Такъв е двигателя. Антифриза нормално държи 87-89 градуса, но въпреки това мотора си е горещ. Забелязъл съм нещо - когато сменя маслото първите 1000 - 1500 км не го пипа, но после тръгва да го харчи. Така че и от маслото зависи. Затова го сменям на 5000км, нямам доверие че ще трае. Другото е че уплътненията на клапаните остаряват и започват да пропускат масло от там. 1:1 е и при моя двигател. Първите 1000-1500 почти не пипа и после започва постепенно да нараства, до към 400 мл на 1000 км и се стабилизира на тази отметка. Сменям го на 10-12 000 км. Горе-долу веднъж годишно. Колата през 90% от времето се кара извънградско (съботно-неделно) Смених картерната вентилация, но не помогна. Сега на ред е турбината. В Дунев ми развиха твоята теория и ме посъветваха да сложа "по-гъсто" масло - 5-40 (0-30 по книжка ). В момента карам с Валволин 5-30 (пак по съвет да мина на "по-гъсто".) ---- Иначе интернета е пълен със всякакви теории, но едно е ясно. това си е хроничен проблем на този мотор. ---- Честно казано единственото ми притеснение е да не се задръсти катализатора, от там да започне да връща горещи газове и да прегорят изпускателните клапани. Иначе горенето на масло си е балсам за двигателя, навремето карах МЗ и задължително сипвах масло в бензина
10-11-2019, 05:46 PM
Колеги, какви са тия стряскащи цифри за горене на масло - 2, 3, 6, 7 литра от смяна до смяна.... Това е потресаващо. От смяна до смяна на масло доливам между 0,5 и 1 литър. Сипвам Total 9000 5/40. Сменям маслото на 12-13 хиляди км. Има нещо гнило при вас.
(10-11-2019, 05:46 PM)simeonof Wrote: Колеги, какви са тия стряскащи цифри за горене на масло - 2, 3, 6, 7 литра от смяна до смяна.... Това е потресаващо. От смяна до смяна на масло доливам между 0,5 и 1 литър. Сипвам Total 9000 5/40. Сменям маслото на 12-13 хиляди км. Има нещо гнило при вас. Късметлия То че при нас има нещо гнило и ние си знаем. Въпросът е, че не знаем кое е изгнило -- Моята поне е с пълна сервизна история и виждам, че този проблем си го има по рождение. Във Фото-Мое неуспешно са се борили до към 70 хил км, (когато са сменили турбината) и явно са се отказали. (аз я купих на около 100 000) Явно някой швед е бил прекрал с водката при сглобката или някое китайче много е било уморено при производството на частите |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |