Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с парното XC90
#1
Здравейте колеги, пускам тази тема защото не намерих писано по нея.Проблема е следния:парното духа не топъл а по скоро хладен въздух.Вентилатора си работи нормалносъс степените но когато врътките са в червено тоест на максимално топло парното духа хладко а не топло. Колата си загрява нормално стрелката не помръдва от средата но. ..парно няма.Днес свалих декоративните кори под централната конзола и като пипнах радиаторчето си беше топло. Дали е възможно да е запушено радиаторчето ,защото майстора каза че според него това е проблема и трябва смяна. Някой ако е имал подобен проблем нека сподели как го е решил.
Човекът е човек,когато е на път.  Smile
Цитирай
Thanks given by:
#2
Здравей колега, имал съм подобен проблем с друга кола и беше точно от запушено радиоаторче. Ако не ти се рискува да кушпуваш ново без да си сигорен, че е от това, свалете радиаторчето, пълниш го с горещ ябълков оцет (задължително ябълков заради киселиността) и го оставяш за 15 минути, повтаряш процедурата докато излиза мръсотия, когато промиваш. Ефекта беше неверояте, парното се появи и топлеше доста добре. Само да споделя, че при мен се запушваше от, това че колата е била карана с вода и антифриза, колкото и да го сменяш след време ставаше с ръждив цвят и заради това не слагах нов радиатор, а на 3 години го промивах.
Цитирай
Thanks given by:
#3
Благодаря за отговора колега. Направо мисля да сменя радиатора с нов и ще пиша какъв е резултата.
Човекът е човек,когато е на път.  Smile
Цитирай
Thanks given by:
#4
Здравей, колега!
Имах същия проблем, карах 3 години на хладно до момента, в който мой приятел купи Волвото на Dodo 155. Тогава разбрах какво парно има този автомобил. Преди това смених печката, какво ли не беше, но все си беше една идея по - хладен въздуха.
Пробата на радиаторчето е елементарна - мери се температурата на входяща и изходяща тръба и веднага си показва какво е положението. При мен системата е в идеален вид откъм цвят и консистенция, сменял съм антифриза с оригинален от МП. След смяна на радиаторчето, промяната беше осезаема!!!
Не се стърпях и разцепих старото с ъглошлайфа - оказа се, че пластмасата старее. Каналчетата, по които минава антифриза в него са много малки - около Ф5. Вътре имаше отчупени парченца, които доволно запушваха дупките и така антифриза е преминавал само през горната част на питата. За 10 години, според мен е напълно нормално това да се случи!
Смяната на радиатора също е елементарна, но за човек, който знае какво прави.
Новият радиатор струваше около 80 лева.

Поздрави!
Цитирай
Thanks given by:
#5
Сагата с парното приключи благополучно. След смяната на радиаторчето ,промяната е невероятна.  Парното на тази кола е БРУТАЛНО. Старото радиаторче е толкова запушено че като вкарам маркуч в единия отвор, от другия нищо не излиза и водата се връща през отвора с маркуча.Ще пробвам все пак да го отпуша по някакъв начин и ще стои за резервно, все пак е оригинално. Благодаря на колегите за съветите.
Човекът е човек,когато е на път.  Smile
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)