The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно палене от първия път

#21
Продължавам с размислите по този проблем. Тъй като джипа е с газов инжекцион, бензин се зарежда сравнително рядко /приблизително веднъж на 2 месеца/. Направи ми впечатление, че когато заредя „свеж“ бензин започва да пали по лесно. Струва ми се, че посочения проблем започва да се появява, когато бензина вече е позастарял и нивото му е спаднало.
Та си мисля дали пък точно от стар бензин не идва дискутирания казус. Вероятно се получава конденз, вода и т.н. Всъщност подобно нещо ми се е случвало и с един предишен автомобил. Като поостарееше бензина и трудно палеше, а и не работеше добре колата.
Reply

#22
Здравей колега на 99% съм сигурен,че проблема ти идва от изпарителя.
Reply

#23
Във ВИДА би трябвало някъде в живите данни да има стойности в % на нещо наречено LTFT (long term fuel trim). Може ли някой от колегите, който има проблем с паленето да види какъв процент дава при него?
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#24
Big Grin 
И аз имам същия проблем на 2.5Т XC90. От първия път или не пали, или няколко сегунди работи на 3 4 цилиндъра. 
Испарителя го смених и няма подобрение. Сега мисля да пробвам да сменя горивния филтър и да видя дали ще има подобрение. Ако и това не помогне, се насочвам към дебитомера или горивна помпа.   Huh
Reply

#25
Quote:И аз имам същия проблем на 2.5Т XC90. От първия път или не пали, или няколко сегунди работи на 3 4 цилиндъра. 

Испарителя го смених и няма подобрение. Сега мисля да пробвам да сменя горивния филтър и да видя дали ще има подобрение. Ако и това не помогне, се насочвам към дебитомера или горивна помпа.   [Image: huh.png]

Преди да се впуснеш в разните му там приключения, извади сензора за въртене на коляновия вал (намира се между двигателя и скоростната кутия, където е маховика). Като го извадиш почисти всички електрически контакти хубаво до блясък и пак го закачи. Процедурата е лесна и не отнема време - 30-40 мин най-много. 
Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#26
Колеги мисля че най после разреших проблема. След като на диагностика не ми засече никакъв проблем, след това смених горивния филтър и пак никакъв ефект, в края на миналата седмица решиш да отида при газаджия. Оставих му джипа сутринта и след някалко часа човека се обади и каза че вече всичко е ОК. Вече 5-6 дена карам и засега наистина нямам никакви проблеми с паленето. До колкото разбрах от някъде влизал въздух и заради това се получавал проблема. Може и нещо да ми е спестил като информация, но важното е че всичко е както трябва.
Reply

#27
Поздравления, колега. Чудесно е, че си решил проблема и то преди зимата Wink
Reply

#28
Така е колега. И искам специално да обърна внимание на други колеги с подобен проблем и с газови уредби, че едно от първите неща, които трябва да направят е да отидат при читав газаджия. Оказва се, че много често се случва проблема да идва точно от газовата.
Reply

#29
Поздравления на колегата за решения проблем. Малко ъпдейт от моя страна. След като бях писал, че след смяната на горивния филтър всичко е ок, това продължи така няколко месеца, докато не смених преди 2 седмици филтрите на газта. От тогава наново същия проблем. Това е първата зависимост, която успявам да хвана. Нямам идея каква е логиката газта или нещо свързано с нея да играе роля, при положение, че пали на бензин, но е факт, че след смяната на филтрите се появи проблема отново. Та сега започва отново ходенето по мъките от другата седмица. Но виждайки резултата на колегата, първо ше отида на газаджия и тогава ще търся всичко останало. Ще споделя резултати като има такива.

П.С. Това със многото и малкото бензин не е фактор, изпробвал съм го няколко пъти.
Reply

#30
Ъпдейт на темата и от моя страна. Както на колегата така и на мен след уж оправянето на проблема, няколко месеца по късно се върнах в първоначалното положение. Сутрин винаги палеше от втори път. При първото запалване аха да запили и изгасне.  Говорих за проблема с друг газаджия с той ми каза следното:  От газовата се прецаква адаптацията на дюзиге или така наречеите тримове / Short Term Fuel Trim / Long Term Fuel Trim/. Препоръча ми през 2-3 месеца да карам по 50-60 киломитра само на бензин за да се адаптират дюзите. Следвайки съвета му проблема се оправи. Поне да сега...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)