The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Заключване на кормилото (Steering Lock)

#1
Здравейте,

Стандартното "Turn Steering Try Start Again" съобщение и отказ да запили тази сутрин се случи и при мен Sad
За радост не съм първият и информация как да се измъкнеш се намира лесно.
Въпроса е дали механично блокираният модул позволява някакво обслужване за да се предотврати случката отново.
Цената на новият е притеснителна все пак.

Една обработка на механичните части с WD40 дали ще отложи смяната за след няколко години Smile Smile ?
Други възможности за рахабилитация невиждам ...

Моля някой с опит да сподели наблюденията си ...

[Image: Untitled.png?1554211190]
Reply

#2
Проблема не е механичен. В самата кутийка има платка, моторче, пружинка.......Прегледай и куплунзите на СЕМ-а. Ако знаеш руски език, тук има писано по въпроса, със снимков материал и насоки: https://www.drive2.ru/search?text=volvo+...tart+Again Ето по-точно: https://www.drive2.ru/l/10315411/
Reply

#3
@pamporov

Благодаря за информацията , справих се и със 'текста на съвременнен руски'   Big Grin

Разбира се че ще проверя и куплунзите на CEM модула, но същественната разлика между двата случая (според мен ) е факта че проблема при 'славянина' е по-скоро предизвикан. 

При мен моторчето просто не сработваше и леко механично почукване по корпуса на SCL модула го върна към работоспособност. Idea
Това е и причината да съм с очакването за по-скоро механична причина ...

А защо да не е проблем в намотка на арматурата или в четките на DC ел моторчето  Huh
Reply

#4
Само след като го свалиш и отвориш, ще може да се каже със сигурност от къде е. Ако направиш и снимков материал, ще е безценно! Особено на развиването на болтовете които го крепят към волана, тези които са осигурени уж срещу развиване с конвенционални методи. А и разкапсуловането на самия модул също си е предизвикателство.
Reply

#5
Lightbulb 
Здравейте ,

Отне известно време да реша как да справя с секретните винтове , но мисля че се получи елегантно Wink

Подготовката изисква да изгледате това видео от началото до към 2-рата минута :

https://www.youtube.com/watch?v=dKCAlsrl1jg

След това следва снимките от моят конретен случай :

Лява страна
   


Дясна страна
   

Тъй като повечето съвети които получих как да се справя с тези винтове, изискваха инструменти с които не разполагах а и времето не ме притискаше, реших да залепя по една гайка върху всеки един от винтовете.

   

Използвах лепилото на Бизон - 'течна стомана' и след 12часа винтовете напуснаха местата си без усилия и специална екипировка Wink

   

Надявам се да е полезен опита ми и за вас Smile

поздрави
Reply

#6
Много хитро решение, колега. За тези болтове няма инструмент, освен чук и секач или бормашина. Когато са нови болтовете си имат нормални глави, но са изтънени (вижда се на снимката) и при финалното стягане те се късат. Това се прави против кражба.
V70 2,4T AWD 
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)