Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Заключване на кормилото (Steering Lock)
#1
Здравейте,

Стандартното "Turn Steering Try Start Again" съобщение и отказ да запили тази сутрин се случи и при мен Sad
За радост не съм първият и информация как да се измъкнеш се намира лесно.
Въпроса е дали механично блокираният модул позволява някакво обслужване за да се предотврати случката отново.
Цената на новият е притеснителна все пак.

Една обработка на механичните части с WD40 дали ще отложи смяната за след няколко години Smile Smile ?
Други възможности за рахабилитация невиждам ...

Моля някой с опит да сподели наблюденията си ...

[Изображение: Untitled.png?1554211190]
Цитирай
Thanks given by:
#2
Проблема не е механичен. В самата кутийка има платка, моторче, пружинка.......Прегледай и куплунзите на СЕМ-а. Ако знаеш руски език, тук има писано по въпроса, със снимков материал и насоки: https://www.drive2.ru/search?text=volvo+...tart+Again Ето по-точно: https://www.drive2.ru/l/10315411/
Цитирай
Thanks given by:
#3
@pamporov

Благодаря за информацията , справих се и със 'текста на съвременнен руски'   Big Grin

Разбира се че ще проверя и куплунзите на CEM модула, но същественната разлика между двата случая (според мен ) е факта че проблема при 'славянина' е по-скоро предизвикан. 

При мен моторчето просто не сработваше и леко механично почукване по корпуса на SCL модула го върна към работоспособност. Idea
Това е и причината да съм с очакването за по-скоро механична причина ...

А защо да не е проблем в намотка на арматурата или в четките на DC ел моторчето  Huh
Цитирай
Thanks given by:
#4
Само след като го свалиш и отвориш, ще може да се каже със сигурност от къде е. Ако направиш и снимков материал, ще е безценно! Особено на развиването на болтовете които го крепят към волана, тези които са осигурени уж срещу развиване с конвенционални методи. А и разкапсуловането на самия модул също си е предизвикателство.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)